Barend Borrelworst schreef:
Parvuz schreef:
Maar slim is het zeker niet. Als hij nou afwisselende sets draait met een paar eigen tracks blijven die eigen tracks beter hangen bij t publiek en blijft t voor t publiek leuker om naar festuca te gaan.
aan de tracklist te zien was het best gevarieerd, en dat is natuurlijk jouw mening.
+ die jonge draait een halfuur, wtf verwacht je halve gare
Hahaha halve gare.
Als een dj leuke gevarieerde sets draait met vaak "vergeten" tracks dan gaan mensen ook voor zn sets naar hem toe als hij draait. Als hij alleen eigen werk draait op feesten dan zullen mensen sneller voor een ander kiezen bij meerdere area omdat ze bijna niets kennen. Kun je wel zeggen je moet je open stellen voor nieuwe dingen, tuurlijk, doen, maar als het alleen maar nieuw is dan slaat het niet echt aan denk ik.
Dus dat is mijn opinie over deze zaak, schavuit.