Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:46 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar slim is het zeker niet. Als hij nou afwisselende sets draait met een paar eigen tracks blijven die eigen tracks beter hangen bij t publiek en blijft t voor t publiek leuker om naar festuca te gaan.

aan de tracklist te zien was het best gevarieerd, en dat is natuurlijk jouw mening.
+ die jonge draait een halfuur, wtf verwacht je halve gare
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Maar slim is het zeker niet. Als hij nou afwisselende sets draait met een paar eigen tracks blijven die eigen tracks beter hangen bij t publiek en blijft t voor t publiek leuker om naar festuca te gaan.


Hoe gevarieerd ook; leuker gaat het voor mij niet worden.

Hopelijk is deze hype vlug overgewaaid. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barend Borrelworst schreef:
Parvuz schreef:
Maar slim is het zeker niet. Als hij nou afwisselende sets draait met een paar eigen tracks blijven die eigen tracks beter hangen bij t publiek en blijft t voor t publiek leuker om naar festuca te gaan.

aan de tracklist te zien was het best gevarieerd, en dat is natuurlijk jouw mening.
+ die jonge draait een halfuur, wtf verwacht je halve gare

Hahaha halve gare.

Als een dj leuke gevarieerde sets draait met vaak "vergeten" tracks dan gaan mensen ook voor zn sets naar hem toe als hij draait. Als hij alleen eigen werk draait op feesten dan zullen mensen sneller voor een ander kiezen bij meerdere area omdat ze bijna niets kennen. Kun je wel zeggen je moet je open stellen voor nieuwe dingen, tuurlijk, doen, maar als het alleen maar nieuw is dan slaat het niet echt aan denk ik.

Dus dat is mijn opinie over deze zaak, schavuit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:

Als een dj leuke gevarieerde sets draait met vaak "vergeten" tracks dan gaan mensen ook voor zn sets naar hem toe als hij draait. Als hij alleen eigen werk draait op feesten dan zullen mensen sneller voor een ander kiezen bij meerdere area omdat ze bijna niets kennen. Kun je wel zeggen je moet je open stellen voor nieuwe dingen, tuurlijk, doen, maar als het alleen maar nieuw is dan slaat het niet echt aan denk ik.

Dus dat is mijn opinie over deze zaak, schavuit.


Toch vind ik dat je beter eigen tracks kan draaien in het begin, stel dat een van die tracks goed doet bij het publiek. Er zijn veel mensen (de meerderheid denk ik wel) die gewoon naar een dj gaan omdat ze een track super goed vinden. Maar ja aan de andere kant, ik ging graag naar titan omdat ik wist dat hij paar spoontech tracks draait, dus ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben benieuwd hoe ver festuca komt en hoop het beste voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:00 
 

Wat een heerlijk feest was dit zeg! Alleen jammer dat ik vanaf 04.20u op de tribune heb zitten racen omdat ik iets te gretig was met de 4-FA.. Goeiedagschotel zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Wat een heerlijk feest was dit zeg! Alleen jammer dat ik vanaf 04.20u op de tribune heb zitten racen omdat ik iets te gretig was met de 4-FA.. Goeiedagschotel zeg


Juist ja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Wat een heerlijk feest was dit zeg! Alleen jammer dat ik vanaf 04.20u op de tribune heb zitten racen omdat ik iets te gretig was met de 4-FA.. Goeiedagschotel zeg

Wauw, boeiend. Fijn dat je dit met ons deelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond dit een van de beste indoor feesten waar ik ooit ben geweest. Top geluid, mooie opmaak en heerlijke setjes.. Wat wil je nog meer?

Oja, en ik heb een Bane masker opgehad van een of andere enorm wazige Ier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begrijpen jullie überhaupt wat hij bedoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Begrijpen jullie überhaupt wat hij bedoelt?


Meneer knalkaak zat ingekakt op de tribunes omdat die iets te vlug zn capsules had opgemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Vond dit een van de beste indoor feesten waar ik ooit ben geweest. Top geluid, mooie opmaak en heerlijke setjes.. Wat wil je nog meer?

Oja, en ik heb een Bane masker opgehad van een of andere enorm wazige Ier :lol:


Ik vond dit ook persoonlijk mijn vetste binnenfeest tot nu toe :thumbsup:
De sfeer was zo geweldig met die stage en aankleding en de mix van oude knallers en nieuwe knallers was gwn geweldig en zorgde echt voor goede livesets :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahaha Teddy Knalkaak doet z'n naam eer aan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit! Beste van het jaar tot nu toe. Alleen maar lekkere setjes gehoord en als ik dan toch een absolute held moet noemen ga ik voor Digital Punk. Volgend jaar sowieso weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand of de setjes online komen? Of kan iemand anders de tracklists aan me doorgeven? Ik kan niks vinden op het internet (ben zo'n handige die nooit wat kan vinden :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wieringen schreef:
Weet iemand of de setjes online komen? Of kan iemand anders de tracklists aan me doorgeven? Ik kan niks vinden op het internet (ben zo'n handige die nooit wat kan vinden :whistle: )


Op LSDB stonden al de tracklists van de sets van Alpha2 & Endymion en van Ran-D & Zatox, maar ik betwijfel het of ze online komen aangezien er heel veel nieuwe nummers gedraaid zijn en anders zouden ze wss eruit geknipt worden. Eventjes afwachten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 11:40 
 
Hardtraxxer

Goed feest, leuk met die stage in het midden.
Vond daarentegen het geluid echt een stuk minder dan ik gewend ben van de Ziggo. Setjes vond ik ook minder, vond ze bij Knockout veel beter (net als het geluid).
Wel een goede zweer

Had iemand trouwens gezien dat er zo'n dure filmcamera van zo'n kabel naar beneden werd getrokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

DolleTraktor schreef:
Goed feest, leuk met die stage in het midden.
Vond daarentegen het geluid echt een stuk minder dan ik gewend ben van de Ziggo. Setjes vond ik ook minder, vond ze bij Knockout veel beter (net als het geluid).
Wel een goede [b]zweer[/b]

Had iemand trouwens gezien dat er zo'n dure filmcamera van zo'n kabel naar beneden werd getrokken?


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Goed feest, leuk met die stage in het midden.
Vond daarentegen het geluid echt een stuk minder dan ik gewend ben van de Ziggo. Setjes vond ik ook minder, vond ze bij Knockout veel beter (net als het geluid).
Wel een goede zweer

Had iemand trouwens gezien dat er zo'n dure filmcamera van zo'n kabel naar beneden werd getrokken?


Hahaha jaa dat heb ik ook gezien ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DolleTraktor schreef:
Goed feest, leuk met die stage in het midden.
Vond daarentegen het geluid echt een stuk minder dan ik gewend ben van de Ziggo.

Dat komt dus juist door die stage in het midden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:06 
 
Hardtraxxer

chichi schreef:
DolleTraktor schreef:
Goed feest, leuk met die stage in het midden.
Vond daarentegen het geluid echt een stuk minder dan ik gewend ben van de Ziggo. Setjes vond ik ook minder, vond ze bij Knockout veel beter (net als het geluid).
Wel een goede zweer

Had iemand trouwens gezien dat er zo'n dure filmcamera van zo'n kabel naar beneden werd getrokken?


Hahaha jaa dat heb ik ook gezien ja!


Bizar joh, dingen zijn al niet zo cheap
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gebeurde wel langzaam aan, maar wel zonde natuurlijk. Was al vroeg op de avond, dus die hebben ze de rest van het feest ook niet meer kunnen gebruiken :P
1 van de 2 kabels was geknapt zoals ik het zag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa inderdaad zonde! beter komt de aftermovie snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 12:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, dikke aftermovie hoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zooo dat ik nog nooit van mirrors mirrors had gehoord, wat een ontzettende drive zit er in deze plaat. Dikke aftermovie :drool:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten