Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 11:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afhankelijk van de line up of ik hier aanwezig ben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ehum, die van vorig jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ehum, die van vorig jaar? :P

Haha, juist! Goedemorgen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat die line-up wel prima zou zijn wat mij betreft! Zatox is ook niet het meeste rawe maar zijn set van vorig jaar was toch behoorlijk wat anders dan hij normaal draait :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke line-up? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik verwacht dat de line-up een tikkeltje harder is dan vorig jaar, maar niet alleen maar raw :P

Iemand trouwens enig idee wanneer de line-up ongeveer bekend word gemaakt?


Edit: Zat er dus volledig naast qua datum :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

Line up is bekend. Zie Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:36 
 
Hardtraxxer

Area One:
Adaro
Audiofreq
Chain Reaction
Digital Punk
Endymion & Alpha2
Festuca
Frequencerz
Jack Of Sound introduces; Mashup Jack
Radical Redemption
Ran-d & Zatox
Wild Motherfuckers
Hosted by MC DV8

Area Two:
Amnesys
Exit Mind
Meccano Twins
Pandorum
Pulserz
Hosted by MC Jeff
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zaad line up. Kaartje gaat in de verkoop. Bij interesse, PB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:38 
 
Hardtraxxer

Wat een kak line-up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard line-up zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juist een heerlijke line-up toch?

Past perfect in het concept, beter dan alleen maar Theracords gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke line up, in mijn ogen.
Alleen: Endymion & Alpha2, is dat hardcore of hardstyle? Of worden die 2 gemixt?

wat is: http://qapital.net/soon/, anthem ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Past totaal niet in het concept bedoel je. Past in het beeld van de feestbezoeker die de line-up niks boeit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Past totaal niet in het concept bedoel je. Past in het beeld van de feestbezoeker die de line-up niks boeit.

Adaro, Frequencerz, Chain Reaction, Radical Redemption en Digital Punk vind jij niet in een raw-concept passen?

Dat zijn gewoon top namen in de rawscene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:47 
 

wilde hier ook heen, maar dit zie je elk raw feestje tegenwoordig.... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WEER Festuca? :/

Voor alle duidelijkheid, niks tegen jou persoonlijk!
Maar ik vind het wel een beetje overdreven dat Festuca op alle Q-feesten staat te draaien ineens..

Verder vind ik de line-up echt tegenvallen, hij is echt vrij standaard op Mashup Jack & Audiofreq na.
Zijn alleen maar namen die op de "gewone" Q-feesten ook al staan.
Waar zijn Degos & Re-Done, Chris One, Phuture Noize, en in mindere mate B-Front & Crypsis?
Allemaal acts die veel beter bij het concept passen dan sommige namen in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee dit is niet veel aan. Mash Up Jack is wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf doet Festucaliner op de mainstage? Zet daar dan Exit Mind neer, hij heeft tenminste een fatsoenlijk label waar op gereleased wordt. Line up is verder heel standaard voor zo'n bedrag.

Had liever zoiets gezien:

Adaro
Audiofreq <---> Degos & Re-Done
Chain Reaction
Digital Punk
Endymion & Alpha2
Festuca <---> Chris One
Frequencerz
Jack Of Sound introduces; Mashup Jack
Radical Redemption
Ran-d & Zatox <---> Phuture Noize
Wild Motherfuckers <---> A2Allstars
Hosted by MC DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mashup Jack en Exit Mind leuk, rest allemaal niet dus deze optie vervalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het toch een stukje rauwer en lomper verwacht. Staan prima namen tussen. Maar had toch stuk lomper gekund. Mja Q wil natuurlijk niet te opeens te lompe namen er hebben staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
patrickjeb schreef:
Past totaal niet in het concept bedoel je. Past in het beeld van de feestbezoeker die de line-up niks boeit.

Adaro, Frequencerz, Chain Reaction, Radical Redemption en Digital Punk vind jij niet in een raw-concept passen?

Dat zijn gewoon top namen in de rawscene.

Dat zijn ook de enige namen die er 'horen', maar ondertussen staan al die namen ook op genoeg andere feesten en ga ik niet 50+ betalen om ze hier te zien. Jack of Sound is wel speciaal. Verder boeien alleen Exit Mind, Radical Redemption, Digital Punk en Adaro mij. Exit Mind is 2e zaal is instant not done in het Ziggo Dome en de andere namen zullen nog vaak genoeg voorbij komen.

Verder precies wat Parvuz zegt. Had niet niveautje Loudness verwacht, maar wel in de buurt daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?

Dat is gewoon subjectief gelul :).

Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.


Ja, Festuca, Chain Reaction & Endymion gaan de Ziggo Dome wel vullen inderdaad.
(Nogmaals, niks tegen Festuca persoonlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 17:59 
 
Hardtraxxer

Wat een line-up :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten