Afhankelijk van de line up of ik hier aanwezig ben 
Last edited by Richardd on , edited 1 time in total.
Haha, juist! Goedemorgenwrote:Ehum, die van vorig jaar?
Edit: Zat er dus volledig naast qua datumwrote:Ik verwacht dat de line-up een tikkeltje harder is dan vorig jaar, maar niet alleen maar raw
Iemand trouwens enig idee wanneer de line-up ongeveer bekend word gemaakt?
Adaro, Frequencerz, Chain Reaction, Radical Redemption en Digital Punk vind jij niet in een raw-concept passen?wrote:Past totaal niet in het concept bedoel je. Past in het beeld van de feestbezoeker die de line-up niks boeit.
Dat zijn ook de enige namen die er 'horen', maar ondertussen staan al die namen ook op genoeg andere feesten en ga ik niet 50+ betalen om ze hier te zien. Jack of Sound is wel speciaal. Verder boeien alleen Exit Mind, Radical Redemption, Digital Punk en Adaro mij. Exit Mind is 2e zaal is instant not done in het Ziggo Dome en de andere namen zullen nog vaak genoeg voorbij komen.wrote:Adaro, Frequencerz, Chain Reaction, Radical Redemption en Digital Punk vind jij niet in een raw-concept passen?wrote:Past totaal niet in het concept bedoel je. Past in het beeld van de feestbezoeker die de line-up niks boeit.
Dat zijn gewoon top namen in de rawscene.
Ja, Festuca, Chain Reaction & Endymion gaan de Ziggo Dome wel vullen inderdaad.wrote:Hoezo passen een Chris-One en Degos & Re-Done beter in het concept dan andere artiesten?
Dat is gewoon subjectief gelul.
Verder zijn dat kleinere namen die een Ziggo Dome gewoon niet gaan vullen, dus heel begrijpelijk.