Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Helaas beginnen m'n tentamens na dat weekend dus Qapital wordt niks 
Haha Ja dat blijktwrote:Zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn omdat een groot deel toch op de line-up wachtwrote:Proberen tickets te bemachtigen
Deze is wel erg kort op Knock Out, maar blijft een optie.
-
FHardtraxxer
- 210 posts member since 2012
- last seen Feb 2026
Ook aanwezig 
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
Knock out was vorig jaar vet maar Qapital ook
Alleen dit jaar denk ik maar een keuze maken tussen deze. Sowieso de line-up maar even afwachten!
QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy..wrote:Is dit feest alleen RAW?
- Qdance site
-
PHardtraxxer
- 109 posts member since 2012
- last seen Jan 2024
vorig jaar stonden frontliner, psyko punkz, noisecontrollers en zatox op de main! dus valt opzich wel mee! hoop wel dat ze dit jaar wat hardere namen hebben staan!
Ik verwacht dat de line-up een tikkeltje harder is dan vorig jaar, maar niet alleen maar raw 
Iemand trouwens enig idee wanneer de line-up ongeveer bekend word gemaakt?
Iemand trouwens enig idee wanneer de line-up ongeveer bekend word gemaakt?
Last edited by Fluxion on , edited 1 time in total.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Als Q-Dance zich houdt aan het citaat een post boven je, gaan we echt geen Frontliner en PP zien, gelukkigwrote:vorig jaar stonden frontliner, psyko punkz, noisecontrollers en zatox op de main! dus valt opzich wel mee! hoop wel dat ze dit jaar wat hardere namen hebben staan!
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lijkt mij erg vet als Atmozfears hier zou staan en zijn euforische tracks thuis laat! Denk dat hij een flink setje kan neerzetten!
Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.
wrote:Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.
-
SHardtraxxer
- 514 posts member since 2012
- last seen Dec 2018
Echt zeauwrote:Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.
Lijkt me een prima idee. Alleen al met tracks als Up Top, Destroy, Lost , The Harvest etc kan je een prima hard setje mee vullen!wrote:Lijkt mij erg vet als Atmozfears hier zou staan en zijn euforische tracks thuis laat! Denk dat hij een flink setje kan neerzetten!
Ik wist niet dat Frontliner ook Partyraiser was joh.wrote:Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.
Frontliner raised elke party toch.wrote:Ik wist niet dat Frontliner ook Partyraiser was joh.wrote:Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.
Iedereen weet toch dat Frontliner ghost produced voor Partyraiser?wrote:Frontliner raised elke party toch.wrote:Ik wist niet dat Frontliner ook Partyraiser was joh.wrote:Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.