Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verkoop tickets is van start

http://www.q-dance.com/netherlands/en/tickets/qapital/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n ticket :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 14:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helaas beginnen m'n tentamens na dat weekend dus Qapital wordt niks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2014 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Present!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
chichi schreef:
Proberen tickets te bemachtigen :yes:


Zal waarschijnlijk niet zo moeilijk zijn omdat een groot deel toch op de line-up wacht


Haha Ja dat blijkt :) ik ben in iedergeval alvast verzekerd van m'n ticket :thumbsup: Heb dr zin in! ben benieuwd naar de Line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is wel erg kort op Knock Out, maar blijft een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2014 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2014 13:46 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 12:10 
 
Hardtraxxer

Knock out was vorig jaar vet maar Qapital ook :P Alleen dit jaar denk ik maar een keuze maken tussen deze. Sowieso de line-up maar even afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duurt nog zo lang :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit feest alleen RAW? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Is dit feest alleen RAW? :$


QAPITAL 2014 staat volledig in het teken van de hardste en rauwste muziek van het moment. Together we will destroy..
- Qdance site
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 23:26 
 
Hardtraxxer

vorig jaar stonden frontliner, psyko punkz, noisecontrollers en zatox op de main! dus valt opzich wel mee! hoop wel dat ze dit jaar wat hardere namen hebben staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verwacht dat de line-up een tikkeltje harder is dan vorig jaar, maar niet alleen maar raw :P

Iemand trouwens enig idee wanneer de line-up ongeveer bekend word gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

pelkmans schreef:
vorig jaar stonden frontliner, psyko punkz, noisecontrollers en zatox op de main! dus valt opzich wel mee! hoop wel dat ze dit jaar wat hardere namen hebben staan!


Als Q-Dance zich houdt aan het citaat een post boven je, gaan we echt geen Frontliner en PP zien, gelukkig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 00:29 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt mij erg vet als Atmozfears hier zou staan en zijn euforische tracks thuis laat! Denk dat hij een flink setje kan neerzetten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 01:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 12:42 
 
Hardtraxxer

Darklevi schreef:
Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.

Echt zeau xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Lijkt mij erg vet als Atmozfears hier zou staan en zijn euforische tracks thuis laat! Denk dat hij een flink setje kan neerzetten!

Lijkt me een prima idee. Alleen al met tracks als Up Top, Destroy, Lost , The Harvest etc kan je een prima hard setje mee vullen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 21:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.


Ik wist niet dat Frontliner ook Partyraiser was joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Darklevi schreef:
Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.


Ik wist niet dat Frontliner ook Partyraiser was joh.

Frontliner raised elke party toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Broken Balance schreef:
Darklevi schreef:
Frontliner maakt laatste tijd wel echt snoeiharde hardcore remixes van zijn eigen al best heel harde tracks dus denk dat hij er weer zal staan.


Ik wist niet dat Frontliner ook Partyraiser was joh.

Frontliner raised elke party toch.

Iedereen weet toch dat Frontliner ghost produced voor Partyraiser?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten