Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 20:56 
 
Hardtraxxer

BAM Jonge voor eerst in lange tijd weer eens ff koekeloeren op een feestje! ZIN IN !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onderweggggg! Grijs shirtje met 'i kick your ass' (kick is een schoen logo) als iemand me herkent spreek me maar aan haha :p

En anders veel plezier iedereen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 13:01 
 
Hardtraxxer

Bedankt Q :)

Intro Freqz


Stukje Exit Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tering wat was dit een gruwelijk feestje! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echt een hele toffe avond gehad, met als hoogtepunt Mashup Jack, wat een heerlijke chaos was dat :thumbsup:
Chain Reaction en Radical Redemption vielen beetje tegen, die setjes waren echt zo voorspelbaar...

die stage in het midden geeft ook echt een apart sfeertje, vond het wel vet :)

munt/bier prijs is natuurlijk schandalig, maar dat was vgm al bekend
2,75 voor muntje en dan anderhalf muntje vragen voor bier :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

(L) (L) (L) Mashup Jack (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige avond gehad! Sfeer was goed waar wij stonden, geluid super en er werd lekker gedraaid. Stage in het midden is erg bijzonder en neemt een bepaalde sfeer mee inderdaad. Nadeel vond ik, zeker in het begin, de drukte en de muntprijs. Ik wist dat Ziggo Dome (en ook HMH) duur waren, maar 1,5 muntje voor een biertje gaat natuurlijk helemaal nergens over.

Toen ik vanmorgen naar buiten liep had ik niet echt een favoriet van de avond, maar als ik terugdenk is dat toch Mashup Jack geweest, bijzonder concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb ook echt genoten weer van deze editie. Vorig jaar was da ook helemaal geweldig met die stage in het midden en de sets waren echt genieten deze keer, hoorde ook paar oude nummers langskomen, veel nieuwe en ook gwn vet dat er ook nummers van Exit Mind, D-Mon en Warface enzo gedraaid werden bij de mainstage, had ik niet echt bepaald verwacht bij een Q-Dance feestje. :drool: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel humor dat Radical Redemption met No Fucking Soul kwam aanzetten

"i break your ankles"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Digital Punk en Chain Reaction toch wel de hoogtepunten van de avond.

Die remix van Natural Born Killer was echt te gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wel humor dat Radical Redemption met No Fucking Soul kwam aanzetten

"i break your ankles"

Moest ook wel even lachen ja :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rickzel schreef:
wel humor dat Radical Redemption met No Fucking Soul kwam aanzetten

"i break your ankles"

Moest ook wel even lachen ja :lol:



hahaha dat maaien met die kruk ook, held _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad. Heb wel veel gemerkt dat ik het gehad heb met die 'wannabe' raw platen.

Geluid was trouwens wel dikke prima, tenminste toen Ran-D en Zatox even bezig waren. Daarvoor was het niet veel soeps. Qua drukte had het iets minder gemogen. Op sommige punten was het echt te druk en jezus, wat waren er veel lopende mensen... Laatste uur was het niet normaal.

Mashup Jack was wel zwaar baas. Openen met de donkey mash, maar dan vernieuwd met oa. D.O.N.K.E.Y en even later nog een 'remix' van 'Hit The Road Jack'. B-Front & E-force was dikke prima en RR kon er ook prima mee door.

Edit: Freq's opende met een mashup van oa. Motherfuck, Just Begun en nog een oudere plaat. Helaas hadden ze overal de kick vervangen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf, meer dan 4 euro voor een biertje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wtf, meer dan 4 euro voor een biertje >.<


ja ging echt nergens over, ben op gegeven moment ook maar gekapt met bier drinken...

was trouwens wel netjes dat je je munten weer in kon leveren voor geld, had in mijn enthousiasme iets teveel munten gehaald :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Moet dan wel even bij vermeld worden dat dit biertje groter was dan een 'normaal' festival biertje.
Idd top geregeld dat je je munten kan inwisselen aan het einde. Heb zelfs nog munten uit 2012 kunnen inwisselen :thumbsup:

Leukste setjes vond ik B-front & E-force en Chain Reaction. RR niet meer meegemaakt wegens vroegtijdig vertrek. Met Mashup Jack kon ik niet zoveel, misschien omdat ik me op dat moment gruwelijk aan het irriteren was aan het lopend volk..

Top avond gehad in ieder geval; goed geluid, ruim voldoende toiletten en vriendelijk personeel. Over de vloer en de muntprijs hoef ik niets te zeggen want dat is al bekend voordat je het Ziggo dome inloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 22:11 
 
Hardtraxxer

ik kan niet anders zeggen dan dat ik heb genoten. het was fantastische. podium in het midden was heel vet. goede zweer de hele avond. alleen kwa drukte had het van mij ook wel wat minder gemogen .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk 1 van de beste feesten tot nu toe, voor mij beter dan Qlimax en Thrillogy zelfs! Echt de sfeer was ongelooflijk genieten. Al die positiviteit van de mensen was echt geweldig, heb zelfs me rot gelachen op de WC's. Ik kan me ook niet herinneren dat ik ooit zoveel energie had op een feest (zonder pilletjes, alcohol etc).

Heb wel echt met afstand het meest genoten van Mash-up Jack. Ook nog even naar zaal 2 gegaan, wat trouwens met de lift echt heeeeel erg meeviel, was in 5 minuten boven en beneden! Amnesys was ook genieten, helaas daardoor wel Digital Punk gemist. Had alleen wel het gevoel dat het eerst nummer van RR een half uur duurde =/ echt steeds hetzelfde. Maar echt een top feest! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 08:18 
 

Komen de sets ook nog online? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook even uit het "hoe heet deze track topic" gekopieerd :thumbup:

Citaat:
Heb eergister op Qapital een dik nummer gehoord tijdens de set van B-front & E-force... nummer begon met een zware intro kick met veel distortion (leek wel industrial ofzo) en vervolgens een kick a la Hollow... Iemand hier beelden van? of meer informatie?


Trouwens ook de set van de avond voor mij samen met Mashup Jack :love: :woot:

Edit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ook even uit het "hoe heet deze track topic" gekopieerd :thumbup:

Citaat:
Heb eergister op Qapital een dik nummer gehoord tijdens de set van B-front & E-force... nummer begon met een zware intro kick met veel distortion (leek wel industrial ofzo) en vervolgens een kick a la Hollow... Iemand hier beelden van? of meer informatie?


Trouwens ook de set van de avond voor mij samen met Mashup Jack :love: :woot:

Edit:


lang geleden dat ik een nummer in LQ zo vaak heb geluisterd, een en al drive dat nummer, echt heel vet gedaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?


:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Fuzzylogic schreef:
Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?

Hahaha :lol:
Dit is de beste "mensen-die-zweer-ipv-sfeer-zeggen-trolactie" in lange tijd.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten