BAM Jonge voor eerst in lange tijd weer eens ff koekeloeren op een feestje! ZIN IN !!!
En anders veel plezier iedereen
Moest ook wel even lachen jawrote:wel humor dat Radical Redemption met No Fucking Soul kwam aanzetten
"i break your ankles"
hahaha dat maaien met die kruk ook, held _0_wrote:Moest ook wel even lachen jawrote:wel humor dat Radical Redemption met No Fucking Soul kwam aanzetten
"i break your ankles"
View on YouTube
ja ging echt nergens over, ben op gegeven moment ook maar gekapt met bier drinken...wrote:Wtf, meer dan 4 euro voor een biertje
Trouwens ook de set van de avond voor mij samen met Mashup JackHeb eergister op Qapital een dik nummer gehoord tijdens de set van B-front & E-force... nummer begon met een zware intro kick met veel distortion (leek wel industrial ofzo) en vervolgens een kick a la Hollow... Iemand hier beelden van? of meer informatie?
lang geleden dat ik een nummer in LQ zo vaak heb geluisterd, een en al drive dat nummer, echt heel vet gedaanwrote:Ook even uit het "hoe heet deze track topic" gekopieerd![]()
Trouwens ook de set van de avond voor mij samen met Mashup JackHeb eergister op Qapital een dik nummer gehoord tijdens de set van B-front & E-force... nummer begon met een zware intro kick met veel distortion (leek wel industrial ofzo) en vervolgens een kick a la Hollow... Iemand hier beelden van? of meer informatie?![]()
Edit: View on YouTube
Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?wrote:goede zweer de hele avond.
wrote:Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?wrote:goede zweer de hele avond.
wrote:wrote:Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?wrote:goede zweer de hele avond.