Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?


Het was een goede zweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:02 
 

had hier wel bij willen zijn lijkt beetje op Black :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:14 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?


ja ben wel even langs gegaan. ze hadden helaas niks bij zich om me te helpen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Donkey02 schreef:
goede zweer de hele avond.

Pff klote man. Hoop niet dat het je feest verpest heeft, heb je niet even de EHBO aangedaan of zo?


ja ben wel even langs gegaan. ze hadden helaas niks bij zich om me te helpen. xd


liepen zat mensen rond die da wel hadden voor je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou toch zweren dat ik die ook heb gezien. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit nu al die filmpjes terug te kijken, maar ik was vergeten te zeggen dat die set van Festuca ook echt hard ging joh! :woot: ineens Francesco Zeta - Prepare The Weapons door t ziggodome :love:. Hij heeft zich in mijn ogen zeker wel bewezen tegenover de meeste HTers hier :P

http://www.youtube.com/watch?v=Fk2lZezQ0A0
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf het begin ging het vrij hard! Hoogtepunt voor mij was toch wel de set van B-front & E-force, en het einde van Radical Redemption..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Waren op de avond pas om kwart over 12 binnen, ivm busreis die uitliep en gezeik met kluisjes. Dus helaas Festuca en Exit Mind gemist, de namen die ik sowieso wel even wilde zien. Mashup Jack viel me iets tegen, misschien omdat we net binnen waren. Daarnaast leek het erop dat iedereen tijdens die set in een keer begon te lopen.. Digital Punk daarna vond ik wel lekker, zat op Firestorm te wachten maar ik kon me gewoon niet meer herinneren hoe die ging xd maar die zal hij wel gedraait hebben. Wild Motherfuckers, tjah vond er geen klap aan. Daarna Frequencerz, vond ik een verrassend lekkere set :thumbsup: Rollin, Ghetto en die track van Warface had ik niet van hun verwacht. Tijdens Chain Reaction maar even naar de 2e zaal gegaan, heb het idee dat daar heel de avond geen rij heeft gestaan. Kwam misschien omdat op dat bord stond 30 minuten wachten . Pandorum, vond ik best lekker draaien altijd beter dan Alpha2 en Endymion. B-Front en E-Force vond ik de set van de avond, veel nieuwe tracks van E-Force die heerlijk klonken live :D Radical is de nieuwe Frontliner, die kan ook alleen zijn eigen tracks draaien. Maar op een of andere manier ga ik toch wel los, dus ook me hier wel op kunnen vermaken. Mooi dat hij op het laatste die track van Angerfist draaide met broken ankle :D Al met al een leuk feestje gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
altijd beter dan Alpha2 en Endymion


http://youtu.be/fMRIpSHXpXg

vond het juist echt een hele vette set :$ 2 stijltjes gingen echt goed samen, vooral het eerste nummer van dat filmpje en Mirror Mirror waren echt genieten :love:

Endymion stelt dan qua hardcore misschien niet meer zo heel veel voor, maar vond het wel leuk van Q om een keer zo'n combinatie een uur samen te laten draaien :) pakte wmbt best prima uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ghetto

Nooo! Heb ik die gemist? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Basshunterzz schreef:
Ghetto

Nooo! Heb ik die gemist? :cry:

Die heb je al vaak genoeg gehoord joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou en :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:11 
 
Hardtraxxer

Was echt een vet feestje!

Heb nou al paar keer Radical Redemption op feesten horen draaien. Ik vind het niet veel aan eigenlijk. Het is niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 22:58 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
patrickjeb schreef:
Basshunterzz schreef:
Ghetto

Nooo! Heb ik die gemist? :cry:

Die heb je al vaak genoeg gehoord joh :P


En toch blijft die dik, net als Rollin kan ik daar geen genoeg van krijgen :D

Wel jammer dat die setjes nog niet online staan.

En oohja, die Natural Born Killers remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kvraag me echt af of die setjes uberhaupt wel online komen ivm zoveel nieuwe tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het ook niet zo'n sterk feest. Stage in het midden werkt niet zo goed in het Ziggodome voor mij, je creƫert zo veel te kleine ruimtes en smalle gedeelten. Daarnaast is er geen moment geweest dat de hele zaal achter een plaat gaat staan en dat is gewoon zonde. De helft van de tijd sta je ook naar de zijkant/rug van een DJ te kijken. Daarnaast was het geluid, waar ik stond, ook nog eens zeer random en was iedereen zoals Richard al aangaf continu aan het lopen.

Setjes waren wel goed in orde vond ik. Zou alleen volgende keer een hardstyle afsluiter van een uur doen, en dan een hardcore DJ Live neer zetten. Beetje rauwe versie van Qlimax van maken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
ik was vergeten te zeggen dat die set van Festuca ook echt hard ging joh! :woot: ineens Francesco Zeta - Prepare The Weapons door t ziggodome :love:.

Wat een baas! Ben nu wel benieuwd naar z'n tracklist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Basshunterzz schreef:
Ghetto

Nooo! Heb ik die gemist? :cry:


Tijdens Friekwensers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Arrow schreef:
ik was vergeten te zeggen dat die set van Festuca ook echt hard ging joh! :woot: ineens Francesco Zeta - Prepare The Weapons door t ziggodome :love:.

Wat een baas! Ben nu wel benieuwd naar z'n tracklist :D


Festuca - Qapital Intro Tool
Devin Wild & Festuca - Electrifying
Festuca - Changes (Qapital Edit)
Killer Clown - Silentium (NC & Festuca Edit)
Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
Noisecontrollers - What?!
Festuca - The Killers Path
Festuca - The Owl
Festuca & Sub Zero Project vs X-System - In The Shadows (Qapital Edit)
Festuca & MC Da Syndrome - ADHD Tool
Noisecontrollers - Come Wake Up
Festuca - Stupid Beat (Live Tool)
Festuca & Alternate - History Is A Lie (Qapital Edit)
Festuca - Ziggodown (Qapital Tool)
Francesco Zeta - Prepare The Weapons
D-Mind vs Festuca & D-Teq - Massacre (Festuca Kicktool Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festucaliner strikes again.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Festucaliner strikes again.


hij mag toch best zijn eigen tracks promoten? Een producer werkt hard voor zijn tracks en dan op zo'n podium staan is een droom die waar komt. Op een feest je eigen tracks draaien is denk ik juist de bedoeling van veel dj's tegenwoordig. Geef Festuca zijn kans om groot te worden en hij zaal waarschijnlijk wel wat variatie inbrengen in zijn sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 14:57 
 
Hardtraxx Elite

Bij Festuca kan ik het wel begrijpen dat hij zoveel eigen tracks draait, hij is er nog maar net bij dus moet een naam zien te krijgen dmv eigen tracks. Daarintegen wat Frontliner doet, tja.. dat weten we allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 15:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Parvuz schreef:
Festucaliner strikes again.


hij mag toch best zijn eigen tracks promoten? Een producer werkt hard voor zijn tracks en dan op zo'n podium staan is een droom die waar komt. Op een feest je eigen tracks draaien is denk ik juist de bedoeling van veel dj's tegenwoordig. Geef Festuca zijn kans om groot te worden en hij zaal waarschijnlijk wel wat variatie inbrengen in zijn sets.

amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 15:51 
 

daarbij doet festuca op radiosetjes het bijna nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar slim is het zeker niet. Als hij nou afwisselende sets draait met een paar eigen tracks blijven die eigen tracks beter hangen bij t publiek en blijft t voor t publiek leuker om naar festuca te gaan.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten