Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele avond in zaal 1 uithangen. Zonder verwachtingen en de laatste 2 setjes moeten de rest van de avond maar goedmaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PRAKTISCHE INFO

Adres
Ziggo Dome
De Passage 100, Amsterdam

Plattegrond
Bekijk de plattegrond van de Ziggo Dome.

Openingstijden
De deuren van de Ziggo Dome openen om 22:00 uur. We gaan door tot 07:00 uur ‘s ochtends.

Ticketverkoop
VIP tickets voor QAPITAL zijn uitverkocht, er zijn nog een beperkt aantal reguliere kaarten beschikbaar. Ben je nog niet in het bezit van een kaartje? Bestel je ticket op q-dance.com. Er is geen kaartverkoop aan de deur.

REISINFORMATIE

Openbaar vervoer
Wil je met het openbaar vervoer naar QAPITAL komen? Er rijden treinen en metro’s naar Station Bijlmer ArenA. Metro nummers 50 & 54 rijden om de tien minuten. Ga goed voorbereid op reis en check 9292.nl voor een compleet reisadvies. De Ziggo Dome is vanaf Station Bijlmer ArenA 5 minuten lopen.

Let op!
Op zondagochtend rijden de eerste metro's vanaf Station Bijlmer ArenA vanaf 07:27 uur. Mocht je eerder dan de sluitingstijd naar huis gaan, adviseren we je een ander vervoersmiddel dan het openbaar vervoer te gebruiken.

Auto en parkeren
Op de website van de Ziggo Dome lees je alles over het vervoer met de auto naar de Ziggo Dome en waar je kunt parkeren.

OVERIGE INFO

Pas op voor zakkenrollers!!
Pas goed op voor zakkenrollers en laat je spullen niet onbeheerd achter, ook als je in de Ziggo Dome bent. Wanneer je denkt slachtoffer te zijn geworden van een zakkenroller, meld je dan bij de security.

Timetable
Bekijk de timetable om te zien wanneer jouw favoriete DJ gaat draaien.

Area 2
In area 2 kun je genieten van Pulserz, Exit Mind, Amnesys, Meccano Twins en Pandorum. Om een bezoek te kunnen brengen aan deze area neem je op de begane grond de lift naar verdieping 2. Het kan druk worden dus houd rekening met een wachttijd bij de lift. We doen ons best om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Area 2 heeft een beperkte capaciteit.

Merchandise, signeersessie en meet & greet
Op QAPITAL kun je jouw favoriete Q-dance en QAPITAL merchandise items scoren. Tussen 00:00 - 01:00 staan Frequencerz klaar om je aankopen te signeren. Zorg dat je tijdens het signeren in de rij staat bij de merchandise stand, er worden 2 mensen uitgekozen voor een meet & greet met Frequencerz!

QAPITAL compilatie
De QAPITAL compilatie is gemixt door Frequencerz. De compilatie is vanaf 4 april beschikbaar in de Q-dance Merchandise Store, bij jouw favoriete download portal en in de winkels bij jou in de buurt. De CD is ook verkrijgbaar tijdens QAPITAL bij de Merchandise stand. Lees meer info over de QAPITAL compilatie.

Garderobe en kluisjes
In de Ziggo Dome is een garderobe aanwezig. Het gebruik van de garderobe is gratis, maar wel op eigen risico. Voor €2,- heb je ook een eigen kluisje waar je de hele nacht gebruik van kunt maken. Houd er wel rekening mee dat na het openen van je kluisje, opnieuw moet betalen.

Fotografie, video en audio opnames
Neem gerust je camera mee naar QAPITAL en maak zoveel foto's, video's en audio opnames als je wilt. Het maakt ons niet uit hoe groot of (on)professioneel je gear is. Deel je foto's en/of beelden op social media met #QAPITAL

Social media
Gebruik @Q_dance wanneer je iets met ons wilt delen. We vinden het leuk om al je foto's te zien dus plaats ze op Twitter en vergeet niet de hashtag #QAPITAL te gebruiken! Meld je aan op Facebook en nodig je vrienden uit.

Our social media:
Facebook
Twitter
YouTube
Tumblr
Instagram

Pinnen
Er zijn geen pinautomaten beschikbaar in de Ziggo Dome, maar betalen met je bankpas bij de muntenmachines is mogelijk. De muntenmachines accepteren Maestro, Visa en Mastercard creditcards.

Legitimatie
De minimumleeftijd voor QAPITAL is 18 jaar. Voorkom teleurstelling en zorg dat je een geldige legitimatie bij je hebt. Zonder legitimatie kom je er niet in en een kopie is niet geldig.

Drugs
Op QAPITAL geldt een zero tolerance drugs beleid. Dit wil zeggen dat alle vormen van soft- en harddrugs niet zijn toegestaan. Wanneer je toch besluit om drugs mee te nemen loop je het risico om overgedragen te worden aan de politie.

EHBO
In de Ziggo Dome is de gehele nacht een EHBO post beschikbaar. Volg de borden “EHBO” in de grote zaal.

Let op jezelf en een ander!
Een hele nacht feesten doet meer met je dan je denkt. Ons motto is altijd 'samen uit, samen thuis'. Dus let op jezelf en op elkaar.

Een fijne avond op QAPITAL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die lift he, dat is zo'n ramp...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Die lift he, dat is zo'n ramp...


ben er nog nooit geweest, maar is het echt zo erg?

zou eigenlijk alleen voor Exit Mind even een uitstapje maken, maar als het echt zo'n ramp is dan laat ik dat ook wel voor wat het is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 17:55 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Paultheone schreef:
Die lift he, dat is zo'n ramp...


ben er nog nooit geweest, maar is het echt zo erg?

zou eigenlijk alleen voor Exit Mind even een uitstapje maken, maar als het echt zo'n ramp is dan laat ik dat ook wel voor wat het is :P


met een beetje pech sta je wel zo 20 minuten te wachten ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Paultheone schreef:
Die lift he, dat is zo'n ramp...


ben er nog nooit geweest, maar is het echt zo erg?

zou eigenlijk alleen voor Exit Mind even een uitstapje maken, maar als het echt zo'n ramp is dan laat ik dat ook wel voor wat het is :P


Idd met Freaqshow stond er toen een massale rij voor Moridin en hoe graag ik hun ook wou zien en Thera enzo, maar dat was echt geen doen, dus ben ik maar weer mainstage gegaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 08:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nooit die 2e zaal geprobeerd, telkens als ik langs kwam stond er een rij van hier tot Tokyo en als ik ergens een hekel aan heb is het wel om in een wachtrij te staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 09:24 
 

Bespaar jezelf de moeite en blijf lekker in zaal 1, die lift is echt ruk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 10:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Bespaar jezelf de moeite en blijf lekker in zaal 1, die lift is echt ruk :thumbdown:


Misschien vind ik het wel een leuk avontuur naar zaal 2 :clap:
Maargoed, voor de muziek zou ik het niet doen.

ben benieuwd naar mashup jack
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 16:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar aanwezig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke duidelijk, lekker in de main zaal blijven dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:20 
 
Hardtraxxer

het weekend is eindelijk begonnen. voor mij dan tenmisten. TT is top. vanf uurtje of 2 knallen tot en met 7 heb er onwijs veel zin in. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 21:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Barend Borrelworst schreef:
Waarom schande, festuca draait veel harder


Als je zo'n line-up hebt dan zet je een (A-)artiest als Audiofreq niet na een Festuca ongeacht hoe hard iemand draait... :huh:

Haha oke oke, dus nu is het opeens belangrijker dat er een A artiest staat ipv een logische opbouw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 00:52 
 

Mooi tijdens Festuca even naar Exit Mind uitwijken, hopelijk valt de lift dan nog een beetje mee..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 01:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Mooi tijdens Festuca even naar Exit Mind uitwijken, hopelijk valt de lift dan nog een beetje mee..

Kan je net zo goed mij een halfuurtje meepakken en dan uurtje exit mind, voordat je boven bent... (als je uberhaupt aankomt) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Mooi tijdens Festuca even naar Exit Mind uitwijken, hopelijk valt de lift dan nog een beetje mee..

Kan je net zo goed mij een halfuurtje meepakken en dan uurtje exit mind, voordat je boven bent... (als je uberhaupt aankomt) ^^


veel plezier morgen! :) ben bang dat ik weinig Festuca ga mee krijgen, maarja dat krijg je als je half NL door moet reizen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Festuca schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Mooi tijdens Festuca even naar Exit Mind uitwijken, hopelijk valt de lift dan nog een beetje mee..

Kan je net zo goed mij een halfuurtje meepakken en dan uurtje exit mind, voordat je boven bent... (als je uberhaupt aankomt) ^^


veel plezier morgen! :) ben bang dat ik weinig Festuca ga mee krijgen, maarja dat krijg je als je half NL door moet reizen -.-


Moeten wij ook haha helemaal vanuit Oss, gewoon op tijd aanrijden :p wij zijn er wss wel rond 23:00 uur mooi op tijd voor Festuca!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 11:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juist :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arrow schreef:

Moeten wij ook haha helemaal vanuit Oss, gewoon op tijd aanrijden :p wij zijn er wss wel rond 23:00 uur mooi op tijd voor Festuca!! :thumbsup:


Wij vanuit valkenswaard, das nog verder :P mjaa onze bus gaat dan ook al om 8 uur :thumbsup:

Heb er zin in mensen, tot vanaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Arrow schreef:

Moeten wij ook haha helemaal vanuit Oss, gewoon op tijd aanrijden :p wij zijn er wss wel rond 23:00 uur mooi op tijd voor Festuca!! :thumbsup:


Wij vanuit valkenswaard, das nog verder :P mjaa onze bus gaat dan ook al om 8 uur :thumbsup:

Heb er zin in mensen, tot vanaaf :loving:


Nondentju haha das wel eindje rijden ja xd
Veel plezier iedereen vanavond!!! Gaat vast wel goed komen denk ik!!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 13:21 
 

Festuca schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Mooi tijdens Festuca even naar Exit Mind uitwijken, hopelijk valt de lift dan nog een beetje mee..

Kan je net zo goed mij een halfuurtje meepakken en dan uurtje exit mind, voordat je boven bent... (als je uberhaupt aankomt) ^^


Als jij d'r een paar rauwe knallers ingooit blijf ik een halfuurtje staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Teddy Knalkaak schreef:
Festuca schreef:
Teddy Knalkaak schreef:
Mooi tijdens Festuca even naar Exit Mind uitwijken, hopelijk valt de lift dan nog een beetje mee..

Kan je net zo goed mij een halfuurtje meepakken en dan uurtje exit mind, voordat je boven bent... (als je uberhaupt aankomt) ^^


Als jij d'r een paar rauwe knallers ingooit blijf ik een halfuurtje staan ;)

Oh miejonge, ik ga rammen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha held :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gejat uit wjd topic

B-front gaat vanavond de collab met DR draaien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Festuca, in dat geval ben ik ook nieuwsgierig :woot:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten