weet iemand of er nog een timetable gaat komen?
zal waarschijnlijk woensdag wel komen ofzowrote:weet iemand of er nog een timetable gaat komen?
zal waarschijnlijk woensdag wel komen ofzowrote:weet iemand of er nog een timetable gaat komen?
Nee komt niet.wrote:weet iemand of er nog een timetable gaat komen?
Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillenwrote:Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?
...of per bezoeker.wrote:Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillenwrote:Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?
Bij Freaqshow werd er even in mn tas gekeken en mocht daarna zo doorlopen. Ligt dus gewoon aan de beveiliger.wrote:Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillenwrote:Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?
...of ze vond je gewoon woest aantrekkelijkwrote:...of per bezoeker.wrote:Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillenwrote:Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?
Waarom schande, festuca draait veel harderwrote:Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is
Als hij die tracks op zijn Qapital promo/teaser draait wel jaawrote:Waarom schande, festuca draait veel harderwrote:Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is
Lijkt me logisch toch xD ik quote 'm ff: ''What to expect at Qapital from me, a very small teaser with some things.''wrote:Als hij die tracks op zijn Qapital promo/teaser draait wel jaawrote:Waarom schande, festuca draait veel harderwrote:Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is
Als je zo'n line-up hebt dan zet je een (A-)artiest als Audiofreq niet na een Festuca ongeacht hoe hard iemand draait...wrote:Waarom schande, festuca draait veel harder
Dan had er wel BRK3 gestaan i.p.v. Audiofreqwrote:zal het niet gewoon een subground setje worden net als vorig jaar de opening door geck-o vs acti?
Ah niet meegekregen!wrote:hij is toch met die alias gestopt?
Audiofreq will be back at QULT #11, and this time he is breaking free from his BRK3 alias. What does this mean for the QULT members? Let's ask the man himself!