Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:52 
 
Hardtraxxer

weet iemand of er nog een timetable gaat komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:55 
 
Hardtraxxer

Syztrax schreef:
weet iemand of er nog een timetable gaat komen?

zal waarschijnlijk woensdag wel komen ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
weet iemand of er nog een timetable gaat komen?


Nee komt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Frazyr schreef:
Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?


Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee of er een livestream zal zijn? Was er vorig jaar toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Frazyr schreef:
Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?


Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillen


...of per bezoeker. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Frazyr schreef:
Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?


Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillen


Bij Freaqshow werd er even in mn tas gekeken en mocht daarna zo doorlopen. Ligt dus gewoon aan de beveiliger. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij het anthem hoor ik vanaf nu alleen maar bij de vocal voor de climax;

KEB 'T AL!

Super irritant :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Basshunterzz schreef:
Frazyr schreef:
Nog iets bijzonders te melden over de controlle/visitatie bij het Ziggo Dome?


Kan me herinneren dat die vrouw die mij fouilleerde het liefst nog mijn onderbroek uit wilde trekken om te kijken of ik daar niks verstopt had. Maar dat zal wel per beveiliger verschillen


...of per bezoeker. :thumbup:


...of ze vond je gewoon woest aantrekkelijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Perfecte TT :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:32 
 
Hardtraxxer

Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 15:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is :thumbdown:

Waarom schande, festuca draait veel harder
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Barend Borrelworst schreef:
M-bition schreef:
Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is :thumbdown:

Waarom schande, festuca draait veel harder


Als hij die tracks op zijn Qapital promo/teaser draait wel jaa ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:11 
 
Hardtraxx Addict

We hebben er zin in!!! :bomb: :thumbsup: :beer: :beer: :beer:
TimeTable ziet er goed uit! had liever Audiofreq wat later gezien (in ider geval na Festuca) want tegen die tijd ben ik er nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:20 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Barend Borrelworst schreef:
M-bition schreef:
Ik vind het echt een schande dat ze Audiofreq laten openen voor Festuca... Laat wel weer eens zien hoe het beleid van Q is :thumbdown:

Waarom schande, festuca draait veel harder


Als hij die tracks op zijn Qapital promo/teaser draait wel jaa ;)

Lijkt me logisch toch xD ik quote 'm ff: ''What to expect at Qapital from me, a very small teaser with some things.''
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:30 
 
Hardtraxxer

Barend Borrelworst schreef:
Waarom schande, festuca draait veel harder


Als je zo'n line-up hebt dan zet je een (A-)artiest als Audiofreq niet na een Festuca ongeacht hoe hard iemand draait... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:39 
 
Hardtraxxer

zal het niet gewoon een subground setje worden net als vorig jaar de opening door geck-o vs acti?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 16:52 
 
Hardtraxxer

pelkmans schreef:
zal het niet gewoon een subground setje worden net als vorig jaar de opening door geck-o vs acti?


Dan had er wel BRK3 gestaan i.p.v. Audiofreq ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 17:05 
 
Hardtraxxer

hij is toch met die alias gestopt?

Audiofreq will be back at QULT #11, and this time he is breaking free from his BRK3 alias. What does this mean for the QULT members? Let's ask the man himself!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 18:54 
 
Hardtraxxer

pelkmans schreef:
hij is toch met die alias gestopt?

Audiofreq will be back at QULT #11, and this time he is breaking free from his BRK3 alias. What does this mean for the QULT members? Let's ask the man himself!


Ah niet meegekregen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij wildd Audiofreq zelfs trap gaan draaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Teddy Knalkaak, Barend Borrelworst, de namen worden hier steeds mooier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Teddy Knalkaak, Barend Borrelworst, de namen worden hier steeds mooier :lol:


Moest ook even lachen toen ik de naam zag :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten