Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 13:16 
 
Hardtraxx Newbie

Qapital Warmup Mix, om in de stemming te komen!

01. Frequencerz - Raw And Uncut (Official Qapital 2014 Anthem)
02. Hard Driver - Exploration (Official Hardbass 2014 Anthem)
03. Ran-D & Digital Punk - Born To Die
04. Frequencerz - We Won't Burning (Mashup)
05. Radical Redemption - Civil Disobedience
06. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
07. Mark With a K - Darkside (Frequencerz Remix)
08. Warface - Show me your Warface (Loudness DJ Tool)
09. Jack Of Sound & Frequencerz - Hollow

voor de liefhebbers, de downloadlink: [zippy]http://www7.zippyshare.com/v/80549760/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 13:20 
 
Hardtraxxer

danny0598 schreef:
09. Jack Of Sound & Frequencerz - Hollow


Ten eerste ontzettend beroerd op play gedrukt en ten tweede is het de rip uit de laatste Unleashed volgens mij.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeii, bijna elke overgang ligt er naast, en een niet-gereleasede track draaien is vgm ook niet helemaal netjes

zou nog even wat meer gaan oefenen! ;)

voor tips kun je volgens mij wel in het DJ topic terecht :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 15:27 
 
Hardtraxx Newbie

M-bition schreef:
danny0598 schreef:
09. Jack Of Sound & Frequencerz - Hollow


Ten eerste ontzettend beroerd op play gedrukt en ten tweede is het de rip uit de laatste Unleashed volgens mij.. :thumbdown:


is geen rip uit unleashed.
Rickzel schreef:
oeii, bijna elke overgang ligt er naast, en een niet-gereleasede track draaien is vgm ook niet helemaal netjes

zou nog even wat meer gaan oefenen! ;)

voor tips kun je volgens mij wel in het DJ topic terecht :thumbup:


Ik doe mijn best. moet het ook doen met een hercules dj control instinct die ook niet meer helemaal naar behoren werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

danny0598 schreef:
Qapital Warmup Mix, om in de stemming te komen!

01. Frequencerz - Raw And Uncut (Official Qapital 2014 Anthem)
02. Hard Driver - Exploration (Official Hardbass 2014 Anthem)
03. Ran-D & Digital Punk - Born To Die
04. Frequencerz - We Won't Burning (Mashup)
05. Radical Redemption - Civil Disobedience
06. Wild Motherfuckers - Natural Born Raver
07. Mark With a K - Darkside (Frequencerz Remix)
08. Warface - Show me your Warface (Loudness DJ Tool)
09. Jack Of Sound & Frequencerz - Hollow

voor de liefhebbers, de downloadlink: [zippy]http://www7.zippyshare.com/v/80549760/file.html[/zippy]

Beste set sinds tijden! Ga zo door
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is Hollow eigenlijk al uit? Want het is niet de bedoeling om zomaar rips van promos te gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Is Hollow eigenlijk al uit? Want het is niet de bedoeling om zomaar rips van promos te gebruiken.

Nope, alleen in een paar promomixjes (en Unleashed) gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 12:50 
 
Hardtraxxer

danny0598 schreef:
is geen rip uit unleashed.


Wel! Je hoort dat Secret Syndicates wordt ingemixt :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zou ik onze Qapital warm-up er dan ook maar in gooien :$ puur en alleen gemaakt om aankomdende week goed in de stemming te komen ^^

moet eerlijk zeggen dat hij op 1 of 2 momentjes ook net niet helemaal lekker goed ligt (voordat ik mijn voorgaande comment weer naar m'n hoofd geslingerd krijg (L) )

verder wel tevreden :)

feedback is uiteraard altijd welkom !!

hardstyle/qapital-warm-up-mix-geerick-t43087.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 08:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
danny0598 schreef:
is geen rip uit unleashed.


Wel! Je hoort dat Secret Syndicates wordt ingemixt :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 10:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen nog vervoer nodig uit omgeving Eindhoven en Tilburg? Zijn nog plekken vrij:

http://www.yourtravelcoach.nl/events/pr ... -3379.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best jammer dat ik hier niet heen ga. Volgend jaar maar doen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb hier zo veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe zit het met flesjes water in het Ziggodome? Hoorde dat er op Freaqshow alleen bekertjes water werden geschonken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Flake schreef:
Hoe zit het met flesjes water in het Ziggodome? Hoorde dat er op Freaqshow alleen bekertjes water werden geschonken?


ze doen altijd bij de Ziggodome met van die bekers, en nog iets te grote bekers ook nog als je water pakt tenminste, want fanta enzo werden vgm in iets kleinere bekertjes gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 22:28 
 
Hardtraxx Veteran

Je krijgt een halve liter glas water idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank, dat wordt dus weer een flessie mee naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:28 
 
Hardtraxxer

Aan het eind van de avond sta je dus nog meer dan normaal op de plastic bekers te stampen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
Aan het eind van de avond sta je dus nog meer dan normaal op de plastic bekers te stampen.


Ja! Eigenlijk wel ja! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:47 
 
Hardtraxxer

Arrow schreef:
Donkey02 schreef:
Aan het eind van de avond sta je dus nog meer dan normaal op de plastic bekers te stampen.


Ja! Eigenlijk wel ja! :)



Acht ja kunnen der niks aan doen. Echt wel zin in. Ran-D en zatox en wildmotherfuckers zijn wel mijn favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 15:55 
 
Hardtraxxer

Ja echt wel dikke shit!!!!!!1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
Arrow schreef:
Donkey02 schreef:
Aan het eind van de avond sta je dus nog meer dan normaal op de plastic bekers te stampen.


Ja! Eigenlijk wel ja! :)



Acht ja kunnen der niks aan doen. Echt wel zin in. Ran-D en zatox en wildmotherfuckers zijn wel mijn favoriet.



B-Front & E-Force gaan de helden van de avond worden :love:
Ook al stonden ze niet eens op de oorsprongelijke line up, ze laten wel ff zien dat ze er gewoon op hoorden te staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 17:28 
 
Hardtraxxer

B-Front & E-Force gaan de helden van de avond worden :love:
Ook al stonden ze niet eens op de oorsprongelijke line up, ze laten wel ff zien dat ze er gewoon op hoorden te staan[/quote]

Ja dat geloof ik ook wel. Klagen hoor je mij zowiezo niet zaterdag haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Donkey02 schreef:
B-Front & E-Force gaan de helden van de avond worden :love:
Ook al stonden ze niet eens op de oorsprongelijke line up, ze laten wel ff zien dat ze er gewoon op hoorden te staan


Ja dat geloof ik ook wel. Klagen hoor je mij zowiezo niet zaterdag haha :thumbsup:


als je op het knopje "quote" drukt van het bericht waar je op wilt reageren, krijg je een iets overzichtelijker antwoord (zoals die van mij nu)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten