Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niemand die mee wil, dus helaas overslaan. Helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik wel eens naar de Ziggodome maar 60 euro voor zo'n line up valt me wat tegen. Twijfel twijfel..


SL0123 Is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Patjee410 schreef:
Dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik wel eens naar de Ziggodome maar 60 euro voor zo'n line up valt me wat tegen. Twijfel twijfel..


SL0123 Is that you?


Nopes.. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Patjee410 schreef:
Dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik wel eens naar de Ziggodome maar 60 euro voor zo'n line up valt me wat tegen. Twijfel twijfel..


SL0123 Is that you?

-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
-.-


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou er optie optie gestaan hebben Jordi ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 21:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of het podium dit jaar weer in het midden staat? Vond dat vorig erg tof! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Cracovski schreef:
Iemand enig idee of het podium dit jaar weer in het midden staat? Vond dat vorig erg tof! ^^


Hij staat dit jaar aan de zijkant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Cracovski schreef:
Iemand enig idee of het podium dit jaar weer in het midden staat? Vond dat vorig erg tof! ^^


Hij staat dit jaar aan de zijkant.


Mooi, als dat zo is. Vond de stage in het midden helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vond die toren in het midden juist vet man, keertje iets anders :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond dat podium in het midden ook helemaal niks.
De ziggodome werd er echt heel klein door voor mijn gevoel. In een groot voetbal stadion komt dat beter tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
Ik vond dat podium in het midden ook helemaal niks.
De ziggodome werd er echt heel klein door voor mijn gevoel. In een groot voetbal stadion komt dat beter tot zijn recht.


Ik vond het bij de Feestfabriek/10 Years of Q-dance ( (L) ) echt heel vet zo'n podium in het midden, maar nou was dat opzich ook wel heel gaaf aangekleed in de ArenA...

ben in ieder geval heel benieuwd :) staat volgens mij toch ook niet vast dat ze de stage weer zo neer zetten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja het klopt wel dat het meer als opvulling was bedoeld, want de kaartverkoop ging nie zo goed en de Ziggodome leek idd veel kleiner, maar ik vond het wel supervet met zon toren in het midden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro zegt in een pers bericht dat ook zijn boekingen van April helaas niet door gaan.

Hopen dat er een passende vervanger voor hem komt, B-front zou prima zijn. Maar misschien is Chris One wel degene (hij heeft al een mooie bootleg van het anthem gemaakt zag ik)

hoop niet dat ze iedereen kwartiertje extra geven, hoort wel een toffe naam tussen :(

edit: B-front & E-force dus de vervangers ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & E-Force :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 21:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca schreef:


niceeeee :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 14:57 
 
Hardtraxx Elite

Dat klinkt veelbelovend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik begin hier behoorlijk zin in te krijgen :$

denk dat Endymion & A2 nog wel een verrassend leuke set kan worden :)

qua hardcore stelt Endymion niet zoveel meer voor, maar Mirror Mirror is wel echt een heel lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2014 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ik begin hier behoorlijk zin in te krijgen :$

denk dat Endymion & A2 nog wel een verrassend leuke set kan worden :)

qua hardcore stelt Endymion niet zoveel meer voor, maar Mirror Mirror is wel echt een heel lekker nummer.


Ik ook nu ik weet dat Bob er ook draait :woot: , hoop echt op zn collab met Thera of Donkey Rollers te gaan horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Rickzel schreef:
ik begin hier behoorlijk zin in te krijgen :$

denk dat Endymion & A2 nog wel een verrassend leuke set kan worden :)

qua hardcore stelt Endymion niet zoveel meer voor, maar Mirror Mirror is wel echt een heel lekker nummer.


Ik ook nu ik weet dat Bob er ook draait :woot: , hoop echt op zn collab met Thera of Donkey Rollers te gaan horen :love:


ja inderdaad ! Op facebook stond dat die Thera collab al bijna klaar was :thumbsup:

Vind het erg sneu voor Adaro, maar B-front heeft bij mij wel echt een streepje voor op de rest, rooie baas :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2014 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Arrow schreef:
Rickzel schreef:
ik begin hier behoorlijk zin in te krijgen :$

denk dat Endymion & A2 nog wel een verrassend leuke set kan worden :)

qua hardcore stelt Endymion niet zoveel meer voor, maar Mirror Mirror is wel echt een heel lekker nummer.


Ik ook nu ik weet dat Bob er ook draait :woot: , hoop echt op zn collab met Thera of Donkey Rollers te gaan horen :love:


ja inderdaad ! Op facebook stond dat die Thera collab al bijna klaar was :thumbsup:

Vind het erg sneu voor Adaro, maar B-front heeft bij mij wel echt een streepje voor op de rest, rooie baas :$


Haha same here, niks persoonlijks tegen Thijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt heel vet :love:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten