Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet de leukste lineup ooit zeg maar. Hoop dat Mashup Jack nog ergens anders langskomt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 20:18 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:
Om te openen zijn er nog zat andere (betere) opties, zoals bijv. Tartaros & The Geminizers & Thyron


Ik vind The Geminizers nou niet echt een geschikte opener :P

inderdaad, drokz is veel geschikter als opener xd
PNXRMX schreef:
Niet de leukste lineup ooit zeg maar. Hoop dat Mashup Jack nog ergens anders langskomt :)

ik vind ook dat de line up wel wat beter kan maar ik vind m nog steeds goed te doen en ik ga wss bij festuca gewoon een switch maken naar area 2, veel liever exit mind, meccano twins of amnesys

over mashup jack ben k t wel met je eens maar ook niet te vaak, het idee is leuk maar ik denk dat zoiets nogal snel gaat vervelen, zeker omdat je eigenlijk gewoon t dubbele aantal tracks voorbij hoort komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Basshunterzz schreef:
pecola-tje schreef:
Om te openen zijn er nog zat andere (betere) opties, zoals bijv. Tartaros & The Geminizers & Thyron


Ik vind The Geminizers nou niet echt een geschikte opener :P

inderdaad, drokz is veel geschikter als opener xd
PNXRMX schreef:
Niet de leukste lineup ooit zeg maar. Hoop dat Mashup Jack nog ergens anders langskomt :)

ik vind ook dat de line up wel wat beter kan maar ik vind m nog steeds goed te doen en ik ga wss bij festuca gewoon een switch maken naar area 2, veel liever exit mind, meccano twins of amnesys

over mashup jack ben k t wel met je eens maar ook niet te vaak, het idee is leuk maar ik denk dat zoiets nogal snel gaat vervelen, zeker omdat je eigenlijk gewoon t dubbele aantal tracks voorbij hoort komen


Als je een beetje nadenkt, kun je verwachten dat Pulserz opent. Daarnaast denk ik dat zaal 2 pas later open gaat omdat daar maar 5 DJ's staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er staat op de site dat er elke week een warm up mix komt met een nieuwe track. Helaas is mijn engels zo slecht dat het niet helemaal duidelijk is wie dat gaan doen. Iemand een idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:35 
 
Hardtraxx Veteran

Oranje schreef:
Er staat op de site dat er elke week een warm up mix komt met een nieuwe track. Helaas is mijn engels zo slecht dat het niet helemaal duidelijk is wie dat gaan doen. Iemand een idee?


Each founder, dus iedereen neem ik aan. Tenminste iedereen die op de main staat. Als je dat niet snapt is je Engels wel heel slecht inderdaad :P

Ik zie ook dat er een of andere klok aftelt, die volgende week woensdag afloopt. Zal wel de eerste podcast zijn, van Crypsis neem ik aan omdat die op de volgende pagina staat met een soundcloud ding waarbij je nog op play kunt drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oranje schreef:
Er staat op de site dat er elke week een warm up mix komt met een nieuwe track. Helaas is mijn engels zo slecht dat het niet helemaal duidelijk is wie dat gaan doen. Iemand een idee?

Dat ligt niet echt aan je Engels, het is gewoon best vaag omschreven.
>> Elke oprichter van ons domein (Qapital) zal om de week een mix in elkaar zetten, met één onuitgebrachte track en een speciale Qapital remix (?).
Ik neem aan dat met de 'founders' de artiesten van de lineup (van Stage 1) worden bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aha. Bedankt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2014 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Oranje schreef:
Er staat op de site dat er elke week een warm up mix komt met een nieuwe track. Helaas is mijn engels zo slecht dat het niet helemaal duidelijk is wie dat gaan doen. Iemand een idee?


Each founder, dus iedereen neem ik aan. Tenminste iedereen die op de main staat. Als je dat niet snapt is je Engels wel heel slecht inderdaad :P

Ik zie ook dat er een of andere klok aftelt, die volgende week woensdag afloopt. Zal wel de eerste podcast zijn, van Crypsis neem ik aan omdat die op de volgende pagina staat met een soundcloud ding waarbij je nog op play kunt drukken.


Zou ook de anthem kunnen zijn... Afijn, we merken het volgende week
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 09:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
WEER Festuca? :/

Voor alle duidelijkheid, niks tegen jou persoonlijk!
Maar ik vind het wel een beetje overdreven dat Festuca op alle Q-feesten staat te draaien ineens..


Overdreven?

Dat is een NEXT naam; je weet gelijk waar Q-Dance de hardstyle in wil duwen de komende maanden/jaren: de afgrond in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:53 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
pecola-tje schreef:
WEER Festuca? :/

Voor alle duidelijkheid, niks tegen jou persoonlijk!
Maar ik vind het wel een beetje overdreven dat Festuca op alle Q-feesten staat te draaien ineens..


Overdreven?

Dat is een NEXT naam; je weet gelijk waar Q-Dance de hardstyle in wil duwen de komende maanden/jaren: de afgrond in.

gelukkig hebben we b2s nog
ik snap ook niet waarom festuca, history is a lie is wel goed maar daar blijft t voor mij wel bij, ik vind bijv exit mind en outbreak veel beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dat is een NEXT naam; je weet gelijk waar Q-Dance de hardstyle in wil duwen de komende maanden/jaren: de afgrond in.

...en ik me maar afvragen waar de negatieve naam van Hardtraxx (door sommigen ook wel "liefkozend" Haattraxx genoemd) vandaan komt.
Alsjeblieft zeg. Ik snap dat dit niet het juiste topic er voor is, maar waarom reageer jij overal zo negatief op? Reageer dan gewoon lekker niet, als je inhoudelijk niets te melden hebt. In het XQ BH toppa ook al. Ik heb niets tegen een mensen die hun gevoelens van ongenoegen uiten, maar doe dat gewoon even op een normale, respectvolle manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zo'n gevoel dat Festuca hier ook binnen een paar dagen weg is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Dat is een NEXT naam; je weet gelijk waar Q-Dance de hardstyle in wil duwen de komende maanden/jaren: de afgrond in.

...en ik me maar afvragen waar de negatieve naam van Hardtraxx (door sommigen ook wel "liefkozend" Haattraxx genoemd) vandaan komt.
Alsjeblieft zeg. Ik snap dat dit niet het juiste topic er voor is, maar waarom reageer jij overal zo negatief op? Reageer dan gewoon lekker niet, als je inhoudelijk niets te melden hebt. In het XQ BH toppa ook al. Ik heb niets tegen een mensen die hun gevoelens van ongenoegen uiten, maar doe dat gewoon even op een normale, respectvolle manier.


Moet je in me porem zeggen! :P

Wees eens even heel eerlijk; jij vindt wel dat de hardstyle (met Q-Dance) de goede kant op gaat?

Ik niet, dus ik meld dat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Dat is een NEXT naam; je weet gelijk waar Q-Dance de hardstyle in wil duwen de komende maanden/jaren: de afgrond in.


Kijk eens wie er nog meer bij dat NEXT en Headliner gebeuren zitten: Geck-o/Geck-e, Exit Mind.... vind ik niet bepaald "de afgrond in".
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat me om de manier waarop. Als jij de huidige hardstyle niks vindt en je meld dat een paar keer, prima. Om nou te zeggen dat hardstyle door Q en Festuca de afgrond in gaat, gaat me te ver. Dit is best wel respectloos naar Festuca, die ook gewoon hier op het forum zit. Waarom denk je dat er steeds minder actieve artiesten hier rondhangen? Vanwege de giftige sfeer. Zoals Patrick al terecht opmerkt: als Festuca hier over een poosje ook niet meer is, verbaast me dat niets (met het oog op dit soort opmerkingen dan he)

Daarnaast zie ik je werkelijk bij alle topics alleen maar klagen, en vaak ook niet echt inhoudelijk. Bij de Qult-topics ben je constant aan het verkondigen hoe het met Qlub Underground nog veel beter was en weet ik veel wat al niet meer. Prima als jij dat vindt, maar dat snappen we ook wel als je het 2x hebt gezegd.

Daarnaast maakt James een terechte opmerking over NEXT, dus ook wat dat betreft slaat je opmerking nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Het gaat me om de manier waarop. Als jij de huidige hardstyle niks vindt en je meld dat een paar keer, prima. Om nou te zeggen dat hardstyle door Q en Festuca de afgrond in gaat, gaat me te ver. Dit is best wel respectloos naar Festuca, die ook gewoon hier op het forum zit. Waarom denk je dat er steeds minder actieve artiesten hier rondhangen? Vanwege de giftige sfeer. Zoals Patrick al terecht opmerkt: als Festuca hier over een poosje ook niet meer is, verbaast me dat niets (met het oog op dit soort opmerkingen dan he)

Daarnaast zie ik je werkelijk bij alle topics alleen maar klagen, en vaak ook niet echt inhoudelijk. Bij de Qult-topics ben je constant aan het verkondigen hoe het met Qlub Underground nog veel beter was en weet ik veel wat al niet meer. Prima als jij dat vindt, maar dat snappen we ook wel als je het 2x hebt gezegd.

Daarnaast maakt James een terechte opmerking over NEXT, dus ook wat dat betreft slaat je opmerking nergens op.


Goh dit raakt me wel zeg...

Geck-o en Exit Mind is een geheel ander verhaal; dan hoor je niemand klagen mochten zij op de plaats van Festuca hebben gestaan in de line-up.

Appels met peren vergelijken.

We hebben het hier over Festuca, en doe nou niet net of je neus bloedt: werkelijk overal 'klagen' mensen over het pushen van deze act.

Ik zuig dit niet uit mijn duim.

Maar we hebben het er nog wel een keer over, bij een biertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wees gewoon blij voor festuca....niet iedereen krijgt de kans om door te breken..en festuca heeft zich gewoon bewezen op voorgaande feesten waardoor ze hem nu de kans geven op de main.

of mogen er alleen maar top dj's staan? om die vervolgens weer af te kraken omdat de line-up niet variërend genoeg is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
wees gewoon blij voor festuca....niet iedereen krijgt de kans om door te breken..en festuca heeft zich gewoon bewezen op voorgaande feesten waardoor ze hem nu de kans geven op de main.

of mogen er alleen maar top dj's staan? om die vervolgens weer af te kraken omdat de line-up niet variërend genoeg is :')


Hij heeft zich niet bewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 2 heeft hardcore nu ga ik niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zaal 2 heeft hardcore nu ga ik niet meer.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Zaal 2 heeft hardcore nu ga ik niet meer.

Held. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:37 
 

Het Anthem :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dubbel gevoel. Aan de ene kant wil ik wel eens naar de Ziggodome maar 60 euro voor zo'n line up valt me wat tegen. Twijfel twijfel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vaassenaar schreef:
AniThing schreef:
wees gewoon blij voor festuca....niet iedereen krijgt de kans om door te breken..en festuca heeft zich gewoon bewezen op voorgaande feesten waardoor ze hem nu de kans geven op de main.

of mogen er alleen maar top dj's staan? om die vervolgens weer af te kraken omdat de line-up niet variërend genoeg is :')


Hij heeft zich niet bewezen.


Blijkbaar wel hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in dit feestje :woot: en line up kon sowieso beter, maar vergeleken met vorig jaar is het deze keer wel iets beter, maar ik verwacht op een Q-dance feestje sowieso nooit echt een keiharde line up, want het gaat bij Q-dance feesten altijd meer om de shows eromheen enzo :P
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten