The Skribbler schreef:
Het gaat me om de manier waarop. Als jij de huidige hardstyle niks vindt en je meld dat een paar keer, prima. Om nou te zeggen dat hardstyle door Q en Festuca de afgrond in gaat, gaat me te ver. Dit is best wel respectloos naar Festuca, die ook gewoon hier op het forum zit. Waarom denk je dat er steeds minder actieve artiesten hier rondhangen? Vanwege de giftige sfeer. Zoals Patrick al terecht opmerkt: als Festuca hier over een poosje ook niet meer is, verbaast me dat niets (met het oog op dit soort opmerkingen dan he)
Daarnaast zie ik je werkelijk bij alle topics alleen maar klagen, en vaak ook niet echt inhoudelijk. Bij de Qult-topics ben je constant aan het verkondigen hoe het met Qlub Underground nog veel beter was en weet ik veel wat al niet meer. Prima als jij dat vindt, maar dat snappen we ook wel als je het 2x hebt gezegd.
Daarnaast maakt James een terechte opmerking over NEXT, dus ook wat dat betreft slaat je opmerking nergens op.
Goh dit raakt me wel zeg...
Geck-o en Exit Mind is een geheel ander verhaal; dan hoor je niemand klagen mochten zij op de plaats van Festuca hebben gestaan in de line-up.
Appels met peren vergelijken.
We hebben het hier over Festuca, en doe nou niet net of je neus bloedt: werkelijk overal 'klagen' mensen over het pushen van deze act.
Ik zuig dit niet uit mijn duim.
Maar we hebben het er nog wel een keer over, bij een biertje.