Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 55 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Hoezo blijft deze wel open en Defqon 2013 niet?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Dat feest heeft al een naam en deze niet.
M
Hardtraxxer
263 posts member since 2010
last seen Mar 2014
sjobie wrote:Hoorde ik van meerdere mensen, ziggo is gewoon een dikke fail.
Kansloze opmerking.

Ben er zelf ook geweest op woensdag 22 juni bij de opening en het is echt een hele mooie locatie. Het geluid was die avond echt top en ik stond in het midden van de zaal. Drum solo knalde zoals je van de HMH zou verwachten en saxofoon solo ging door merg en been. Het is inderdaad afwachten hoe het met hardstyle gaat, maar het was absoluut veelbelovend!

Wat de zaal betreft, die is echt een stuk groter dan de HMH. Deed me erg denken aan de main hall van de RAI, ook qua hoogte wat de temperatuur ook ten goede komt. Daarnaast leek de temperatuur goed geregeld. Verder heeft de zaal twee flinke ringen boven elkaar aan tribunes waarvan ik eigenlijk alleen de eerste open verwacht. Persoonlijk was ik behoorlijk onder de indruk van de locatie. Het komt trouwens van hetzelfde tekentafel als de HMH en dat vond ik er goed uit komen.

Wat dit feest betreft, afhankelijk van de invulling van de avond wil ik hier zeker bij zijn. Kan niet wachten om het met hardstyle mee te maken.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dakpan wrote:Hoezo blijft deze wel open en Defqon 2013 niet?
Precies, dat vraag ik me ook af. Feest is aangekondigd, datum is ongeveer bekend en de naam van het feest is zelfs al bekend! Locatie is ook bijna 100% zeker.

Gekke zooi hier soms.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
khoop dat ze me verassen met iets totaal nieuws

en niet weer een hardstyle party erbij
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
AniThing wrote:khoop dat ze me verassen met iets totaal nieuws

Ik hoop dat er weer een hardstyle party bij komt (dit word wss toch de vervanger van Q-Dance Presents in de HMH), en dat dit niet een nieuwe Qult, Qore, Qutstep of Houseqlassics word.
Artiest
1973 posts member since 2009
Delt-A wrote:Qutstep
Doe maar wel :drool:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 20 hours ago
Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Aristo wrote:Miss wel de vervanger voor inQontrol?
:yes:

Maar met meerdere genre's zoals dubstep enzo.. let maar op..
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Kepro wrote:Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:
Zou idd echt geweldig zijn.

Al mag 't van mij dan nog liever 2005/2008 zijn :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Delt-A wrote:
AniThing wrote:khoop dat ze me verassen met iets totaal nieuws

Ik hoop dat er weer een hardstyle party bij komt
Want die zijn er nog niet genoeg -.-
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Benieuwd wat Q hiermee neer gaat zetten. Ik hoop echt iets in de richting van In Qontrol, waar commercialiteit niks uitmaakt en iedereen z'n ding kan doen :D
Ben ook benieuwd naar het geluid, of het nu echt de HMH evenaart :)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Vervanger van In Qontrol lijkt me lastig met maar 1 zaal...
K
We gaan hier hopelijk maximaal industrial knappen
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Kepro wrote:Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:
:drool: :drool:
Dat zou echt ziekelijk vet zijn. Maar doe dan maar gewoon tot 2009.
Beginnen met een setje met platen tot het jaar 2003, dan bijvoorbeeld 2 setjes 2003 - 2006 en dan 2006 - 2009 de rest van de avond :drool:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
kaboem wrote:We gaan hier hopelijk maximaal industrial knappen
Ik wil nog een Qore :cry:
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Vitality wrote:Vervanger van In Qontrol lijkt me lastig met maar 1 zaal...
2 zalen zijn er toch? :)
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Daveytl wrote:
Beginnen met een setje met platen tot het jaar 2003, dan bijvoorbeeld 2 setjes 2003 - 2006 en dan 2006 - 2009 de rest van de avond :drool:
Dit zou een droom zijn die uitkomt :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Doe mij maar gewoon Qore hier, kan Q-Dance ook direct kijken of de locatie wat is, zonder hun "big guns" te verspelen. Plus, als Q-Dance echt van de HMH naar de ZD wil verhuizen, is dat een logische stap.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
tommetjeuh wrote:
Daveytl wrote:
Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Uberhout wrote: Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:
Hmm, niet echt. Ga er namelijk maar vanuit dat het nóg erger wordt dan de standaard namen. Van wat ik gehoord heb wie er draaien, kan ik daar in ieder geval al mijn conclusies aan trekken. ;)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Chukkels wrote:
Uberhout wrote: Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:
Hmm, niet echt. Ga er namelijk maar vanuit dat het nóg erger wordt dan de standaard namen. Van wat ik gehoord heb wie er draaien, kan ik daar in ieder geval al mijn conclusies aan trekken. ;)
Enige wat imo erger kan zijn dan de standaard namen is een soort van X-Qlusive DWX..
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Uberhout wrote:
Chukkels wrote:
Enige wat imo erger kan zijn dan de standaard namen is een soort van X-Qlusive DWX..
Like I said...
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Chukkels wrote:
Gatverdamme.

En ook nog zeker 'populaire' dj's uit andere genres?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
tommetjeuh wrote:
Daveytl wrote:
Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.