Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo blijft deze wel open en Defqon 2013 niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat feest heeft al een naam en deze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:51 
 
Hardtraxxer

sjobie schreef:
Hoorde ik van meerdere mensen, ziggo is gewoon een dikke fail.


Kansloze opmerking.

Ben er zelf ook geweest op woensdag 22 juni bij de opening en het is echt een hele mooie locatie. Het geluid was die avond echt top en ik stond in het midden van de zaal. Drum solo knalde zoals je van de HMH zou verwachten en saxofoon solo ging door merg en been. Het is inderdaad afwachten hoe het met hardstyle gaat, maar het was absoluut veelbelovend!

Wat de zaal betreft, die is echt een stuk groter dan de HMH. Deed me erg denken aan de main hall van de RAI, ook qua hoogte wat de temperatuur ook ten goede komt. Daarnaast leek de temperatuur goed geregeld. Verder heeft de zaal twee flinke ringen boven elkaar aan tribunes waarvan ik eigenlijk alleen de eerste open verwacht. Persoonlijk was ik behoorlijk onder de indruk van de locatie. Het komt trouwens van hetzelfde tekentafel als de HMH en dat vond ik er goed uit komen.

Wat dit feest betreft, afhankelijk van de invulling van de avond wil ik hier zeker bij zijn. Kan niet wachten om het met hardstyle mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hoezo blijft deze wel open en Defqon 2013 niet?

Precies, dat vraag ik me ook af. Feest is aangekondigd, datum is ongeveer bekend en de naam van het feest is zelfs al bekend! Locatie is ook bijna 100% zeker.

Gekke zooi hier soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

khoop dat ze me verassen met iets totaal nieuws

en niet weer een hardstyle party erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
khoop dat ze me verassen met iets totaal nieuws

en niet weer een hardstyle party erbij


Ik hoop dat er weer een hardstyle party bij komt (dit word wss toch de vervanger van Q-Dance Presents in de HMH), en dat dit niet een nieuwe Qult, Qore, Qutstep of Houseqlassics word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 11:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Qutstep

Doe maar wel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Miss wel de vervanger voor inQontrol?


:yes:

Maar met meerdere genre's zoals dubstep enzo.. let maar op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:

Zou idd echt geweldig zijn.

Al mag 't van mij dan nog liever 2005/2008 zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
AniThing schreef:
khoop dat ze me verassen met iets totaal nieuws

en niet weer een hardstyle party erbij


Ik hoop dat er weer een hardstyle party bij komt

Want die zijn er nog niet genoeg -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 08:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd wat Q hiermee neer gaat zetten. Ik hoop echt iets in de richting van In Qontrol, waar commercialiteit niks uitmaakt en iedereen z'n ding kan doen :D
Ben ook benieuwd naar het geluid, of het nu echt de HMH evenaart :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vervanger van In Qontrol lijkt me lastig met maar 1 zaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 11:44 
 

We gaan hier hopelijk maximaal industrial knappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:

:drool: :drool:
Dat zou echt ziekelijk vet zijn. Maar doe dan maar gewoon tot 2009.
Beginnen met een setje met platen tot het jaar 2003, dan bijvoorbeeld 2 setjes 2003 - 2006 en dan 2006 - 2009 de rest van de avond :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
We gaan hier hopelijk maximaal industrial knappen

Ik wil nog een Qore :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Vervanger van In Qontrol lijkt me lastig met maar 1 zaal...

2 zalen zijn er toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Kepro schreef:
Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:

:drool: :drool:
Dat zou echt ziekelijk vet zijn. Maar doe dan maar gewoon tot 2009.
Beginnen met een setje met platen tot het jaar 2003, dan bijvoorbeeld 2 setjes 2003 - 2006 en dan 2006 - 2009 de rest van de avond :drool:

Dit zou een droom zijn die uitkomt :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij maar gewoon Qore hier, kan Q-Dance ook direct kijken of de locatie wat is, zonder hun "big guns" te verspelen. Plus, als Q-Dance echt van de HMH naar de ZD wil verhuizen, is dat een logische stap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:
Kepro schreef:
Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:

:drool: :drool:
Dat zou echt ziekelijk vet zijn. Maar doe dan maar gewoon tot 2009.
Beginnen met een setje met platen tot het jaar 2003, dan bijvoorbeeld 2 setjes 2003 - 2006 en dan 2006 - 2009 de rest van de avond :drool:

Dit zou een droom zijn die uitkomt :worship: :worship:


Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:

Hmm, niet echt. Ga er namelijk maar vanuit dat het nóg erger wordt dan de standaard namen. Van wat ik gehoord heb wie er draaien, kan ik daar in ieder geval al mijn conclusies aan trekken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Uberhout schreef:
Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:

Hmm, niet echt. Ga er namelijk maar vanuit dat het nóg erger wordt dan de standaard namen. Van wat ik gehoord heb wie er draaien, kan ik daar in ieder geval al mijn conclusies aan trekken. ;)


Enige wat imo erger kan zijn dan de standaard namen is een soort van X-Qlusive DWX..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Chukkels schreef:
Uberhout schreef:
Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:

Hmm, niet echt. Ga er namelijk maar vanuit dat het nóg erger wordt dan de standaard namen. Van wat ik gehoord heb wie er draaien, kan ik daar in ieder geval al mijn conclusies aan trekken. ;)


Enige wat imo erger kan zijn dan de standaard namen is een soort van X-Qlusive DWX..

Like I said...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Uberhout schreef:
Ik ga er maar gewoon van uit dat het gewoon de standaard namen zijn die standaard draaien.. In dat geval kan het alleen maar positief uitvallen. Een feest waar hardstyle t/m 2009 (en dan niet alleen hitjes) gedraaid wordt is gewoon de ultieme natte droom :drool: :drool:

Hmm, niet echt. Ga er namelijk maar vanuit dat het nóg erger wordt dan de standaard namen. Van wat ik gehoord heb wie er draaien, kan ik daar in ieder geval al mijn conclusies aan trekken. ;)

Gatverdamme.

En ook nog zeker 'populaire' dj's uit andere genres?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:
Kepro schreef:
Misschien wel een feest met de hardstyle van periode 2006 t/m 2009 :drool:

:drool: :drool:
Dat zou echt ziekelijk vet zijn. Maar doe dan maar gewoon tot 2009.
Beginnen met een setje met platen tot het jaar 2003, dan bijvoorbeeld 2 setjes 2003 - 2006 en dan 2006 - 2009 de rest van de avond :drool:

Dit zou een droom zijn die uitkomt :worship: :worship:

Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten