Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Daveytl schreef:
Die organiseren zelf events xd

Klopt, en volgens mij doen wij er alles aan om de kosten voor de bezoekers op een zeer respectabel niveau te houden.


Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Maar ik denk dat 'Q-Dance' wel verplicht was zulke prijzen te hanteren, omdat het tegelijk was met de ade was. Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:54 
 
Organisator
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Maar ik denk dat 'Q-Dance' wel verplicht was zulke prijzen te hanteren, omdat het tegelijk was met de ade was. Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^

Tja te ver weg dat is jammer natuurlijk. Ik zie in je profiel dat je in Mongolie woont dus dat is idd ver weg ;)
En verder denk ik dat we deze prijzen met zn allen in de hand werken omdat we maar blijven gaan en braaf betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
roberttt schreef:
Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Maar ik denk dat 'Q-Dance' wel verplicht was zulke prijzen te hanteren, omdat het tegelijk was met de ade was. Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^

Tja te ver weg dat is jammer natuurlijk. Ik zie in je profiel dat je in Mongolie woont dus dat is idd ver weg ;)
En verder denk ik dat we deze prijzen met zn allen in de hand werken omdat we maar blijven gaan en braaf betalen.

Niets drinken is ook zo lastig he...neemt niet weg dat het asociaal is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:16 
 

digitalattack schreef:
roberttt schreef:
Hmm, kan wel. Ben eerlijk gezegd nog nooit bij een feest van jullie organisatie geweest. Jullie feesten zijn 'te' ver weg :p

Maar ik denk dat 'Q-Dance' wel verplicht was zulke prijzen te hanteren, omdat het tegelijk was met de ade was. Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^

Tja te ver weg dat is jammer natuurlijk. Ik zie in je profiel dat je in Mongolie woont dus dat is idd ver weg ;)
En verder denk ik dat we deze prijzen met zn allen in de hand werken omdat we maar blijven gaan en braaf betalen.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^

Ik ben bang dat het niks met ADE te maken had... een vriendin van me is een poosje geleden naar Lady Gaga geweest in de Ziggodome, en zij klaagde achteraf ook al dat de muntjes zo duur waren. Dus ik wil niet vervelend zijn, maar reken er maar op dat de Ziggodome gewoon heel duur zuipen is :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze moeten natuurlijk weer kiet spelen door twee onnodige roltrappen aan te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
roberttt schreef:
Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^

Ik ben bang dat het niks met ADE te maken had... een vriendin van me is een poosje geleden naar Lady Gaga geweest in de Ziggodome, en zij klaagde achteraf ook al dat de muntjes zo duur waren. Dus ik wil niet vervelend zijn, maar reken er maar op dat de Ziggodome gewoon heel duur zuipen is :thumbdown:



Nou jah, dan gaan we toch lekker allemaal aan de drugs :thumbsup: Lekker goedkoop :) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
roberttt schreef:
Mjah, zolang ze met Freaqshow maar weer 2,50 zijn ^^

Ik ben bang dat het niks met ADE te maken had... een vriendin van me is een poosje geleden naar Lady Gaga geweest in de Ziggodome, en zij klaagde achteraf ook al dat de muntjes zo duur waren. Dus ik wil niet vervelend zijn, maar reken er maar op dat de Ziggodome gewoon heel duur zuipen is :thumbdown:



zijn ze wel.

lady gaga is natuurlijk heel iets anders dan een dance party.
en prijs stijging door ADE is ook te verwachten.

wij hebben het zelf gevraagd aan een medewerker van ziggodome hoe dat nou zat met die muntjes.

je kan de muntjes hergebruiken mits ze op hetzelfde soort feest worden gebruikt en in de zelfde prijsklasse valle. en ze zijn als ik het goed heb een jaar geldig.

dus je kan bv. muntjes van freaqshow niet gebruiken bij een concert van weet ik veel wie maar wel weer op een dance party.

wil je bv muntjes van freaqshow gebruiken op een speciaal evenement zoals ADE, dan kan het weer niet ivm de prijs die verschilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja......2,90 voor een bekertje water is wel duur!!! Had eigenlijk m'n bekertje moeten hervullen bij de kraan !!!
Maar ja....!!!

Wel een TOP feessie!!! In jaren weer eens helemaal uit m'n dakkie gegaan. Nu wel weer de smaak te pakken,
komende maanden staan er weer aardig wat feessies op de agenda. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha vind je nu al een held. Kom je uit Leiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet trouwens iemand waar ik de foto's kan vinden die er gemaakt zijn ??
Ik ben op de foto gegaan met een groep en kan de foto nergens vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

angie071 schreef:
Tja......2,90 voor een bekertje water is wel duur!!! Had eigenlijk m'n bekertje moeten hervullen bij de kraan !!!
Maar ja....!!!

Wel een TOP feessie!!! In jaren weer eens helemaal uit m'n dakkie gegaan. Nu wel weer de smaak te pakken,
komende maanden staan er weer aardig wat feessies op de agenda. :thumbsup:

TheHardstyleHolland...? Ben jij het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
angie071 schreef:
Tja......2,90 voor een bekertje water is wel duur!!! Had eigenlijk m'n bekertje moeten hervullen bij de kraan !!!
Maar ja....!!!

Wel een TOP feessie!!! In jaren weer eens helemaal uit m'n dakkie gegaan. Nu wel weer de smaak te pakken,
komende maanden staan er weer aardig wat feessies op de agenda. :thumbsup:

TheHardstyleHolland...? Ben jij het?

Nee..........sorry :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2012 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahahaha vind je nu al een held. Kom je uit Leiden?

Ja ;) Kom uit Leiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
TheHardstyleHolland...? Ben jij het?

Daar lijkt het wel op!!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Daveytl schreef:
TheHardstyleHolland...? Ben jij het?

Daar lijkt het wel op!!! :P

Dacht ik ook al !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 00:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben het niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wow! Kippenvel to de max, ge-wel-dig om te zien hoe dat ventje zo'n mooie kans krijgt.

Mooiste hardstyle gerelateerd filmpje sinds tijden for sure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wow! Kippenvel to de max, ge-wel-dig om te zien hoe dat ventje zo'n mooie kans krijgt.

Mooiste hardstyle gerelateerd filmpje sinds tijden for sure.


Dat dus. Talent de kans geven en motiveren kan zo goed werken. Het werkt in de voetbalwereld, dus waarom niet in de muziek genre? Heel tof van Headhunterz!
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten