Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 09:23 
 

opaa schreef:
patrickjeb schreef:
Ben bang voor de standaard namen, ook doordat het tijdens de HDE is..

Denk dat ze dit expres hebben gedaan om internationale bezoekers aan te trekken.


Ik denk dat het komt omdat Scantraxx diep in de hol van Q-dance zit... daarbij een uitverkochte ziggodome willen halen en meer niet.
draait toch om geld he
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog niets van een line-up bekend. Zelfs niet eens wat voor een feest dit is. Het valt midden in de Amsterdam Dance Event (goed om te zien dat dit steeds verder bij deze gigantische conventie getrokken wordt), dus ik gok dat het geen eenzijdig feest (1 label oid) wordt omdat Hardstyle zich internationaal nog moet bewijzen. Maar goed, allemaal gespeculeer.

Eerst maar eens wachten op meer informatie voordat ik oordeel of ik hier heen wil of niet. Tot die tijd wacht ik rustig af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
AANWAZIG! Rondjes lopen over de eerste en tweede ring, ik kijk er nu al naar uit! :loving: :loving: :loving:


Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik erbij ben. ^^ A2 Records of zo lijkt me wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga na deze zomer wat selectiever zijn in mijn feesten, maar weet bijna zeker dat ik dit niet wil missen. Of de line-up moet ongelofeloos kut zijn a la Scantraxx 10 yrs...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Grote kans dat ik erbij ben. ^^ A2 Records of zo lijkt me wel leuk.

Denk dat dat echt niet komt. Waren vorig jaar al twee A² Label nights..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Nando schreef:
Grote kans dat ik erbij ben. ^^ A2 Records of zo lijkt me wel leuk.

Denk dat dat echt niet komt. Waren vorig jaar al twee A² Label nights..

Niet van Q-dance..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
jRn schreef:
Nando schreef:
Grote kans dat ik erbij ben. ^^ A2 Records of zo lijkt me wel leuk.

Denk dat dat echt niet komt. Waren vorig jaar al twee A² Label nights..

Niet van Q-dance..

Het is toch redelijk overbodig en oninteressant om dan nog een a² night te organiseren als er bijvoorbeeld nog nooit een DWX night is geweest. Puur objectief gezien. (Hier bij suggereer ik niet dat ik dat wil, verre van namelijk. :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:42 
 

Volgens mij is dwx het nieuwe schoothondje van qdens
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 20:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wordt gewoon weer een defqon mainstage achtige line up Q-Dance kennende, of ze moeten idd een bepaald label kiezen ofzo. Maar goed we zullen het zien, ben wel zeer benieuwd naar de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:29 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Volgens mij is dwx het nieuwe schoothondje van qdens


hoezo? :P belgie is toch veel meer DWX?

Ik vind dat Q lef heeft als ze showtek op dit evenement zetten! Commercieel voor hun een + en ik zou 't ook waarderen :)

Wat is de mening over BLACK in de ziggo dome btw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
kaboem schreef:
Volgens mij is dwx het nieuwe schoothondje van qdens


hoezo? :P belgie is toch veel meer DWX?

Ik vind dat Q lef heeft als ze showtek op dit evenement zetten! Commercieel voor hun een + en ik zou 't ook waarderen :)

Wat is de mening over BLACK in de ziggo dome btw?


het ziggodome is daar te klein voor denk ik. in ieder geval ontzettend veel zitplaatsen. wachtend op de dag dat er een feest komt waar meer dan de helft zit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:12 
 
Hardtraxxer

delange schreef:

het ziggodome is daar te klein voor denk ik. in ieder geval ontzettend veel zitplaatsen. wachtend op de dag dat er een feest komt waar meer dan de helft zit xd


haha!

nouja wat is te klein. In belgie moeten ze black ieder jaar omgooien omdat ze 't niet uitverkocht krijgen. Het scheen dit jaar ook bijzonder rustig te zijn. Dus misschien is een capaciteit richting 12.000 toch beter?! Black zou dan wel alsnog een ultra commerciele line up opleveren.... das dan weer jammer. Al heb ik 't nog nooit meegemaakt, dus 't idee zou wel cool zijn voor een keer om met z'n allen in 't zwart te gaan, oranje met feestfabriek was namelijk magisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 22:59 
 
Hardtraxxer

Feestfabriek was overigens ook niet uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Feestfabriek was overigens ook niet uitverkocht.

Scheelde niet veel geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
StephanKetz schreef:
Feestfabriek was overigens ook niet uitverkocht.

Scheelde niet veel geloof ik.

Dankzij het extreme aantal gratis weggegeven kaarten niet nee. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik maar weer betalen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 02:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben gisteren ook bij pearl jam geweest in de ziggo dome en stond links vooraan maar was niet zo onder de indruk van het geluid als ik meerdere keren in hmh gehoord heb. Eerste paar nummers waren gewoon niet heel duidelijk.

Benieuwd wat het met dance muziek te brengen heeft dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 03:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde ik van meerdere mensen, ziggo is gewoon een dikke fail.
Hoewel ik het zelf graag wil ervaren, maar boven de HMH gaat volgens mij niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ben ik het niet helemaal mee eens. ik was dinsdag in het ziggodome en daar klonk het geluid gewoon zuiver. al betwijfel ik wel of dit een goed gebouw is voor een dancefeest. kun je beter HMH hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 09:53 
 
Hardtraxxer

Maat van mij is naar marco borsato & allebei de pearl jams geweest. Ene keer was 't goed, andere keer wat zacht zei tie.

we zullen 't van zelf zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/dj-s-corner/amsterdam-en-hardstyle-t27371.html

één post op hardtraxx en er is direct weer een feestje bij :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe het ook met de warmte zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezien het aantal mensen wat er in het Ziggo Dome kan, verwacht ik geen line-up á la Defqon mainstage.
Denk dat er wel een aantal 'kleinere' namen zullen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2012 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is hier trouwens ook een 2de zaal, zoals in de HMH? Of weet niemand dat nog :p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten