Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.

Maar dan wel 500 man die echt voor de muziek komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
dawasiknie schreef:
Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.

Maar dan wel 500 man die echt voor de muziek komt ^^


Voor de periode 2006-2009 kan je ook gewoon DBSTF, HHZ enz. neerzetten (op voorwaarde dat ze wel tracks uit die periode draaien ofc.). Dan vul je het ZiggoDome ook wel denk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.

waarom denk je dat?
In die jaren waren er toch ook feesten met veel meer bezoekers dan de capaciteit van de Ziggodome?

Daarbij heel veel "latere" luisteraars die tracks uit die periode ook heel erg waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk hoe goed Hardclassics en Remember verkopen: valt reuze mee.

Als je een grote locatie huurt als deze met (hoogstwaarschijnlijk) 1 zaal mik je veel meer op een groter publiek. Plus het feit dat de ADE er dan is en Hardstyle daar nog aardig op de kaart gezet moet worden verwacht ik gewoon "the usual suspects". Het hangt er wel vanaf wie er komen mocht in interesse hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardclassics en Remember is wel net even muziek van een paar jaartjes eerder he. Ik denk dat als je de gemiddelde 'dagjesmens' verrast met een avond 2006-2009 dat ze dat best kunnen waarderen. De sleur waarin hardstyle nu zit, zit hem denk ik vooral in de onwetendheid van het grote publiek.

Mij lijkt het in ieder geval een ontzettend vet idee, maar helaas is het een droom die toch nooit uitkomt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.

waarom denk je dat?
In die jaren waren er toch ook feesten met veel meer bezoekers dan de capaciteit van de Ziggodome?

Daarbij heel veel "latere" luisteraars die tracks uit die periode ook heel erg waarderen.

Ze kunnen het wel waarderen maar slechts een heel klein deel (en dat zijn wij liefhebbers) gaan voor die oude tracks speciaal naar een feest. De meeste mensen die geïnteresseerd zijn in hardstyle willen hits horen en nieuwe nummers.

In 2007 werd er nog een Qlubtempo in de HMH gehouden (met hardstyle van 2000-2005). Dat was zo'n groot succes was dat het gelijk de laatste werd. Is gewoon niet genoeg interesse voor voor zo'n groot publiek ;)

Ten slotte is Q-dance de laatste organisatie die een feest gaat neerzetten voor een specifiek liefhebbend publiek. Althans op hardstyle-gebied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ten slotte is Q-dance de laatste organisatie die een feest gaat neerzetten voor een specifiek liefhebbend publiek. Althans op hardstyle-gebied.

Helaas nu wel ja, vroeger deden ze dat nog wel met Qlubtempo / Houseqlassics en dat soort feesten :)
Maar zoals Khadber inderdaad al zegt: ik verwacht de standaard (grote bekende) namen hardstyle zo commercieel mogelijk te maken en het aan het brede publiek te verkopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Rawbin schreef:
Deel van de line-up is al bekend!

The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz


Ook gewoon echt de allergrootste hitjesparade gaat daar een avondje muziek draaien, wat een kut line-up zeg omg :sick:
Lijkt me overigens wel een zieke locatie, een vriend van me werkt daar en hij zegt ook dat het er echt leip uitziet! :)
Keer een jaarwisselingsfeestje van Q-dance die daar moet komen ofzo of een nieuw soort InQontrol :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz

Ook gewoon echt de allergrootste hitjesparade gaat daar een avondje muziek draaien, wat een kut line-up zeg omg :sick:


:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 09:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wat een kut line-up :'). Had gehoopt dat Q-dance wel echt met wat nieuws zou komen!


Met deze line-up hoef ik er inderdaad ook niet meer op te hopen dat het interessant zal gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 09:14 
 
Hardtraxxer

Afbeelding De line-up is nog niet bekend. >.< ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Afbeelding De line-up is nog niet bekend. >.< ;)

Nee, maar zal er waarsch wel zo uit zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:02 
 

Ik hoop echt dat hier een trommelfeest komt en dan gaan jullie allemaal huilen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:01 
 
Hardtraxxer

Over degenen die nog steeds op early feesten hopen......

ik wil niet vervelend doen, maar je kan niet altijd op die zelfde platen van toen blijven borduren :P Heel af en toe weten sommige artiesten er nog wel iets van te maken door "unieke" early platen te pakken die bijna nooit iemand draait, maar 90% van de tijd is het dezelfde meuk (naar mijn ervaring). Niet dat ik me niet vermaak in een early tent of op een pussy lounge o.i.d., maar het is wel ALTIJD 't zelfde vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ik hoop echt dat hier een trommelfeest komt en dan gaan jullie allemaal huilen :clap:

Van geluk?? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Ik hoop echt dat hier een trommelfeest komt en dan gaan jullie allemaal huilen :clap:


Qore 3.0 2012 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:34 
 

opaa schreef:
Over degenen die nog steeds op early feesten hopen......

ik wil niet vervelend doen, maar je kan niet altijd op die zelfde platen van toen blijven borduren :P Heel af en toe weten sommige artiesten er nog wel iets van te maken door "unieke" early platen te pakken die bijna nooit iemand draait, maar 90% van de tijd is het dezelfde meuk (naar mijn ervaring). Niet dat ik me niet vermaak in een early tent of op een pussy lounge o.i.d., maar het is wel ALTIJD 't zelfde vind ik.




uiteraard is dit gewoon onzin.


Afgelopen vrijdag op musick heb ik meer dan genoeg platen van een jaar of 5 terug kunnen horen :).


Je wil een set toch boeiend houden ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
uiteraard is dit gewoon onzin.

Hij heeft anders wel deels gelijk. Ga maar eens een paar keer naar Luna op een early feest, wil ik je daarna nog wel horen zeggen dat het altijd anders is. Natuurlijk ligt dat aan de DJ's zelf, maar de line-ups van early feesten zijn tegenwoordig ook 9/10 keer grotendeels hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

We hebben het alleen niet over early, maar voornamelijk over 2006-2009.. Platen uit die tijd hoor je nauwelijks meer voorbij komen en er zijn ook geen speciale feesten voor, daar waar dat voor Early wel het geval is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
We hebben het alleen niet over early, maar voornamelijk over 2006-2009.. Platen uit die tijd hoor je nauwelijks meer voorbij komen en er zijn ook geen speciale feesten voor, daar waar dat voor Early wel het geval is ;)

Weet ik. Ik ging ook alleen in op kaboem, die reageerde op opaa, die het wel over early had.

Ik zou het ook super vet vinden als er zo'n feest zou komen, maar dat is een illusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:03 
 

Nando schreef:
kaboem schreef:
uiteraard is dit gewoon onzin.

Hij heeft anders wel deels gelijk. Ga maar eens een paar keer naar Luna op een early feest, wil ik je daarna nog wel horen zeggen dat het altijd anders is. Natuurlijk ligt dat aan de DJ's zelf, maar de line-ups van early feesten zijn tegenwoordig ook 9/10 keer grotendeels hetzelfde.



Dat is waar, en bij early hardcore is het meestal ook hetzelfde.

Ik doelde er meer op dat er ook gewoon een stuk of wat tracks uit 2000 zoveel gedraait kunnen worden.

Tegenwoordig is in de hardstyle 9/10 sets hetzelfde, oud of nieuw :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
We hebben het alleen niet over early, maar voornamelijk over 2006-2009.. Platen uit die tijd hoor je nauwelijks meer voorbij komen en er zijn ook geen speciale feesten voor, daar waar dat voor Early wel het geval is ;)

Wat zou dat vet zijn als er een feest is met met muziek uit die periode. Voor mij de beste tijd in de hardstyle, maar die platen hoor je echt nauwelijks meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Over degenen die nog steeds op early feesten hopen......

ik wil niet vervelend doen, maar je kan niet altijd op die zelfde platen van toen blijven borduren :P Heel af en toe weten sommige artiesten er nog wel iets van te maken door "unieke" early platen te pakken die bijna nooit iemand draait, maar 90% van de tijd is het dezelfde meuk (naar mijn ervaring). Niet dat ik me niet vermaak in een early tent of op een pussy lounge o.i.d., maar het is wel ALTIJD 't zelfde vind ik.

Ik wil ook niet vervelend doen, maar tegenwoordig borduren ze ook allemaal op dezelfde platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:06 
 

Daveytl schreef:
opaa schreef:
Over degenen die nog steeds op early feesten hopen......

ik wil niet vervelend doen, maar je kan niet altijd op die zelfde platen van toen blijven borduren :P Heel af en toe weten sommige artiesten er nog wel iets van te maken door "unieke" early platen te pakken die bijna nooit iemand draait, maar 90% van de tijd is het dezelfde meuk (naar mijn ervaring). Niet dat ik me niet vermaak in een early tent of op een pussy lounge o.i.d., maar het is wel ALTIJD 't zelfde vind ik.

Ik wil ook niet vervelend doen, maar tegenwoordig borduren ze ook allemaal op dezelfde platen.

Je wilt niet vervelend doen, maar doet dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten