Rik schreef:
dawasiknie schreef:
Ja zou leuk zijn, sta je daar met 500 man in het Ziggodome.
waarom denk je dat?
In die jaren waren er toch ook feesten met veel meer bezoekers dan de capaciteit van de Ziggodome?
Daarbij heel veel "latere" luisteraars die tracks uit die periode ook heel erg waarderen.
Ze kunnen het wel waarderen maar slechts een heel klein deel (en dat zijn wij liefhebbers) gaan voor die oude tracks speciaal naar een feest. De meeste mensen die geïnteresseerd zijn in hardstyle willen hits horen en nieuwe nummers.
In 2007 werd er nog een Qlubtempo in de HMH gehouden (met hardstyle van 2000-2005). Dat was zo'n groot succes was dat het gelijk de laatste werd. Is gewoon niet genoeg interesse voor voor zo'n groot publiek

Ten slotte is Q-dance de laatste organisatie die een feest gaat neerzetten voor een specifiek liefhebbend publiek. Althans op hardstyle-gebied.