Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Waarom wordt dit topic niet verwijderd?

Waarom wel? Gewoon niet zo janken..


Ik ben hier sowieso wel aanwezig, ongeacht de line-up :)


Omdat er in feite nog niks bekend is behalve een datum. Onze vriend opaa kon z'n Ziggo Dome fetish weer eens niet in de hand houden.


Maar anders krijg je al dit gejank weer in het 'wist je dat' topic, kan het beter hier blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
Daveytl schreef:
Waarom wordt dit topic niet verwijderd?

Waarom wel? Gewoon niet zo janken..


Ik ben hier sowieso wel aanwezig, ongeacht de line-up :)


Omdat er in feite nog niks bekend is behalve een datum. Onze vriend opaa kon z'n Ziggo Dome fetish weer eens niet in de hand houden.

Dat dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:30 
 

Lmao, Ziggodome fetish...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Present! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AANWAZIG! Rondjes lopen over de eerste en tweede ring, ik kijk er nu al naar uit! :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Aah wist het wel dat Q-Dance die locatie gaat gebruiken voor feesten. Hopen op een nieuw event! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 18:52 
 

Dakpan schreef:

Omdat er in feite nog niks bekend is behalve een datum. Onze vriend opaa kon z'n Ziggo Dome fetish weer eens niet in de hand houden.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Het enige dat niet bekend is is de naam van 't feest? De locatie, de datum zijn er dus waarom mag het dan nog geen topic hebben? Als er een feest plaats gaat vinden komt het thema toch altijd pas naderhand?

En ik kijk inderdaad uit naar de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Het enige dat niet bekend is is de naam van 't feest? De locatie, de datum zijn er dus waarom mag het dan nog geen topic hebben? Als er een feest plaats gaat vinden komt het thema toch altijd pas naderhand?

En ik kijk inderdaad uit naar de locatie.

Inderdaad. Als hij het niet had geplaatst, dan had ik of iemand anders het vandaag geplaatst. Wat een azijnzeikerd hierzo weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Inderdaad. Als hij het niet had geplaatst, dan had ik of iemand anders het vandaag geplaatst. Wat een azijnzeikerd hierzo weer


Dit dus. Voor de rest vind ik het weer vreselijk voorbarig dat mensen roepen dat topics dicht moeten. Laat dat lekker aan ons over.
Benieuwd wat q-dance in de Ziggo Dome kan, al vrees ik wel een beetje voor de hoeveelheid tribunes. Met zoveel "plaatsen" kun je meer kaarten verkopen en kan het wel eens gruwelijk druk op de vloer gaan worden. Maar goed, ik ben er nog nooit geweest, dus als het me aanstaat zal ik er graag heengaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miss wel de vervanger voor inQontrol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:27 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Inderdaad. Als hij het niet had geplaatst, dan had ik of iemand anders het vandaag geplaatst. Wat een azijnzeikerd hierzo weer


Dit dus. Voor de rest vind ik het weer vreselijk voorbarig dat mensen roepen dat topics dicht moeten. Laat dat lekker aan ons over.
Benieuwd wat q-dance in de Ziggo Dome kan, al vrees ik wel een beetje voor de hoeveelheid tribunes. Met zoveel "plaatsen" kun je meer kaarten verkopen en kan het wel eens gruwelijk druk op de vloer gaan worden. Maar goed, ik ben er nog nooit geweest, dus als het me aanstaat zal ik er graag heengaan.


Misschien dat Q-dance daarom zelf ook al praat over 12.000 ipv 15.000. We zullen 't zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Inderdaad. Als hij het niet had geplaatst, dan had ik of iemand anders het vandaag geplaatst. Wat een azijnzeikerd hierzo weer


Dit dus. Voor de rest vind ik het weer vreselijk voorbarig dat mensen roepen dat topics dicht moeten. Laat dat lekker aan ons over.
Benieuwd wat q-dance in de Ziggo Dome kan, al vrees ik wel een beetje voor de hoeveelheid tribunes. Met zoveel "plaatsen" kun je meer kaarten verkopen en kan het wel eens gruwelijk druk op de vloer gaan worden. Maar goed, ik ben er nog nooit geweest, dus als het me aanstaat zal ik er graag heengaan.

Met alle zitplaatsen, kunnen er 17.000 man in. Q-Dance gooit er zo te horen maar 12.000 in. Op de vloer kunnen 6.300 mensen en op de eerste ring 4.830 en de tweede ring 4.470. En aangezien op Qlimax om half 3 alle tribunes vol zitten, zul je vast wel genoeg ruimte hebben op de vloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

gister geweest, bizar vet voor een concert, maar echt verschrikkelijk veel stoelen. ik hoop niet dat qdance zitplaatsen gaat verkopen voor dit feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ambient/IDM feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Inderdaad. Als hij het niet had geplaatst, dan had ik of iemand anders het vandaag geplaatst. Wat een azijnzeikerd hierzo weer


Dit dus. Voor de rest vind ik het weer vreselijk voorbarig dat mensen roepen dat topics dicht moeten. Laat dat lekker aan ons over.
Benieuwd wat q-dance in de Ziggo Dome kan, al vrees ik wel een beetje voor de hoeveelheid tribunes. Met zoveel "plaatsen" kun je meer kaarten verkopen en kan het wel eens gruwelijk druk op de vloer gaan worden. Maar goed, ik ben er nog nooit geweest, dus als het me aanstaat zal ik er graag heengaan.

Met alle zitplaatsen, kunnen er 17.000 man in. Q-Dance gooit er zo te horen maar 12.000 in. Op de vloer kunnen 6.300 mensen en op de eerste ring 4.830 en de tweede ring 4.470. En aangezien op Qlimax om half 3 alle tribunes vol zitten, zul je vast wel genoeg ruimte hebben op de vloer.

Klopt, maar dat houdt dus in dat ook als het druk is zo'n 5500 man op de vloer wil die er niet passen. Wordt een gekkenhuis. Is het het eerste dance-feest in de Ziggo Dome? Ik ga namelijk wel de reacties even checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoop dat ze wel weer een nieuwe editie van Qore gaan organiseren en niet dat dit daarvoor in de plaats komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 20:43 
 

Dakpan schreef:
Las dat Q-Dance hier Qrunch ging organiseren. Een raw-hardstyle event.

damn, ik hoopte eigenlijk op Qorn Flakezz: een feest dat begint met freshe beats, gevolgd door wat raw knalwerk en om het af te sluiten met lekker corny hardcore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch vind ik het gek dat dit nog open is. In feite is dit hetzelfde als een topic beginnen over een nieuwe track zonder preview. Het label is bekend, de artiest is bekend, alleen het belangrijkste nog niet.
Bij dit feest is de naam nog niet eens bekend, en het belangrijkste, de line-up, ook nog niet. Al is de line-up sowieso niet meer belangrijk tegenwoordig bij het plaatsen van een topic.

Beetje inconsequent dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Och jongetje toch :aww: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zoveel boeit het niet. we weten wanneer, waar en dat het een hs party gaat worden. meestal is een jaar van te voren alweer een topic open over bijv. fusion of dance/wish. dan is die info + naam bekend, meer toch ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
AANWAZIG! Rondjes lopen over de eerste en tweede ring, ik kijk er nu al naar uit! :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2012 23:40 
 

Rickie schreef:
Hoop dat ze wel weer een nieuwe editie van Qore gaan organiseren en niet dat dit daarvoor in de plaats komt.



Ik moet verplicht naar qore vind ik zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben bang voor de standaard namen, ook doordat het tijdens de HDE is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2012 09:20 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Ben bang voor de standaard namen, ook doordat het tijdens de HDE is..


Denk dat ze dit expres hebben gedaan om internationale bezoekers aan te trekken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten