Chukkels schreef:
Inderdaad. Als hij het niet had geplaatst, dan had ik of iemand anders het vandaag geplaatst. Wat een azijnzeikerd hierzo weer
Dit dus. Voor de rest vind ik het weer vreselijk voorbarig dat mensen roepen dat topics dicht moeten. Laat dat lekker aan ons over.
Benieuwd wat q-dance in de Ziggo Dome kan, al vrees ik wel een beetje voor de hoeveelheid tribunes. Met zoveel "plaatsen" kun je meer kaarten verkopen en kan het wel eens gruwelijk druk op de vloer gaan worden. Maar goed, ik ben er nog nooit geweest, dus als het me aanstaat zal ik er graag heengaan.