Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matige line-up. Aan de ene kant wel onverwacht dat Wildstylez en NC thuis blijven, ook al had ik die liever gezien dan Adrenalize, Isaac en PP. En B-Front in zaal 2, wtf. >.< Ik ga wel naar Thrillogy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet meer, ik ga hierheen: https://partyflock.nl/party/229526:Toge ... ecial.html
Ff wachten tot het is uitverkocht en dan kaartjes dumpen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:16 
 
Hardtraxx Newbie

[/quote]
Zal wel meevallen, die 2e zaal in de HMH is net zo groot en die staat ook nooit helemaal vol.[/quote]

die is kleiner zelfs ,

De optredens worden gegeven in de grote zaal, de Black Box genoemd. Deze zaal is 3.000 m2 groot en heeft een capaciteit van 5.500 personen. Daarnaast is er een kleinere zaal, met een capaciteit van 700 man, geschikt voor de afterparty.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 16:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik kan helaas niet meer :( Bied hierbij mijn ticket(s) aan:

aanbod/1-of-2-x-headhunterz-ziggo-dome-ticket-t29476.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 02:10 
 
Hardtraxxer

Lady Gaga 17-09-2012, Ziggo Dome, 1 month to go for HHZ

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 22:06 
 
Hardtraxx Elite

Hoeveeel plekken/kaarten zijn er in de ziggodome?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 22:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor de mensen die nog geen kaartjes hebben, ik heb nog steeds 2 kaartjes voor 100 euro, scheelt toch weer wat geld en ik ben er dan vanaf :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat dit nog niet uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Lady Gaga 17-09-2012, Ziggo Dome, 1 month to go for HHZ


pff da volk daar weet echt ni wa feesten is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
dat dit nog niet uitverkocht is.

Zet de line-up in de Zatox zaal eens tegenover deze line-up. Dus denk dat een groot deel van de nieuwe generatie voor de week erop kiest.

http://partyflock.nl/party/226892:Thrillogy.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 09:54 
 

Kettingzaag schreef:
dat dit nog niet uitverkocht is.

Thrillogy met HHZ was ook niet uiverkocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 00:46 
 

Marketingtechnisch zit Q eigenlijk echt veel beter in elkaar dan B2S. Snap dat niet zo goed van B2S, misschien ligt het gewoon aan mij :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

is weekend voor m'n tentamens maar mag het eigenlijk niet missen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Toch aanwezig :D Heb wel eerst oktoberfest hier in het dorp dus ik ben benieuwd hoe ik het trek xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn kaartje is ook binnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:37 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Mijn kaartje is ook binnen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Mijn kaartje is ook binnen. ^^


Nando schreef:
Matige line-up. Aan de ene kant wel onverwacht dat Wildstylez en NC thuis blijven, ook al had ik die liever gezien dan Adrenalize, Isaac en PP. En B-Front in zaal 2, wtf. >.< Ik ga wel naar Thrillogy.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah daar is ie al. Maar Heady = baas + het is om de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet meer aanwezig.

De avond ervoor even een kijkje nemen in de Escape. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch gaan twijfelen, ik wil stiekem wel heel graag de Ziggodome zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Toch gaan twijfelen, ik wil stiekem wel heel graag de Ziggodome zien.


Gewoon doen :D Wordt toch wel een episch feest.. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:09 
 

Khadber schreef:
Toch gaan twijfelen, ik wil stiekem wel heel graag de Ziggodome zien.

anders heb je sowieso nog kans tijdens Freaqshow! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

ziggo at night,




Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:33 
 
Hardtraxxer

Ik ben erbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:47 
 

Ilmar schreef:
Ik ben erbij :)



neem nog wat promos mee dan
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten