Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Heerlijk hoe mensen denken dat WS en NC er niet staan. Wat denken jullie nu zelf? Dat zijn mattie's er niet staan? Geheid dat er een surprise-act komt.

Ik denk dus wel serieus dat ze er niet staan, mede omdat HHZ zelf aankondigt dat hij 'talenten' wil laten draaien.
Waarom zou hij de 2 grootste artiesten niet in de line-up zetten? Stel dat het feest niet uitverkocht raakte, dan ben je jezelf te dom af geweest door de 2 'belangrijkste' acts niet in de line-up te zetten.

Psyko Punkz, Ran-D, Isaac, Frontliner, B-front zijn toch ook geen talenten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is ook wel eens fijn om anno 2012 niet de grote 3 samen te zien staan op een grote stage.
Best gevarieerde line-up, t zijn niet echt mijn namen verder maar dat maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen schreef:
Heerlijk hoe mensen denken dat WS en NC er niet staan. Wat denken jullie nu zelf? Dat zijn mattie's er niet staan? Geheid dat er een surprise-act komt.

Ik denk dus wel serieus dat ze er niet staan, mede omdat HHZ zelf aankondigt dat hij 'talenten' wil laten draaien.
Waarom zou hij de 2 grootste artiesten niet in de line-up zetten? Stel dat het feest niet uitverkocht raakte, dan ben je jezelf te dom af geweest door de 2 'belangrijkste' acts niet in de line-up te zetten.

Psyko Punkz, Ran-D, Isaac, Frontliner, B-front zijn toch ook geen talenten?

Ran-D & B-Front ziet HHZ nog wel als talenten volgens mij. Ook Psyko Punkz draaien nog niet lang mee.

Wij zien dat als fans wel anders, maar ik denk dat er weinig mensen zijn die 2 jaar geleden platen van B-Front kenden, en Ran-D was toen ook nog lang niet zo bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jolle schreef:
Khadber schreef:
Geen B-Front op de main? Dat is een domper. Van zeker naar kleine optie.


Eén artiest die er staat, maar niet op de main staat verandert jou keuze om naar dit feest te gaan? >.<

De line-up is voor mij een verzameling van artiesten (op Headhunterz en Adaro na, die zijn beestachtig goed bezig) die ik allemaal wel aardig vind, maar de prijs niet waard. Als je B-Front en Frontliner in de main hebt verandert de must see factor naar 5 ipv 3. Dat is wat mij betreft een heel verschil.

Voor jou is de zaal van belang of je iemand wilt zien of niet? :huh: tenzij ze gelijk met een andere "must see" draaien uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het is ook wel eens fijn om anno 2012 niet de grote 3 samen te zien staan op een grote stage.
Best gevarieerde line-up, t zijn niet echt mijn namen verder maar dat maakt niet uit.

Gevarieerdheid qua muziek valt denk ik wel mee, volgens mij draaien die kleinere artiesten niet veel anders dan de standaard namen doen, correct me if I'm wrong. Maar qua namen in de lineup is het wel eens iets anders voor een redelijk groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:55 
 

Soundscrollerz schreef:
LINE UP:
BRON: Tijdens zijn session op Q-Dance Radio verteld

Main Stage:
- Headhunterz
- Code Black
- Adrenalize
- Psyko Punkz
- Ran- D
- DJ Isaac
- Adaro
- B-Front
- MC Villain

Second Stage:
- Arkaine
- Frontliner
- Omegatypes
- Atmozfears

Volgens mij is hij nog niet echt compleet, en zijn er nog verassingen toch?

lekker :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 15:00 
 
Hardtraxxer

Vet dat Frontliner, B-Front, Adaro en Ran-D staan (en hhz dan duh), toch geen spijt dat ik kaartje heb gekocht.

De rest is gewoon drama, boeit me zo hard niet. Wel opmerkelijk van arkaine en adrenalize. 50 euro voor een kaartje krijg je dit, dafuq Q-dance dafuq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je meer voor de locatie, de show en de organisatie betaalt dan voor de DJs zelf. Of iemand nu 1000 of 2000 kost, maakt niet zoveel uit pp op 7000 kaartjes oid ;). Natuurlijk snap ik wel dat je dan óók alleen maar headliners wil voor dat geld, maar als Heady nieuwkomers uit wil nodigen dan heeft hij wel dat recht op zijn eigen feest imo :P

Ik had zelf een iets betere lineup verwacht, maar ik ga me wel goed vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:09 
 

PNXRMX schreef:
Ik denk dat je meer voor de locatie, de show en de organisatie betaalt dan voor de DJs zelf. Of iemand nu 1000 of 2000 kost, maakt niet zoveel uit pp op 7000 kaartjes oid ;). Natuurlijk snap ik wel dat je dan óók alleen maar headliners wil voor dat geld, maar als Heady nieuwkomers uit wil nodigen dan heeft hij wel dat recht op zijn eigen feest imo :P

Ik had zelf een iets betere lineup verwacht, maar ik ga me wel goed vermaken :)

Dat een feest niet alleen headliners bevat betekend niet dat het geen heel vet feest kan worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toch vind ik dit wel heel erg krom... Adrenalize en Omegatypes... Adrenalize is een erg groot talent qua producen maar ik heb nog nooit een setje van hem gehoord en hij heef nog geen gig gehad, en dan direct op een groot feest staan? Vind het wel erg vreemd... Maar dan Omegatypes hahaha 1 hitje gemaakt met The Vision en direct zo verl aandacht gekregen dat ze nu al op best grote feesten draaien. Daar kan ik echt niet meer bij hoor.

De rest van de line up viel grotendeels toch wel te voorspellen. Gebruikelijke namen die je in HWS ook hoort: frontliner, ran-d, adaro, PP, Code Black en B-Front. Alleen Isaac is wel verassend.

Valt me trouwens ook op dat Zatox Hhz niet op Trilogy heeft staan en Hhz Zatox hier ook geen plekje geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 01:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Valt me trouwens ook op dat Zatox Hhz niet op Trilogy heeft staan en Hhz Zatox hier ook geen plekje geeft.

Vind ik totaal niet vreemd gezien hun 'akkefietje' omtrent Facebook-likes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 03:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik denk dat je meer voor de locatie, de show en de organisatie betaalt dan voor de DJs zelf.

Hier gaat het, wat mij betreft, al zo erg fout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 07:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het is ook wel eens fijn om anno 2012 niet de grote 3 samen te zien staan op een grote stage.
Best gevarieerde line-up, t zijn niet echt mijn namen verder maar dat maakt niet uit.


Precies.

Helemaal klaar met die standaard line-up's. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 07:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even een andere vraag; aangezien ik het gemist heb; Headhunterz was live op Q-Dance Radio alvorens de nieuwe HWS editie?

Was dat daadwerkelijk een live radioshow, en zo ja; heeft iemand die toevallig opgenomen, aangezien alles altijd wel is ge-record door iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:20 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
PNXRMX schreef:
Ik denk dat je meer voor de locatie, de show en de organisatie betaalt dan voor de DJs zelf.

Hier gaat het, wat mij betreft, al zo erg fout.

Hoezo, dat is toch gewoon normaal? De show en locatie kosten denk ik wel minstens 3x zoveel als alle Dj's bij elkaar. Waarom denk je dat een festival als Defqon of Decibel ''maar'' 20 euro duurder is dan zo'n feest. Is gedeeltelijk door het verschil in omzet van het drinken ed, maar ook gewoon omdat dj's echt het goedkoopste aspect zijn van zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 15:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Het is ook wel eens fijn om anno 2012 niet de grote 3 samen te zien staan op een grote stage.
Best gevarieerde line-up, t zijn niet echt mijn namen verder maar dat maakt niet uit.

Gevarieerdheid qua muziek valt denk ik wel mee, volgens mij draaien die kleinere artiesten niet veel anders dan de standaard namen doen, correct me if I'm wrong. Maar qua namen in de lineup is het wel eens iets anders voor een redelijk groot feest.

Qua muziek wordt t natuurlijk vreselijk maar dat was het punt niet xd
Heb deze zomer teveel mainstage-achtige-line-ups gezien met HHZ, NC, Wildstylez Frontliner Brennan Heart etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Het is ook wel eens fijn om anno 2012 niet de grote 3 samen te zien staan op een grote stage.
Best gevarieerde line-up, t zijn niet echt mijn namen verder maar dat maakt niet uit.

Mee eens. Onlangs dat de line up mij niet naar dit feest zal lokken, is het wel een aardig variërende line up.

Heel erg tof dat hij iemand als Adrenalize ook zo een kans gunt, ben alleen benieuwd hoe die jongen dit gaat oppakken zonder volgens mij vrijwel geen ervaring met draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:04 
 

Hardstylerzzzz schreef:
Ik vermoed dat Adrenalize een pre-recorded set draait (mixed by Headhunterz).

En aan vermoedens hebben we hier niets! Waar haal je het trouwens xd? Als Adrenalize goed oefent op draaitechniek kan het toch lukken. Hij zal gewoon een paar weken vooraf een tracklist klaar moeten maken en die door een door oefenen. En z'n eigen tracks kent 'ie toch al van buiten = een voordeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:27 
 

PNXRMX schreef:
Ik denk dat je meer voor de locatie, de show en de organisatie betaalt dan voor de DJs zelf.

Dat wordt vast en zeker een mooie show dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 10:02 
 
Hardtraxxer

mij werd dit getweet btw, toen ik vroeg hoe het zat met die 2e zaal:

@perryderuijter Kom maar kijken:) You will meet 'The Club'. An you'll love it!

Kan alleen niet echt vinden wat "Club Ziggo", het clubje naast het Ziggo Dome, precies inhoudt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 13:42 
 
Hardtraxx Newbie

zie hier

http://www.ziggodome.nl/?p=verhuur_kleinezaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 13:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben allang blij dat er geen Activator pres. Subground de opener is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 13:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jaspa schreef:


Dat zaaltje is zo gevuld met de namen die in 'zaal 2' staan. :thumbdown:

Geen doorkomen aan dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
jaspa schreef:


Dat zaaltje is zo gevuld met de namen die in 'zaal 2' staan. :thumbdown:

Geen doorkomen aan dan!

Zal wel meevallen, die 2e zaal in de HMH is net zo groot en die staat ook nooit helemaal vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 18:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Qua muziek wordt t natuurlijk vreselijk maar dat was het punt niet xd
Heb deze zomer teveel mainstage-achtige-line-ups gezien met HHZ, NC, Wildstylez Frontliner Brennan Heart etc.

Daar doelde ik eigenlijk niet op, deze muziek is ook niet mijn ding. Maar ik bedoel dat ondanks het andere namen zijn, de muziek er niet heel veel anders op wordt.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten