Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom je naar de meeting Ilmar? Of besta je eigenlijk helemaal niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxxer

Bij de defqon meeting in de blue stond ik daar me teupie, niemand te bekennen.
Zonde van de tijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik kom, maak je dan een meeting screenshot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Als ik kom, maak je dan een meeting screenshot?


Ben jij erwel bij :huh: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee :(. Keuze ging uiteraard naar Crypsis week erop man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:47 
 
Hardtraxxer

helaas moet ik m'n kaartje verkopen ivm tentamens :( dus bij deze 1 kaartje voor de normale prijs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De kans is er dat ik ook aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 20:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Veel zin in! :D

Nogal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna Uitverkocht.
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_Presents_Headhunterz_Bijna_Uitverkocht/list_messages/39922

Persoonlijk vind ik het raar dat dit aan de late kant is, hoeveel kaarten waren er beschikbaar eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Bijna Uitverkocht.
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_Presents_Headhunterz_Bijna_Uitverkocht/list_messages/39922

Persoonlijk vind ik het raar dat dit aan de late kant is, hoeveel kaarten waren er beschikbaar eigenlijk?

Naar schatting rond de 12.000
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Bij de defqon meeting in de blue stond ik daar me teupie, niemand te bekennen.
Zonde van de tijd ;)


wellus mikeee was er ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:11 
 
Hardtraxx Elite

Die timetable mag ook best komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Die timetable mag ook best komen...

Woensdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdag misschien nog even kaartje proberen te fixen voor dit gebeuren. Geen zin om thuis te zitten. Vrijdag pas moneyz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
knotsjebilly schreef:
Bijna Uitverkocht.
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_Presents_Headhunterz_Bijna_Uitverkocht/list_messages/39922

Persoonlijk vind ik het raar dat dit aan de late kant is, hoeveel kaarten waren er beschikbaar eigenlijk?

Naar schatting rond de 12.000

Hebben ze de bovenste ring niet meegeteld bij de kaartverkoop ofzo?

Wel chill, moet er niet aan denken dat al die mensen in de zaal zouden gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
knotsjebilly schreef:
Bijna Uitverkocht.
http://www.q-dance.nl/q/events/Qdance_Presents_Headhunterz_Bijna_Uitverkocht/list_messages/39922

Persoonlijk vind ik het raar dat dit aan de late kant is, hoeveel kaarten waren er beschikbaar eigenlijk?

Naar schatting rond de 12.000

Hebben ze de bovenste ring niet meegeteld bij de kaartverkoop ofzo?

Wel chill, moet er niet aan denken dat al die mensen in de zaal zouden gaan staan.

We zullen zien, als de bovenste ring ook vol zit zijn er gewoon 17000 kaarten verkocht.
En bij Qliamx is het toch ook zo dat niet iedereen in de zaal staat maar ook op de tribunes zit/ staat.
Zal hier dus vast niet anders zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn vast wel regeltjes voor.. Je hebt vast nog wel genoeg ruimte om je dansje te doen.. Ofeuhh, om hartjes te maken in de lucht (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
We zullen zien, als de bovenste ring ook vol zit zijn er gewoon 17000 kaarten verkocht.
En bij Qliamx is het toch ook zo dat niet iedereen in de zaal staat maar ook op de tribunes zit/ staat.
Zal hier dus vast niet anders zijn :)

Dat wordt dus proppen tot half twee op de vloer. Eigenlijk het enige waar ik echt bang voor was bij dit evenement.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 23:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ach ik ben volgens mij met een groep van 25 man ofzo dus dan heb je sowieso wel ruimte :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik heb er echt zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

toch maar een kaartje gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THE DOME
22:00 - 23:00 DJ Isaac
23:00 - 00:00 Adrenalize
00:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:30 Code Black
03:30 - 05:00 Psyko Punkz
05:00 - 06:00 Ran-D
06:00 - 07:00 Adaro
Hosted by: Villain

THE CLUB
23:00 - 00:00 Arkaine
00:00 - 01:30 Atmozfears
01:30 - 03:00 Omegatypez
03:00 - 04:00 Frontliner
04:00 - 05:00 B-Front
Hosted by: DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nice, Frontliner & B-Front meepakken :D Perfecte timetable.

Had alleen gedacht dat Headhunterz veel langer zou draaien, zeg maar samen met de andere DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap alleen niet wat Omegatypez daar doen, Wasted Penguinz horen daar veel eerder te staan.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten