Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Bij de exquise sanitaire voorzieningen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
hoe kan er een zaal 2 zijn in een gebouw met 1 zaal???


op het dak..

En vind het juist een vette line up :) (op de motherfucking psyko punkzzzz na)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:27 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
opaa schreef:
hoe kan er een zaal 2 zijn in een gebouw met 1 zaal???

Garderobe

Dat dat jij dat wel moest weten als Mr. Ziggo


ja precies, daarom sta ik ook versteld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Waarom geen noisecontrollers en wildstylez...

Nou verkoop ik echt mijn kaartje :/

Wildstylez vind ik niet zo erg, dat NC er niet staan valt me wel tegen. Ben ook wel verbaasd dat ze er niet staan. Verder kan ik wel leven met de line up, Isaac & Psyko Punkz zijn de enige waar ik echt niks mee heb maar goed. Hopen dat Isaac opent met wat early en PP weten vaak wel leuke lijstjes neer te zetten. Wel nice dat Code Black er staat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:37 
 

Hoop echt dat ze Adrenalize uitzenden, ben ik serieus benieuwd naar.... Verder is de line up toch best te smaken. Wildstylez, Noisecontrollers, The Prophet, Zatox... Wees blij dat het niet te standaard is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Ik vind het ook heel erg gaaf dat ze niet zo'n standaard line up hebben, beter dan de voor mij verwachte Profeet, NC & WS. Alleen jammer van Psyko Punkzzz en dat ik heel stiekem Geck-O had verwacht, ook al wist ik diep van binnen dat die er nooit zou staan. ;p

Maar draait HHZ dan samen met al die artiesten zoals bij XQ of draaien de namen apart? Ik heb de radio podcast niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict

Ben aardig verbaasd dat NC en Wildstylez niet van de partij zijn. Wellicht dat ze het deze keer express een keer niet hebben gedaan omdat het wat standaard werd. Kan geen betere verklaring bedenken :P

Voor Adaro, B-Front, Headhunterz, Frontliner, Arkaine en Atmozfears zou ik gaan. De rest boeit me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen B-Front op de main? Dat is een domper. Van zeker naar kleine optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik dit toch wel een hele vette line-up vind!
Top dat er eens wat andere namen te zien zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geen B-Front op de main? Dat is een domper. Van zeker naar kleine optie.


Eén artiest die er staat, maar niet op de main staat verandert jou keuze om naar dit feest te gaan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Adrenalize en Omegatypez kunnen draaien. Een producer is geen dj maar kan het wel zijn. Kijk naar Arkaine hoe het niet moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan er vanuit gaan dat ze het niet kunnen, of iig niet dusdanig dat ze erbovenuit steken. Neem daarbij de 13 in een dozijn platen die ze gaan draaien en ze zijn niet het bezichtigen waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Khadber schreef:
Geen B-Front op de main? Dat is een domper. Van zeker naar kleine optie.


Eén artiest die er staat, maar niet op de main staat verandert jou keuze om naar dit feest te gaan? >.<

Mag hij toch zelf bepalen of niet?

Matige line-up, moet zelf ergens draaien dus sowieso niet aanwezig. Dikke onzin dat die Adrenalize hier staat, 15 jaar, nog nooit een gig gehad en dan de 1e keer draaien voor een uitverkocht Ziggo Dome :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan het wel opmerkelijk noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha line up nog erger dan ik had verwacht. Paar totaal misplaatste acts.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:00 
 
Hardtraxxer

Vind de Line-up wel vet!! Vind het zelf geen 52,50 euro waard!! Maar toch ga ik wel!!
Zelfde verhaal als mysteryland, is niet het geld waard! maar toch vet om mee te maken!

Code Black blijft gwn zoiezo een held voor mij! :thumbsup:
Adrenalize! Woow dat was echt onverwachts! Ben echt blij voor hem!
Echt super gaaf dat je gwn als 15 jarige daar mag draaien! Najah ook al word tie tijdens dat feest 16 :P
Dus ben echt benieuwd naar hem!! Doet het zeker goed daar!! :thumbup:
Adaro & Ran-D Standaard helden!! Daar kom ik zeker wel voor :worship:
Isaac & Psyko Punkz zijn ook wel leuk meegenomen! :P
Snap alleen niet dat ze B-front in de andere zaal laten draaien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk hoe mensen denken dat WS en NC er niet staan. Wat denken jullie nu zelf? Dat zijn mattie's er niet staan? Geheid dat er een surprise-act komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Heerlijk hoe mensen denken dat WS en NC er niet staan. Wat denken jullie nu zelf? Dat zijn mattie's er niet staan? Geheid dat er een surprise-act komt.

Zei het ook nog tegen een paar mensen vandaag, er kan nog best een suprise act komen van één van hen of allebei. Dacht stiekem ook nog even aan Project One Live :loving: Maar dat zal niet gebeuren haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Khadber schreef:
Geen B-Front op de main? Dat is een domper. Van zeker naar kleine optie.


Eén artiest die er staat, maar niet op de main staat verandert jou keuze om naar dit feest te gaan? >.<

De line-up is voor mij een verzameling van artiesten (op Headhunterz en Adaro na, die zijn beestachtig goed bezig) die ik allemaal wel aardig vind, maar de prijs niet waard. Als je B-Front en Frontliner in de main hebt verandert de must see factor naar 5 ipv 3. Dat is wat mij betreft een heel verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 09:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Villain, wat een verrasing :lol:

Wie moet er anders komen


Geen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
en dat ik heel stiekem Geck-O had verwacht, ook al wist ik diep van binnen dat die er nooit zou staan. ;p


Dat zou toch veel te veel opvallen.

De artiesten in deze line-up mixen geen van allen, beetje stop en play climaxen aanzetten, Geck-o daarentegen mixt wel; dat zou een domper zijn voor de prestaties van de andere artiesten.

Ik snap dat wel. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 09:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Vind de Line-up wel vet!! Vind het zelf geen 52,50 euro waard!! Maar toch ga ik wel!!
Zelfde verhaal als mysteryland, is niet het geld waard! maar toch vet om mee te maken!


Dan is het dus wel het geld waard, Nederlandse taal is best lastig. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran

Moest je nu serieus 3 posts aanmaken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Moest je nu serieus 3 posts aanmaken? :P

Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Heerlijk hoe mensen denken dat WS en NC er niet staan. Wat denken jullie nu zelf? Dat zijn mattie's er niet staan? Geheid dat er een surprise-act komt.

Ik denk dus wel serieus dat ze er niet staan, mede omdat HHZ zelf aankondigt dat hij 'talenten' wil laten draaien.
Waarom zou hij de 2 grootste artiesten niet in de line-up zetten? Stel dat het feest niet uitverkocht raakte, dan ben je jezelf te dom af geweest door de 2 'belangrijkste' acts niet in de line-up te zetten.


Michaelotje schreef:
Vind de Line-up wel vet!! Vind het zelf geen 52,50 euro waard!! Maar toch ga ik wel!!
Zelfde verhaal als mysteryland, is niet het geld waard! maar toch vet om mee te maken!

Code Black blijft gwn zoiezo een held voor mij! :thumbsup:
Adrenalize! Woow dat was echt onverwachts! Ben echt blij voor hem!
Echt super gaaf dat je gwn als 15 jarige daar mag draaien! Najah ook al word tie tijdens dat feest 16 :P
Dus ben echt benieuwd naar hem!! Doet het zeker goed daar!! :thumbup:
Adaro & Ran-D Standaard helden!! Daar kom ik zeker wel voor :worship:
Isaac & Psyko Punkz zijn ook wel leuk meegenomen! :P
Snap alleen niet dat ze B-front in de andere zaal laten draaien :/

WTF :lol: :P
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten