Vind de Line-up wel vet!! Vind het zelf geen 52,50 euro waard!! Maar toch ga ik wel!!
Zelfde verhaal als mysteryland, is niet het geld waard! maar toch vet om mee te maken!
Code Black blijft gwn zoiezo een held voor mij!
Adrenalize! Woow dat was echt onverwachts! Ben echt blij voor hem!
Echt super gaaf dat je gwn als 15 jarige daar mag draaien! Najah ook al word tie tijdens dat feest 16
Dus ben echt benieuwd naar hem!! Doet het zeker goed daar!!
Adaro & Ran-D Standaard helden!! Daar kom ik zeker wel voor
Isaac & Psyko Punkz zijn ook wel leuk meegenomen!
Snap alleen niet dat ze B-front in de andere zaal laten draaien
