Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Toch altijd fijn zo'n bevestiging dat een kaartje halen voor dit feest geen goed idee is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Villain, wat een verrasing :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
Villain, wat een verrasing :lol:

Wie moet er anders komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Toch altijd fijn zo'n bevestiging dat een kaartje halen voor dit feest geen goed idee is.

Mee eens, niet echt mijn namen die er tot nu toe staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerste keer ziggodome moet gewoon iedereen bij zijn :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Villain, wat een verrasing :lol:

Wie moet er anders komen


Keuze genoeg.
Zeg niet dat het een slechte keus is, alleen een voorspelbare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
roberttt schreef:
TwizTed-Mind schreef:
Villain, wat een verrasing :lol:

Wie moet er anders komen


Keuze genoeg.
Zeg niet dat het een slechte keus is, alleen een voorspelbare.

Heel de line up is voorspelbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:22 
 

Hoe kicke moet het zijn als Headhunterz jou als 15 jarige knul opbelt om te vragen of je op z'n feest mag draaien.
I woul jizz in my pants :love: , als je dan een dikke set neerzet ben je toch echt wel gelanceerd hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Heel de line up is voorspelbaar.


Had Omegatypez & Adrenalize eigenlijk niet verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Isaac staat er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:45 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Isaac staat er ook


Die had ik pas niet verwacht.. en geen The Prophet zoals ik dus al dacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran

Adaro is erbij! Verwacht en vooral verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen noisecontrollers en geen wildstylez? dat valt me wel op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Zeer opvallend inderdaad, had van Noisecontrollers wel een live-act verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite

dit kan tog niet de volledige line up zijn????
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Geen noisecontrollers en geen wildstylez? dat valt me wel op :P


Dat is dikke bullshit.. die staan er vast wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:06 
 
Donateur

LINE UP:
BRON: Tijdens zijn session op Q-Dance Radio verteld

Main Stage:
- Headhunterz
- Code Black
- Adrenalize
- Psyko Punkz
- Ran- D
- DJ Isaac
- Adaro
- B-Front
- MC Villain

Second Stage:
- Arkaine
- Frontliner
- Omegatypes
- Atmozfears

Volgens mij is hij nog niet echt compleet, en zijn er nog verassingen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom geen noisecontrollers en wildstylez...

Nou verkoop ik echt mijn kaartje :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Main Stage:
- B-Front

Hij zou toch in de 2e zaal draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Soundscrollerz schreef:
Main Stage:
- B-Front

Hij zou toch in de 2e zaal draaien?

.

Draait is ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:11 
 
Hardtraxx Elite

wat een graf line up serieus, wie verzint het om dj isaac op mainstage te zetten.. die vent is zo dramatisch... en adrenalize.. betaal je toch geen 52 euro voof... waar gaat dit over jesus
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Heel simpel. Lekker goedkoop voor Qdance, en het raakt toch wel uitverkocht door de merknaam Headhunterz/Hard With Style te gebruiken. Marketingtechnisch erg slim, wel een backstab voor de fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

aanbod/1x-ticket-q-dance-presents-headhunterz-t29087.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:20 
 
Hardtraxxer

hoe kan er een zaal 2 zijn in een gebouw met 1 zaal???
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:25 
 

opaa schreef:
hoe kan er een zaal 2 zijn in een gebouw met 1 zaal???

Garderobe

Dat dat jij dat wel moest weten als Mr. Ziggo
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten