KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Ben wel echt benieuwd naar dit hele feest. Ik had trouwens anderhalf jaar geleden echt nooit kunnen denken dat ik naar een feest van headhunterz zou gaan

Tja, je moet je roots ooit onder ogen zien he

Daar hoop ik wel op ja, dat ie zijn oudere tracks ook draait (en die van anderen). Nou was dat in HWS en ook in z'n sets op feesten vaak het geval dus ik heb er wel vertrouwen in. Als het echt alleen maar kaas mainstream wordt van het afgelopen jaar ga ik het moeilijk krijgen

Maarja we zullen zien, ik ben iig met veel vrienden dus ik ga me sws wel vermaken.