Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:33 
 

roberttt schreef:
Kaartje maar even gekocht

nice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:27 
 

Pommer schreef:
Kaartje binnen :)

:yay: Nice man, wordt gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Kaartje binnen :)

:yay: Nice man, wordt gezellig!

Hoop t :D

Ben wel echt benieuwd naar dit hele feest. Ik had trouwens anderhalf jaar geleden echt nooit kunnen denken dat ik naar een feest van headhunterz zou gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk joh hele avond blije melodietjes en Headhunterz die als een homo bij elke pitch kick klaarkomt. Bah bah :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:33 
 
Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Leuk joh hele avond blije melodietjes en Headhunterz die als een homo bij elke pitch kick klaarkomt. Bah bah :sick:


goeie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 21:05 
 

Pommer schreef:
Ben wel echt benieuwd naar dit hele feest. Ik had trouwens anderhalf jaar geleden echt nooit kunnen denken dat ik naar een feest van headhunterz zou gaan xd

Tja, je moet je roots ooit onder ogen zien he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is toch nog niet eens een line-up bekend? Of heb ik iets gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Er is toch nog niet eens een line-up bekend? Of heb ik iets gemist?

Nope :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Dit is wel het laatste feest waar ik heen ga :P toch gehoopt op een Raw feest of iets dergelijks in Ziggodome maar helaas -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 13:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Ben wel echt benieuwd naar dit hele feest. Ik had trouwens anderhalf jaar geleden echt nooit kunnen denken dat ik naar een feest van headhunterz zou gaan xd

Tja, je moet je roots ooit onder ogen zien he :P

Daar hoop ik wel op ja, dat ie zijn oudere tracks ook draait (en die van anderen). Nou was dat in HWS en ook in z'n sets op feesten vaak het geval dus ik heb er wel vertrouwen in. Als het echt alleen maar kaas mainstream wordt van het afgelopen jaar ga ik het moeilijk krijgen xd Maarja we zullen zien, ik ben iig met veel vrienden dus ik ga me sws wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 16:28 
 

Pommer schreef:
Daar hoop ik wel op ja, dat ie zijn oudere tracks ook draait (en die van anderen).

Ik zou er niet op rekenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 18:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Daar hoop ik wel op ja, dat ie zijn oudere tracks ook draait (en die van anderen).

Ik zou er niet op rekenen :P

Ik reken er wel op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 16:27 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen, nu maar hard hopen op Geck-O en Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Er is toch nog niet eens een line-up bekend? Of heb ik iets gemist?

Vrijdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:33 
 
Hardtraxxer

Waar kan jij het vinden dat het vrijdag bekend wordt gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Newbie

Ricardo1991 schreef:
Waar kan jij het vinden dat het vrijdag bekend wordt gemaakt?



Tijdens de LIVE uitzending hoor je de favoriete tracks van Headhunterz en de nieuwste hits van het moment uit binnen -en buitenland. Ook maakt Heady de line-up bekend van "Q-dance presents: Headhunterz" op 20 oktober. Luisteren dus!

dus aankomende vrijdag q-dance radio luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb toch wel zin in dit feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:32 
 
Donateur

LINE UP:
BRON: Tijdens zijn session op Q-Dance Radio verteld

Main Stage:
- Headhunterz
- Code Black
- Adrenalize
- Psyko Punkz
- Ran- D
- DJ Isaac
- Adaro
- B-Front
- MC Villain

Second Stage:
- Arkaine
- Frontliner
- Omegatypes
- Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:47 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe al erg knap die line-up! Kaartje komt zeker binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:52 
 
Hardtraxxer

Zet B-Front er ook maar tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxxer

en code black ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:06 
 
Donateur

Al gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:06 
 
Hardtraxxer

B-Front draait in zaal 2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 15:08 
 
Hardtraxxer

Adrenalize
Psyko Punkz
Adaro

MC: Villain
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten