Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier gaan we heen hoor! Ben benieuwd naar de Ziggo Dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Deel van de line-up is al bekend!

The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz


Verassend....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Rawbin schreef:
Deel van de line-up is al bekend!

The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz


Verassend....

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewaagde line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Oei, nu begint het toch wel te kriebelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is nog geen line-up bekend. Troll dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:03 
 

Khadber schreef:
Er is nog geen line-up bekend. Troll dus.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Rawbin schreef:
Deel van de line-up is al bekend!

The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz


Verassend....

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat me meer om het feit dat het er al staat. Voor de mensen die dus niet actief meelezen wel een iets om ze lekker op het verkeerde been te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang The Prophet er maar niet staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 00:41 
 
Hardtraxxer

Kan je wel op rekenen denk ik. Of je hem nou kut vind of niet, hij heeft wel HHZ groot gemaakt, en wat ik heb gehoord uit interviews en dergelijke is HHZ The Prophet daar nog steeds erg dankbaar voor, wat ook wel begrijpelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 08:27 
 

SamdV schreef:
Kan je wel op rekenen denk ik. Of je hem nou kut vind of niet, hij heeft wel HHZ groot gemaakt, en wat ik heb gehoord uit interviews en dergelijke is HHZ The Prophet daar nog steeds erg dankbaar voor, wat ook wel begrijpelijk is.

Daarnaast staat hij op elk scantraxx feest volgens mij de laatste tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:00 
 
Hardtraxxer

In HwS is hij anders niet zo frequent aanwezig dus ik betwijfel het...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heartstyle schreef:
In HwS is hij anders niet zo frequent aanwezig dus ik betwijfel het...

Heeft er ook niet zo veel mee te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha, mag ik nou is vragen wat jullie allemaal hier zo erg vinden aan The Prophet?
Ik lees et namelijk wel vaker dat jullie em niet willen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
Haha, mag ik nou is vragen wat jullie allemaal hier zo erg vinden aan The Prophet?
Ik lees et namelijk wel vaker dat jullie em niet willen ofzo?

Wil je een heel simpel antwoord? Hij kan er niks van

Wil je een uitgebreider antwoord? Hij sluit meestal af, draait er pussycore / kutjescore / softcore / hoe je het ook wilt noemen...en dat kan hij ook niet xd

Conclusie? Deze man, ondanks zijn rijke verleden, is zwaar over de datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 01:46 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Heartstyle schreef:
In HwS is hij anders niet zo frequent aanwezig dus ik betwijfel het...

Heeft er ook niet zo veel mee te maken ;)


Hoezo dan? Het thema is Hard With Style, dan moet de line-up dat reflecteren vind ik. Als er maar één zaal is, lijkt het me sowieso sterk dat The Prophet erin meedoet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig :D Zeer benieuwd naar locatie + line up.

Als het echt op HWS is gericht zoals hij zegt gok ik op zoiets:
Headhunterz
Wildstylez
Noisecontrollers
Adaro
B-Front
Geck-o
Adrenalize
F8trixx
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance Twitter schreef:
Q-dance presents: Headhunterz is almost sold out! Don't miss your chance at the last tickets at http://bit.ly/QqNKQC #QHHZ12
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Q-Dance Twitter schreef:
Q-dance presents: Headhunterz is almost sold out! Don't miss your chance at the last tickets at http://bit.ly/QqNKQC #QHHZ12

Trololo
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Deel van de line-up is al bekend!

The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz


Denk trouwens dat er geen hardcore afsluiter is aangezien er naar mijn weten geen hardcore in hws zit. Zie liever een goeie raw als eindknaller :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran

B-front of adaro als afsluiter lijkt me logisch, maar ik sluit ran-d ook niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje maar even gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:57 
 
Hardtraxxer

Denk line-upje met veel talent.

F8trixx
Wasted pinquinz
Omega Typez
Ran-d
Adaro
B-front
Wildstylez
Prophet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kaartje maar even gekocht

:thumbsup:
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten