Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 02:29 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Ook de exclusiviteitsregel hoeft helemaal niet van toepassing te zijn. Headhunterz heeft op XQ NC ook nog in Zak gedraaid op diezelfde avond. Voor hetzelfde geld komen Pskyo Punkz of Coone dus ook gewoon.

Exclusiviteitsregel geldt alleen binnen een bepaalde straal. Zak ligt wel héél erg ver weg van Amsterdam.


Airport Weeze en Auqabest liggen ook erg ver uit elkaar (Q-Base en Frequence), dus die straal is volgens mij best groot.

Waar heb jij topografie gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 10:58 
 
Hardtraxx Addict

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ik word ook vaak aangekeken, maar dat heeft andere redenen.

Komt omdat je zo'n lekker stuk bent denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Waar heb jij topografie gehad?


meer dan 50 km is toch een grote straal?
Ik dacht altijd dat het 10 of 20 zou zijn oid, er zijn volgens mij ook organisaties die maar zo'n kleine straal aanhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet aanwezig; afwezig tijdens de voorverkoop dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:01 
 

Headhunterz, Hard With Style is toch op dezelfde dag als de gay parade?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Niet aanwezig; afwezig tijdens de voorverkoop dag.

Misschien is het niet in 1 dag uitverkocht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Erge tegenvaller. Kies dan toch een week later voor Jaarbeurs: 'Thrillogy'. Wat wil je nog meer dan een Hardstyle, raw Hardstyle & Hardcore stage op 1 feest?

Zal nog even deze line-up afwachten, maar denk dat ik voor Thrillogy ga! Qlimax pak ik ook en dat is ook al vaak te commercieel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:11 
 

Youri-1900 schreef:
Erge tegenvaller. Kies dan toch een week later voor Jaarbeurs: 'Thrillogy'. Wat wil je nog meer dan een Hardstyle, raw Hardstyle & Hardcore stage op 1 feest?

Zal nog even deze line-up afwachten, maar denk dat ik voor Thrillogy ga! Qlimax pak ik ook en dat is ook al vaak te commercieel.

Pff, ja. Je moet wel oppassen dat je niet te veel commerciële feestjes per jaar pakt hoor. Anders kun je ontploffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 09:16 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Youri-1900 schreef:
Qlimax pak ik ook en dat is ook al vaak te commercieel.

Noem eens een feest dat niet commercieel is? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 09:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Youri-1900 schreef:
Qlimax pak ik ook en dat is ook al vaak te commercieel.

Noem eens een feest dat niet commercieel is? ;)


Free Festival. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 09:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Youri-1900 schreef:
Qlimax pak ik ook en dat is ook al vaak te commercieel.

Noem eens een feest dat niet commercieel is? ;)

Een kind van 1m25 is te klein voor de achtbaan. Noem eens een kind dat geen lengte heeft? ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vals_dilemma
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:48 
 
Hardtraxx Newbie

Geloof niet dat Q-dance ons zal 'verassen' met een feest wat het zelfde is als Xqlusive,
in ieder geval optie om tijdens de ADE een keer in 't Ziggodome te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:04 
 

zin an!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben eigenlijk wel beniewd wat hier aan line-up en timetables aan gaan hangen, want dat gaat in grote mate uitmaken of ik hier zin in heb. Hopelijk gaat de kaartverkoop niet te snel, maar met ADE daar gok ik van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 08:14 
 

Khadber schreef:
Hopelijk gaat de kaartverkoop niet te snel, maar met ADE daar gok ik van niet.

Het gaat hier wel om mister heady he :P dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Hopelijk gaat de kaartverkoop niet te snel, maar met ADE daar gok ik van niet.

Het gaat hier wel om mister heady he :P dus ik zou niet te lang wachten als ik jou was ;)

Eerst een line up voor mij, anders ga ik naar 6 uurs set van Sunnery James en Ryan Marciano of een Technofeestje.

Edit: tenzij ik hier wat volk gauw voor op de been kan brengen etc etc.. Onzekerheden dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 09:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Whaha ja ik ga echt naar headhunterz als ik een week later een feest kan pakken dat leuker is en dichterbij en een betere line up. Sowieso laf van Q-dance om Headhunterz hier neer te zetten. Alsof ik die gast nog niet genoeg heb gezien, bovendien zijn er anderen die dit eventueel meer zouden verdienen. Deze wordt hem sowieso niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Code:
Ticket sales for Q-dance presents: Headhunterz start this Saturday on the 11th of August at 1 pm (GMT+2).
 
Don't miss out! Make sure you get your tickets on Q-dance.com
 
Entrance ticket: €52,50
VIP ticket: €67,50
 
#QHHZ12
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

Van een optie naar de prullenbak, zijn ze helemaal gek geworden ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH

Van een optie naar de prullenbak, zijn ze helemaal gek geworden ...

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

De prijs .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

52,50 HAHA wtf...! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dat zo'n hele gekke prijs tegenwoordig dan? XQ-feesten kosten ook al rond de 50 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:43 
 

dawasiknie schreef:
Is dat zo'n hele gekke prijs tegenwoordig dan? XQ-feesten kosten ook al rond de 50 euro.

Thunderdome ook :P
ik heb et dr wel voor over :)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten