Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Is dat zo'n hele gekke prijs tegenwoordig dan? XQ-feesten kosten ook al rond de 50 euro.


Ik vind het belachelijk veel voor een enkel zaaltje ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Whaha ja ik ga echt naar headhunterz als ik een week later een feest kan pakken dat leuker is en dichterbij en een betere line up. Sowieso laf van Q-dance om Headhunterz hier neer te zetten. Alsof ik die gast nog niet genoeg heb gezien, bovendien zijn er anderen die dit eventueel meer zouden verdienen. Deze wordt hem sowieso niet.


Smaakverschil?

Firetrap schreef:
dawasiknie schreef:
Is dat zo'n hele gekke prijs tegenwoordig dan? XQ-feesten kosten ook al rond de 50 euro.


Ik vind het belachelijk veel voor een enkel zaaltje ja.

En als de aankleding nou eens heel tof is? En met alle respect: de tweede zaal van de HMH is ook niet geweldig of iets dergelijks. Qlimax is duurder dan dit, dus vergelijking vind ik ook een beetje krom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Is dat zo'n hele gekke prijs tegenwoordig dan? XQ-feesten kosten ook al rond de 50 euro.


Ik ga geen 50 euro neerleggen voor een Hard With Style feestje. Vooral niet op een locatie die ik totaal niet ken en een line up waar ik niks van weet. Al kan je de line up natuurlijk al gedeeltelijk invullen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran

Aankleding en show kan ik uiteraard niks over zeggen, daarom waarschijnlijk ook dat ik in eerste instantie de kat uit de boom kijk. En de vergelijking met andere feesten gaat het mij niet om, ik vind de prijs over het algemeen gewoon heel erg veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
@IboOrgut wanneer komt de line up, anders ga ik niks kopen (a)?


Citaat:
@TimZegwaard Sowieso Headhunterz! ;) De rest moet je nog even op wachten :)


Droogkloot die Orgut xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is daar dan zo droog aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 08:21 
 

Nando schreef:
Wat is daar dan zo droog aan?

Tim verwacht natuurlijk Thera en Fusion artiesten. Nou Tim, ik kan je zeggen, die komen er niet. Thera iig niet. Fusion mss een paar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Wat is daar dan zo droog aan?

Tim verwacht natuurlijk Thera en Fusion artiesten. Nou Tim, ik kan je zeggen, die komen er niet. Thera iig niet. Fusion mss een paar.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:30 
 

Daveytl schreef:
KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Wat is daar dan zo droog aan?

Tim verwacht natuurlijk Thera en Fusion artiesten. Nou Tim, ik kan je zeggen, die komen er niet. Thera iig niet. Fusion mss een paar.

:huh:

Heb je wel eens HWS geluisterd? Dan snap je wel wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij snap jij niet echt wat Tim met droog bedoeld. Hij doelde op het feit dat hij Headhunterz als antwoord kreeg op de vraag wie er draaien. Niet echt het toppunt van droogheid idd, het zou gekker zijn als hij niet vermeld wordt, maargoed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kansjes dus voor Geck-o en Adrenalize. Interessant!

Line-up zoals hij zelf zegt: "Het kan ook niet anders, want in Hard With Style promote ik artiesten die ik "vet" vind, maar dat betekent dat je niet alleen maar de gebruikelijke namen hoeft te verwachten, maar juist de namen waar ik veel vertrouwen in heb in hun kunnen. (...) Hard With Style is niet alleen hapklare brokken, het is iets uitdagender qua muzikale invulling. "
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:16 
 

Khadber schreef:
Kansjes dus voor Geck-o en Adrenalize. Interessant!

Geloof je het zelf? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Kansjes dus voor Geck-o en Adrenalize. Interessant!

Geloof je het zelf? :')


Geck-o? Waarom niet? Past hier prima eigenlijk... hij kan ook euforisch draaien, vele van zijn tracks zijn ook euforisch.

En in Hard with style praatte die een keer zeer positief over geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:17 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Kansjes dus voor Geck-o en Adrenalize. Interessant!

Geloof je het zelf? :')

Kans zit er wel in dat dat gebeurt hoor, mss in kleine andere zaal ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou wel mooi zijn als er een aantal nog onbekende artiesten staan, maar om daar dan 52 euro voor neer te tellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:
Kansjes dus voor Geck-o en Adrenalize. Interessant!

Geloof je het zelf? :')

Kijk wie hij allemaal vaker in zijn show heeft gefeatured. Beiden vaker terug gekomen en minder bekend. Natuurlijk zal een deel uit bekendere artiesten bestaan, dat doet zijn show immers ook. Met een beetje mazzel zien we B-Front dus ook, want hem kun je rustig goed gesupport noemen in Hard With Style.

Let wel: hij zegt ook minder bekende. Dit wil dus niet zeggen totaal onbekende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom moet ie altijd zo overdreven geëmotioneerd doen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Waarom moet ie altijd zo overdreven geëmotioneerd doen >.<


Echt hè, elke keer weer die act :/ wees gewoon lekker jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:22 
 

Firetrap schreef:
dawasiknie schreef:
Waarom moet ie altijd zo overdreven geëmotioneerd doen >.<


Echt hè, elke keer weer die act :/ wees gewoon lekker jezelf.

Ja, jij kent em ook zo goed he. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Wat is daar dan zo droog aan?

Tim verwacht natuurlijk Thera en Fusion artiesten. Nou Tim, ik kan je zeggen, die komen er niet. Thera iig niet. Fusion mss een paar.

Wat is dit nu weer swoosh ? Ik ben niet eens thera fanboy ofzo, en.meteen pak je hem erbij ? Eigenlijk wil ik hier niet eens op reageren, trieste reactie van je. Ik moest gewoon lachen om de tweet van orgut, meer niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Firetrap schreef:
dawasiknie schreef:
Waarom moet ie altijd zo overdreven geëmotioneerd doen >.<


Echt hè, elke keer weer die act :/ wees gewoon lekker jezelf.

Ja, jij kent em ook zo goed he. :')


Ik kan heel goed door mensen heen prikken ja wat betreft 'echtheid'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vanaf het 1e moment denk ik ook al aan geck-o

denk dat de line up wel kan verassen bij de mensen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 23:13 
 

urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Wat is daar dan zo droog aan?

Tim verwacht natuurlijk Thera en Fusion artiesten. Nou Tim, ik kan je zeggen, die komen er niet. Thera iig niet. Fusion mss een paar.

Wat is dit nu weer swoosh ? Ik ben niet eens thera fanboy ofzo, en.meteen pak je hem erbij ? Eigenlijk wil ik hier niet eens op reageren, trieste reactie van je. Ik moest gewoon lachen om de tweet van orgut, meer niet ;)

Je hebt gelijk ;)
:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:25 
 
Hardtraxxer

Ik gok nu dus op Adrenalize, Arkaine, F8trix ofzo in de line-up... Maar het lijkt me wel duidelijk dat ook Psyko Punkz en Noisecontrollers erin zitten aangezien die vrij onmisbaar zijn voor de podcast. :huh:

Ik overweeg deze in ieder geval.. Headhunterz vind ik erg lekker bezig de laatste tijd, zijn podcasts luister ik altijd met plezier en als hij er nog wat oud spul van hem bijhaalt dan ga ik zeer tevreden zijn :)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten