Kettingzaag schreef:
Whaha ja ik ga echt naar headhunterz als ik een week later een feest kan pakken dat leuker is en dichterbij en een betere line up. Sowieso laf van Q-dance om Headhunterz hier neer te zetten. Alsof ik die gast nog niet genoeg heb gezien, bovendien zijn er anderen die dit eventueel meer zouden verdienen. Deze wordt hem sowieso niet.
Smaakverschil?
Firetrap schreef:
dawasiknie schreef:
Is dat zo'n hele gekke prijs tegenwoordig dan? XQ-feesten kosten ook al rond de 50 euro.
Ik vind het belachelijk veel voor een enkel zaaltje ja.
En als de aankleding nou eens heel tof is? En met alle respect: de tweede zaal van de HMH is ook niet geweldig of iets dergelijks. Qlimax is duurder dan dit, dus vergelijking vind ik ook een beetje krom.