Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom vonden jullie XQ kut? Was 1 van mijn beste feesten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opaa schreef:
eigenlijk wil ik niet eens reageren op zo'n standaard internet mening, maar of het nou wel of niet 't geval was, ik heb de hele avond staan maaien. Ik plande 't meest in de b-front hal te zijn, achteraf maar een uurtje geweest denk ik. Sfeer en muziek was gewoon top!

Hij vraagt het toch gewoon? En als je zaterdag op intents bent geweest weet je dondersgoed waar swoes het over heeft. Daar zaten ze namelijk massaal aan de spierverslappers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok eigenlijk dat Psyko Punkz er wel zijn, zijn redelijk onmisbaar redelijk in de Hard With Style podcasts. Voor de rest: Logisch dat het Headhunterz zou worden. Grootste naam in de hardere Dance scene en met de ADE tegelijkertijd is er publiek genoeg wat weggekaapt wordt.

Vergeten naam door velen: Ran-D. Gok dat hij er eigenlijk wel bij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Adaro

Bij welk label zit die dan volgens jou? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:
Adaro

Bij welk label zit die dan volgens jou? :D

Gaat het niet om. Gaat erom dat hij al een boeking heeft in de week voor QDPH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 21:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ooh oke! Dan maar hopen op Bobbie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook de exclusiviteitsregel hoeft helemaal niet van toepassing te zijn. Headhunterz heeft op XQ NC ook nog in Zak gedraaid op diezelfde avond. Voor hetzelfde geld komen Pskyo Punkz of Coone dus ook gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ook de exclusiviteitsregel hoeft helemaal niet van toepassing te zijn. Headhunterz heeft op XQ NC ook nog in Zak gedraaid op diezelfde avond. Voor hetzelfde geld komen Pskyo Punkz of Coone dus ook gewoon.

Exclusiviteitsregel geldt alleen binnen een bepaalde straal. Zak ligt wel héél erg ver weg van Amsterdam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 01:33 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Waarom vonden jullie XQ kut? Was 1 van mijn beste feesten :huh:

Dat vind ik bizar, de sets waren zoooooo voorspelbaar. Echt te triest voor woorden, nog maar niet over de show te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?

Leer nadenken man.


Stuur eens een link waar je je kan inschrijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
opaa schreef:
thrillogy headhunterz hal was baas

ging et wel los daar eigenlijk?
omdat er veel dagjesvolk daar zal zijn geweest gok ik?
op intents ging dat volk iig niet los
al was dat dan ook 16+ en niet 18+


Het is ook zo belangrijkw at andere mensen om je heen doen toch.

Leer nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Zou wel vet zijn als ze in maart/april de Gashouder afhuren en er een lekker duister feest geven :D


Ze hebben daar toch Qult al voor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 08:14 
 

hoebedoelje schreef:
Het is ook zo belangrijkw at andere mensen om je heen doen toch.

Als een hele area (te) vol staat met mensen die niet losgaan en je raar aankijken wanneer jij hard losgaat, dan ja, maakt dat inderdaad uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz is gewoon de baas in de hardstyle scene opt moment.

logische zet van Q hier. Wordt of Thrilogy of deze denk ik, maar het lijkt me wel een gave avond te worden :)

Geef mij maar, headhunterz, noisecontrollers, wildstylez, Ran-D, D-Block & S-Te-Fan, Brennan Heart en Coone :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga er vanuit dat ik voor de Thrillogy ga. Die line-up lijkt me leuker te gaan worden dan deze.
Edit: Thrillogy ftw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:49 
 

hoebedoelje schreef:
KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?

Leer nadenken man.


Stuur eens een link waar je je kan inschrijven.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Als een hele area (te) vol staat met mensen die niet losgaan en je raar aankijken wanneer jij hard losgaat, dan ja, maakt dat inderdaad uit ;)

Zo gek is dit niet imo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
Als een hele area (te) vol staat met mensen die niet losgaan en je raar aankijken wanneer jij hard losgaat, dan ja, maakt dat inderdaad uit ;)

Zo gek is dit niet imo. :P


Haha zo wordt ik vaak genoeg aangekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
TiMOTHYb schreef:
KSwoosh schreef:
Als een hele area (te) vol staat met mensen die niet losgaan en je raar aankijken wanneer jij hard losgaat, dan ja, maakt dat inderdaad uit ;)

Zo gek is dit niet imo. :P


Haha zo wordt ik vaak genoeg aangekeken :P

Ik word ook vaak aangekeken, maar dat heeft andere redenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 15:39 
 
Hardtraxxer

Degenen die zich daar aan blijven irriteren en er over blijven zeiken dat een area niet los gaat / je aankijkt hebben er alleen zich zelf mee hoor.

Inderdaad, lekker boeiend wat de rest doet. Als anderen 't op hun manier willen doen, een feest, moeten ze dat zelf weten. Zelfde geld voor mij, boeit me echt geen fuck of een ander me gaat staan aangapen. Start met feesten stop met zeiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het op Thrillogy prima in de Heady zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Ook de exclusiviteitsregel hoeft helemaal niet van toepassing te zijn. Headhunterz heeft op XQ NC ook nog in Zak gedraaid op diezelfde avond. Voor hetzelfde geld komen Pskyo Punkz of Coone dus ook gewoon.

Exclusiviteitsregel geldt alleen binnen een bepaalde straal. Zak ligt wel héél erg ver weg van Amsterdam.

Ik had het hier over de opmerking dat men niet ergens anders mag draaien diezelfde avond en dat daarom dus deze twee artiesten prima kunnen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thrillogy boven dit, sowieso :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Ook de exclusiviteitsregel hoeft helemaal niet van toepassing te zijn. Headhunterz heeft op XQ NC ook nog in Zak gedraaid op diezelfde avond. Voor hetzelfde geld komen Pskyo Punkz of Coone dus ook gewoon.

Exclusiviteitsregel geldt alleen binnen een bepaalde straal. Zak ligt wel héél erg ver weg van Amsterdam.


Airport Weeze en Auqabest liggen ook erg ver uit elkaar (Q-Base en Frequence), dus die straal is volgens mij best groot.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten