Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Prfrtftrtrtftrtrtrtrttttttttttt.

Hoopte toch echt op iets anders.
Twijfel nu of ik wel wil.

Rondspacen op de eerste of 2e ring. Wat wil je nog meer?

Ohja, ik heb alleen mijn afstuderen, dus kan het aankomende halfjaar flink de ziekte in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Prfrtftrtrtftrtrtrtrttttttttttt.

Hoopte toch echt op iets anders.
Twijfel nu of ik wel wil.

Rondspacen op de eerste of 2e ring. Wat wil je nog meer?

Ohja, ik heb alleen mijn afstuderen, dus kan het aankomende halfjaar flink de ziekte in.

Deze valt als het goed is precies in de week voor mijn lesvrije week. Thrillogy daarentegen zal de week voor mijn tentamens zijn, dus moet het dan rustig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with style :thumbsup: Wat oude nummertjes ertussedoor etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with style :thumbsup: Wat oude nummertjes ertussedoor etc.

En alle Dirty Workz mensjes komen niet vanwege de exclusiviteit van Q.

Dus geen:

Coone // Psyko Punkz // Josh & Wesz // Demoniak // Dr Rude // Fenix // Jones // Mode Seven

Ook geen: Frequencerz, Adaro, Indicator DJ's, Donkey Rollers, Zany, Deepack, Pavo, Luna, Noisecult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 21:39 
 

nielstil schreef:
als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with style :thumbsup: Wat oude nummertjes ertussedoor etc.


Ja? Moeten ze ook er steeds doorheen praten met een niet hetero stem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 07:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Aristo schreef:
Miss wel de vervanger voor inQontrol?


:yes:

Maar met meerdere genre's zoals dubstep enzo.. let maar op..


Ik heb erg goed opgelet, maar wanneer komt dat nieuws dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 10:40 
 

Wel echt triestheid ten top hier met al dat gehaat :') Wat een stel kansloze mensen zijn jullie toch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Wel echt triestheid ten top hier met al dat gehaat :') Wat een stel kansloze mensen zijn jullie toch ook.

Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:05 
 

urbandesigner schreef:
Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?

Leer nadenken man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
nielstil schreef:
als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with style :thumbsup: Wat oude nummertjes ertussedoor etc.


Ja? Moeten ze ook er steeds doorheen praten met een niet hetero stem?

of tussendoor een jingle met een industial kick, ben jij ook een keertje tevrede :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?

Leer nadenken man.

Speciaal voor jou :
- ADE, dus veel nieuw publiek wat natuurlijk alleen HHZ kent
- Q wil de toko vol krijgen
- De grote groep vindt het toch wel best, dus waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kan ?
- HHZ is #1 hs dj in de top 100, grote publiekstrekker
- Nog meer commerciële redenen op te noemen

Logische keuze van Q-dance om dit neer te zetten, maar ik had gehoopt dat ze weer eens met wat anders zouden komen, aangezien daar echt wel genoeg vraag naar is. Maar blijkbaar wil Q-dance op save spelen.

Zou wel vet zijn als ze in maart/april de Gashouder afhuren en er een lekker duister feest geven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:51 
 

nielstil schreef:
kaboem schreef:
nielstil schreef:
als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with style :thumbsup: Wat oude nummertjes ertussedoor etc.


Ja? Moeten ze ook er steeds doorheen praten met een niet hetero stem?

of tussendoor een jingle met een industial kick, ben jij ook een keertje tevrede :thumbdown:

:aww: schatje toch, ik kom toch niet voor niets niet op dit soort feesten... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 11:56 
 

Hopen op Project: One Live (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier wel serieus over nadenken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik ga hier wel serieus over nadenken :D

Ik ook

:slow:

Ok nagedacht, ik pas toch liever
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk niet aanwezig, XQ-HHZ viel echt tegen. En om het nou weer te doen, echt enorm zonde. Pak dan een nieuwe artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 13:59 
 
Hardtraxxer

thrillogy headhunterz hal was baas, maar dit is wss in 't weekend voor mijn toetsweek, en thrillogy er na, dus nog ff beide line ups af wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:17 
 

opaa schreef:
thrillogy headhunterz hal was baas

ging et wel los daar eigenlijk?
omdat er veel dagjesvolk daar zal zijn geweest gok ik?
op intents ging dat volk iig niet los
al was dat dan ook 16+ en niet 18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:43 
 
Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Hopen op Project: One Live (L)


Hoop het ook :p Maar zal wel niet gebeuren, en verder zal ik wachten op de line-up voordat ik een beslissing maak of ik ga of niet ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 14:58 
 

Heel benieuwd naar de locatie en aangezien ik destijds erg baalde dat ik z'n X-qlusive had gemist, gaat dit feest waarschijnlijk toch wel de voorkeur krijgen boven Thrillogy! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Even de prijs en line up afwachten, denk dat het hem niet gaat worden ivm thrillogy
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:06 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
opaa schreef:
thrillogy headhunterz hal was baas

ging et wel los daar eigenlijk?
omdat er veel dagjesvolk daar zal zijn geweest gok ik?
op intents ging dat volk iig niet los
al was dat dan ook 16+ en niet 18+


eigenlijk wil ik niet eens reageren op zo'n standaard internet mening, maar of het nou wel of niet 't geval was, ik heb de hele avond staan maaien. Ik plande 't meest in de b-front hal te zijn, achteraf maar een uurtje geweest denk ik. Sfeer en muziek was gewoon top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:08 
 
Hardtraxx Addict

Even de lineup en prijs afwachten idd. Als Ziggo Domo zo'n legendarische locatie is als HMH :loving: . Woon dan toch 10 minuten er vandaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

opaa schreef:
thrillogy headhunterz hal was baas, maar dit is wss in 't weekend voor mijn toetsweek, en thrillogy er na, dus nog ff beide line ups af wachten


Lol? Jij en het eerste feestje van het Ziggodome missen :') Elk gerucht van het ziggodome kwam van jou... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 19:15 
 
Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
Waarschijnlijk niet aanwezig, XQ-HHZ viel echt tegen. En om het nou weer te doen, echt enorm zonde. Pak dan een nieuwe artiest.


Dit.

Headhunterz word zo ontzettend hard uitgemolken ongelofelijk.. :/
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten