Ohja, ik heb alleen mijn afstuderen, dus kan het aankomende halfjaar flink de ziekte in.wrote:Rondspacen op de eerste of 2e ring. Wat wil je nog meer?wrote:Prfrtftrtrtftrtrtrtrttttttttttt.
Hoopte toch echt op iets anders.
Twijfel nu of ik wel wil.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Deze valt als het goed is precies in de week voor mijn lesvrije week. Thrillogy daarentegen zal de week voor mijn tentamens zijn, dus moet het dan rustig aan doen.wrote:Ohja, ik heb alleen mijn afstuderen, dus kan het aankomende halfjaar flink de ziekte in.wrote:Rondspacen op de eerste of 2e ring. Wat wil je nog meer?wrote:Prfrtftrtrtftrtrtrtrttttttttttt.
Hoopte toch echt op iets anders.
Twijfel nu of ik wel wil.
als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with style
Wat oude nummertjes ertussedoor etc.
En alle Dirty Workz mensjes komen niet vanwege de exclusiviteit van Q.wrote:als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with styleWat oude nummertjes ertussedoor etc.
Dus geen:
Coone // Psyko Punkz // Josh & Wesz // Demoniak // Dr Rude // Fenix // Jones // Mode Seven
Ook geen: Frequencerz, Adaro, Indicator DJ's, Donkey Rollers, Zany, Deepack, Pavo, Luna, Noisecult.
-
K
Ja? Moeten ze ook er steeds doorheen praten met een niet hetero stem?wrote:als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with styleWat oude nummertjes ertussedoor etc.
Ik heb erg goed opgelet, maar wanneer komt dat nieuws dan?wrote:wrote:Miss wel de vervanger voor inQontrol?![]()
Maar met meerdere genre's zoals dubstep enzo.. let maar op..
-
G
Wel echt triestheid ten top hier met al dat gehaat :') Wat een stel kansloze mensen zijn jullie toch ook.
Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?wrote:Wel echt triestheid ten top hier met al dat gehaat :') Wat een stel kansloze mensen zijn jullie toch ook.
-
G
Leer nadenken man.wrote:Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?
of tussendoor een jingle met een industial kick, ben jij ook een keertje tevredewrote:Ja? Moeten ze ook er steeds doorheen praten met een niet hetero stem?wrote:als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with styleWat oude nummertjes ertussedoor etc.
Speciaal voor jou :wrote:Leer nadenken man.wrote:Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?
- ADE, dus veel nieuw publiek wat natuurlijk alleen HHZ kent
- Q wil de toko vol krijgen
- De grote groep vindt het toch wel best, dus waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kan ?
- HHZ is #1 hs dj in de top 100, grote publiekstrekker
- Nog meer commerciële redenen op te noemen
Logische keuze van Q-dance om dit neer te zetten, maar ik had gehoopt dat ze weer eens met wat anders zouden komen, aangezien daar echt wel genoeg vraag naar is. Maar blijkbaar wil Q-dance op save spelen.
Zou wel vet zijn als ze in maart/april de Gashouder afhuren en er een lekker duister feest geven
-
K
wrote:of tussendoor een jingle met een industial kick, ben jij ook een keertje tevredewrote:Ja? Moeten ze ook er steeds doorheen praten met een niet hetero stem?wrote:als we het nu eens positief bekijken... Alle artiesten worden verplicht sets te spelen à la hard with styleWat oude nummertjes ertussedoor etc.
-
T
Hopen op Project: One Live 
Ik ookwrote:Ik ga hier wel serieus over nadenken
Ok nagedacht, ik pas toch liever
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Waarschijnlijk niet aanwezig, XQ-HHZ viel echt tegen. En om het nou weer te doen, echt enorm zonde. Pak dan een nieuwe artiest.
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 14 days ago
thrillogy headhunterz hal was baas, maar dit is wss in 't weekend voor mijn toetsweek, en thrillogy er na, dus nog ff beide line ups af wachten
Last edited by opaa on , edited 1 time in total.
-
G
ging et wel los daar eigenlijk?wrote:thrillogy headhunterz hal was baas
omdat er veel dagjesvolk daar zal zijn geweest gok ik?
op intents ging dat volk iig niet los
al was dat dan ook 16+ en niet 18+
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Hoop het ook :p Maar zal wel niet gebeuren, en verder zal ik wachten op de line-up voordat ik een beslissing maak of ik ga of niet ...wrote:Hopen op Project: One Live
-
P
Heel benieuwd naar de locatie en aangezien ik destijds erg baalde dat ik z'n X-qlusive had gemist, gaat dit feest waarschijnlijk toch wel de voorkeur krijgen boven Thrillogy! 
Even de prijs en line up afwachten, denk dat het hem niet gaat worden ivm thrillogy
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 14 days ago
eigenlijk wil ik niet eens reageren op zo'n standaard internet mening, maar of het nou wel of niet 't geval was, ik heb de hele avond staan maaien. Ik plande 't meest in de b-front hal te zijn, achteraf maar een uurtje geweest denk ik. Sfeer en muziek was gewoon top!wrote:ging et wel los daar eigenlijk?wrote:thrillogy headhunterz hal was baas
omdat er veel dagjesvolk daar zal zijn geweest gok ik?
op intents ging dat volk iig niet los
al was dat dan ook 16+ en niet 18+
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Even de lineup en prijs afwachten idd. Als Ziggo Domo zo'n legendarische locatie is als HMH
. Woon dan toch 10 minuten er vandaan 
Lol? Jij en het eerste feestje van het Ziggodome missen :') Elk gerucht van het ziggodome kwam van jou... :')wrote:thrillogy headhunterz hal was baas, maar dit is wss in 't weekend voor mijn toetsweek, en thrillogy er na, dus nog ff beide line ups af wachten
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Dit.wrote:Waarschijnlijk niet aanwezig, XQ-HHZ viel echt tegen. En om het nou weer te doen, echt enorm zonde. Pak dan een nieuwe artiest.
Headhunterz word zo ontzettend hard uitgemolken ongelofelijk..