KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
Sorry Swoosh, maar deze opmerking slaat kant noch wal. Discussie is al gevoerd, maar waarom weer HHZ en de standaard namen ?
Leer nadenken man.
Speciaal voor jou :
- ADE, dus veel nieuw publiek wat natuurlijk alleen HHZ kent
- Q wil de toko vol krijgen
- De grote groep vindt het toch wel best, dus waarom moeilijk doen als t ook makkelijk kan ?
- HHZ is #1 hs dj in de top 100, grote publiekstrekker
- Nog meer commerciële redenen op te noemen
Logische keuze van Q-dance om dit neer te zetten, maar ik had gehoopt dat ze weer eens met wat anders zouden komen, aangezien daar echt wel genoeg vraag naar is. Maar blijkbaar wil Q-dance op save spelen.
Zou wel vet zijn als ze in maart/april de Gashouder afhuren en er een lekker duister feest geven
