wootum schreef:
Steffnov schreef:
Defqon heeft een Blue stage, Dominator een Rawcast
Op de blue stonden namen als: Stephanie, Scope DJ & A-Lusion, Ivan Carsten, Lady Faith, Max Enforcer, D-Block & S-Te-Fan, Frontliner, Zatox, etc. Op Dominator stonden Ran-D & Psyko Punkz. Als je puur voor die richting komt, was het daar ook niet super hoor.
Dit dus, en bij Q-base staan in de hangar ook een paar dj's die er niet thuishoren, zoals Omegatypez. De open air van Q-base is zo standaard als wat

. Uiteraard moeten ze kaarten verkopen, maar Scantraxx en Dirty Workz komen toch weer om de hoek kijken...