Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Misschien wordt deze LineUp wel fucking raw, wie weet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Steffnov schreef:
Defqon heeft een Blue stage, Dominator een Rawcast
Op de blue stonden namen als: Stephanie, Scope DJ & A-Lusion, Ivan Carsten, Lady Faith, Max Enforcer, D-Block & S-Te-Fan, Frontliner, Zatox, etc. Op Dominator stonden Ran-D & Psyko Punkz. Als je puur voor die richting komt, was het daar ook niet super hoor.

Dit dus, en bij Q-base staan in de hangar ook een paar dj's die er niet thuishoren, zoals Omegatypez. De open air van Q-base is zo standaard als wat :P. Uiteraard moeten ze kaarten verkopen, maar Scantraxx en Dirty Workz komen toch weer om de hoek kijken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Steffnov schreef:
Defqon heeft een Blue stage, Dominator een Rawcast
Op de blue stonden namen als: Stephanie, Scope DJ & A-Lusion, Ivan Carsten, Lady Faith, Max Enforcer, D-Block & S-Te-Fan, Frontliner, Zatox, etc. Op Dominator stonden Ran-D & Psyko Punkz. Als je puur voor die richting komt, was het daar ook niet super hoor.

Tja...op Qore stonden Kasparov en Endymion ook. Je zult het nooit perfect krijgen, en hoewel de blue inderdaad wat aparte namen kent (hoewel wel weer aangevuld met bijvoorbeeld Deetox en Phrmatoc op de Purple), kun je moeilijk klagen over de line-up op de Rawcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:12 
 

grappig eigenlijk dat het niet in de agenda van et ziggo dome staat :P http://www.ziggodome.nl/agenda.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Proberen aanwezig te zijn! Helaas wel tijdens verkoop op vakantie, dus even kijken hoe ik dat regel.

Een verwachtte line up:

Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
TNT
Frontliner
G4H
B-Front
Prophet Presents Remuxxcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:23 
 
Hardtraxx Newbie

Zojuist op de site van q-dance gelezen dat headhuntez de host van de avond is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lano schreef:
Zojuist op de site van q-dance gelezen dat headhuntez de host van de avond is.

Je meent het
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lano schreef:
Zojuist op de site van q-dance gelezen dat headhuntez de host van de avond is.


No shit :huh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Proberen aanwezig te zijn! Helaas wel tijdens verkoop op vakantie, dus even kijken hoe ik dat regel.

Een verwachtte line up:

Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
TNT
Frontliner
G4H
B-Front
Prophet Presents Remuxxcore


G4H kan niet, hun stoppen tijdelijk in Nederland!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G4H? Die willen toch niet meer (voor onbepaalde tijd) in NL optreden? Ran-D apart zie ik dan wel weer gebeuren, of b2b met Adaro zonder het G4H gebeuren.

En inderdaad, Propje zal wel weer afsluiten :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Misschien wordt deze LineUp wel fucking raw, wie weet :cool:

Of een 2006-2009 feest, nog beter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran

*zij

ennnn dat kan best kloppen, dan één van beide heren waarschijnlijk solo, waarbij de kans op Ran-D helaas het grootst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
roberttt schreef:
Misschien wordt deze LineUp wel fucking raw, wie weet :cool:

Of een 2006-2009 feest, nog beter :loving:

Dat zijn ookmde beste jaren van HHZ dus wie weet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
roberttt schreef:
Misschien wordt deze LineUp wel fucking raw, wie weet :cool:

Of een 2006-2009 feest, nog beter :loving:

Of Project 1 word weer afgestoft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
wootum schreef:
roberttt schreef:
Misschien wordt deze LineUp wel fucking raw, wie weet :cool:

Of een 2006-2009 feest, nog beter :loving:

Of Project 1 word weer afgestoft.

Dan ben ik 100% aanwezig :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Of Project 1 word weer afgestoft.


Als dat zou gebeuren, zouden ze het niveau van toen denk ik niet meer behalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Steffnov schreef:
Of Project 1 word weer afgestoft.


Als dat zou gebeuren, zouden ze het niveau van toen denk ik niet meer behalen..


Nee, veel beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:40 
 

Steffnov schreef:
Of Project 1 word weer afgestoft.

nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:50 
 

Ik gok dat geck-o er ook wel staat :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:07 
 
Hardtraxxer

Het zal wel een line-up worden zoals de main van DefQon of Decibel... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Proberen aanwezig te zijn! Helaas wel tijdens verkoop op vakantie, dus even kijken hoe ik dat regel.

Een verwachtte line up:

Headhunterz
Noisecontrollers
Wildstylez
TNT
Frontliner
G4H
B-Front
Prophet Presents Remuxxcore


G4H vervangen door Geck-O en The Vision feat. Omegatypez erbij als opener en het komt denk ik aardig in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben benieuwd naar de prijzen. Kijken of het duur is de Ziggo Dome als locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prfrtftrtrtftrtrtrtrttttttttttt.

Hoopte toch echt op iets anders.
Twijfel nu of ik wel wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Prfrtftrtrtftrtrtrtrttttttttttt.

Hoopte toch echt op iets anders.
Twijfel nu of ik wel wil.

Rondspacen op de eerste of 2e ring. Wat wil je nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Als ze hier even met Project One op de proppen komen ben ik aanwezig :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten