Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik probeer hier wel bij te zijn.. X-Qlusive heady was fucking baas, dit vast ook
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig. Hoop op B-Front in de line-up.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet aanwezig dus :)
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat wordt snel kaarten halen, zal wel zo uitverkocht zijn :P
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Dat wordt snel kaarten halen, zal wel zo uitverkocht zijn :P


Jah, uurtje ofzo! Qlimax taferelen
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Proberen om hier bij te zijn, ben toch wel benieuwd naar het Ziggo Dome :)
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Proberen om hier bij te zijn, ben toch wel benieuwd naar het Ziggo Dome :)
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me toch best vet dit, wil hier ook wel bij zijn :)
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd, maar zal niet echt een line up uitkomen die mee aanspreekt, HHZ z'n vriendjes zullen er wel weer staan enzo :). Gemiste kans van Q-dance om eindelijk eens wat harders neer te zetten.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ben wel benieuwd, maar zal niet echt een line up uitkomen die mee aanspreekt, HHZ z'n vriendjes zullen er wel weer staan enzo :). Gemiste kans van Q-dance om eindelijk eens wat harders neer te zetten.

Qore is niet lang erna, dus volgens mij zetten ze dan al 'iets harders' neer.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Gemiste kans van Q-dance om eindelijk eens wat harders neer te zetten.
Die kant schijnt bij Q niet te bestaan :) Hoeft natuurlijk niet meteen in een Ziggo Dome, maar je kunt er makkelijk een feest naast doen met wat hardere namen. Maar het zijn de laatste tijd altijd dezelfde line-ups bij Q-Dance.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Qore is niet lang erna, dus volgens mij zetten ze dan al 'iets harders' neer.

Je snapt heel goed dat ik 'raw' hardstyle bedoel :). Jammer dat ze het met hardcore wel durven, maar bij hardstyle altijd maar bij hetzelfde riedeltje dj's blijven steken. Die ook nog eens allemaal hetzelfde draaien.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:38 
 

wootum schreef:
urbandesigner schreef:
Gemiste kans van Q-dance om eindelijk eens wat harders neer te zetten.
Die kant schijnt bij Q niet te bestaan :) Hoeft natuurlijk niet meteen in een Ziggo Dome, maar je kunt er makkelijk een feest naast doen met wat hardere namen. Maar het zijn de laatste tijd altijd dezelfde line-ups bij Q-Dance.


Je zou die namen erneer moeten zetten die weinig geboekt worden.
Vazard, Delete, hardstyle Mafia etc etc
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen op 16+ :P
kunnen men vrienden ook mee xd
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
wootum schreef:
urbandesigner schreef:
Gemiste kans van Q-dance om eindelijk eens wat harders neer te zetten.
Die kant schijnt bij Q niet te bestaan :) Hoeft natuurlijk niet meteen in een Ziggo Dome, maar je kunt er makkelijk een feest naast doen met wat hardere namen. Maar het zijn de laatste tijd altijd dezelfde line-ups bij Q-Dance.


Je zou die namen erneer moeten zetten die weinig geboekt worden.
Vazard, Delete, hardstyle Mafia etc etc


Dan blijf ik thuis. Vind dAt echt geen fuck aan
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s durft wel een Loudness neer te zetten. Waarom Q-dance niet ?
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
b2s durft wel een Loudness neer te zetten. Waarom Q-dance niet ?

Hebben ze geen zin in, boeit toch niet? Commercieel gezien is dit gewoon de beste keuze, verkoopt tenminste.

En het is ook nog eens vet (L)
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:48 
 

wordt genieten
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz X-Qlusive 2 dus :P

Ik vind Headhunterz, Wildstylez, Frontliner en Noisecontrollers wel leuk, maar waarschijnlijk staan Brennan Heart, The Prophet, Coone en Psyko Punkz er ook wel weer, dus dan houd het voor mij op.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
b2s durft wel een Loudness neer te zetten. Waarom Q-dance niet ?

B2S en Q-Dance is van dezelfde organisatie... Q-Dance is het grote commercielere broertje van B2S, vandaar dat ze dingen als Loudness bij B2S laten
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qdance wilt veel geld verdien en b2s nietzo
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
urbandesigner schreef:
b2s durft wel een Loudness neer te zetten. Waarom Q-dance niet ?

B2S en Q-Dance is van dezelfde organisatie... Q-Dance is het grote commercielere broertje van B2S, vandaar dat ze dingen als Loudness bij B2S laten

En Qore dan ?
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
urbandesigner schreef:
b2s durft wel een Loudness neer te zetten. Waarom Q-dance niet ?

B2S en Q-Dance is van dezelfde organisatie... Q-Dance is het grote commercielere broertje van B2S, vandaar dat ze dingen als Loudness bij B2S laten

Wtf dacht altijd dat hun de grote concurrenten waren.. :$
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
Qore is niet lang erna, dus volgens mij zetten ze dan al 'iets harders' neer.

Je snapt heel goed dat ik 'raw' hardstyle bedoel :). Jammer dat ze het met hardcore wel durven, maar bij hardstyle altijd maar bij hetzelfde riedeltje dj's blijven steken. Die ook nog eens allemaal hetzelfde draaien.

Defqon heeft een Blue stage, Dominator een Rawcast, Qontinent een TMS stage, Q-Base zat hards, etc. Het is echt niet zo erg als jij schetst hoor, laat staan wat andere organisaties daar nog bij aanvullen vrijwel elk weekend.

Nee, wat dat betreft mogen 'wij' blijer zijn met Qore, dat Q-Dance een compleet niet-commerciƫle stijl steunt. En dat Q daarnaast vooral de toegankelijke stijlen promoot is niet meer dan een kwestie van inspringen op wat het grote publiek vraagt, jammer maar helaas.
Bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Defqon heeft een Blue stage, Dominator een Rawcast
Op de blue stonden namen als: Stephanie, Scope DJ & A-Lusion, Ivan Carsten, Lady Faith, Max Enforcer, D-Block & S-Te-Fan, Frontliner, Zatox, etc. Op Dominator stonden Ran-D & Psyko Punkz. Als je puur voor die richting komt, was het daar ook niet super hoor.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten