urbandesigner schreef:
Steffnov schreef:
Qore is niet lang erna, dus volgens mij zetten ze dan al 'iets harders' neer.
Je snapt heel goed dat ik 'raw' hardstyle bedoel

. Jammer dat ze het met hardcore wel durven, maar bij hardstyle altijd maar bij hetzelfde riedeltje dj's blijven steken. Die ook nog eens allemaal hetzelfde draaien.
Defqon heeft een Blue stage, Dominator een Rawcast, Qontinent een TMS stage, Q-Base zat hards, etc. Het is echt niet zo erg als jij schetst hoor, laat staan wat andere organisaties daar nog bij aanvullen vrijwel elk weekend.
Nee, wat dat betreft mogen 'wij' blijer zijn met Qore, dat Q-Dance een compleet niet-commerciƫle stijl steunt. En dat Q daarnaast vooral de toegankelijke stijlen promoot is niet meer dan een kwestie van inspringen op wat het grote publiek vraagt, jammer maar helaas.