Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:19 
 

houd swoosh wel van als je elke plaat mee kan zingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
houd swoosh wel van als je elke plaat mee kan zingen :P

Dawasiknie houdt daar ook wel van heb ik uit goede bron gehoord :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 15:19 
 
Hardtraxxer

Een feest voor de periode 2006-2009 zou echt goddelijk zijn, dat is de periode waarin ik naar hardstyle begon te luisteren. Was toen nog te jong om naar feesten te gaan dus het zou echt geweldig zijn als er een feest komt waarin muziek uit die periode gedraaid wordt! Denk alleen dat de kans dat dat gaat gebeuren héél erg klein is en zeker met een feest van Q-dance in de Ziggo Dome.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 16:13 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Nando schreef:
kaboem schreef:
uiteraard is dit gewoon onzin.

Hij heeft anders wel deels gelijk. Ga maar eens een paar keer naar Luna op een early feest, wil ik je daarna nog wel horen zeggen dat het altijd anders is. Natuurlijk ligt dat aan de DJ's zelf, maar de line-ups van early feesten zijn tegenwoordig ook 9/10 keer grotendeels hetzelfde.



Dat is waar, en bij early hardcore is het meestal ook hetzelfde.

Ik doelde er meer op dat er ook gewoon een stuk of wat tracks uit 2000 zoveel gedraait kunnen worden.

Tegenwoordig is in de hardstyle 9/10 sets hetzelfde, oud of nieuw :/.


Ik bedoelde ook vooral early hardcore. Op in Qontrol 2010, Dominator 2010 en nog 1x hebben we een groot deel van 't feest in de early hardcore tent /zaal gestaan. Prima vermaakt hoor, maar naar mijn ervaring altijd 't zelfde.

Overigens, toen ik op defqon 2012 op de vrijdag bij Pila stond, kwamen er ook alleen maar platen voorbij die al 100x gedraaid zijn als ik net langs de early hs loop op een ander feest. Ook die set was prima hoor, maar de rek is er een keer uit, dat wil ik alleen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 10:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Las dat Q-Dance hier Qrunch ging organiseren. Een raw-hardstyle event.

Dát is nog een soort van geloofwaardig.


Rawbin schreef:
Deel van de line-up is al bekend!

The Prophet
Headhunterz
Wildstylez
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers
Evil Activities
Psyko Punkz

Dit niet >.<

mrazura schreef:
Ouders zijn in dat ziggo geweest is echt hoere geluid daar blijkbaar. Geef de hmh dan maar terug.

Ligt niet alleen aan de locatie he? Vooral aan hoe de organisatie het geluid afsteld ed.


rich schreef:
Een feest voor de periode 2006-2009 zou echt goddelijk zijn, dat is de periode waarin ik naar hardstyle begon te luisteren. Was toen nog te jong om naar feesten te gaan dus het zou echt geweldig zijn als er een feest komt waarin muziek uit die periode gedraaid wordt! Denk alleen dat de kans dat dat gaat gebeuren héél erg klein is en zeker met een feest van Q-dance in de Ziggo Dome.......

Dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

1. DJ Chucky heeft zo juist bekend gemaakt dat er 19 oktober in het Ziggo Dome 'Dirty Dutch' plaats vind.

Mijn gok is dus dat het decor ook/hergebruikt wordt voor het Q-dance feest de dag er op, net als bij BLACK vroeger en bij de feest fabriek en Sensation white 2010. Het lijkt me moeilijk om in 24 uur een totaal ander feest op te bouwen. Maar wie weet, het is en blijft wel Q!

Tip: wil je wel of juist niet weten hoe dit feest er uit gaat zien , bekijk dan de fotos van dirty dutch!

2. Dirty Workz heeft een hosting avond op 20 oktober in Club Factory Bree (zie http://www.youtube.com/watch?v=caHyIGhOMyg) Het lijkt me daarom ook onwaarschijnlijk dat het een XQ: Dirty Workz zal worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
2. Dirty Workz heeft een hosting avond op 20 oktober in Club Factory Bree (zie http://www.youtube.com/watch?v=caHyIGhOMyg) Het lijkt me daarom ook onwaarschijnlijk dat het een XQ: Dirty Workz zal worden :P

Een pak van mijn hart dit! Gelukkig maar. Alleen lijkt me nu dus ook dat Q-Dance een exclusiviteit heeft geboekt op de artiesten die ze wél boeken die avond. Dus kunnen we Coone & Psyko Punkz wel afschrijven. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 21:24 
 

rich schreef:
Een feest voor de periode 2006-2009 zou echt goddelijk zijn, dat is de periode waarin ik naar hardstyle begon te luisteren. Was toen nog te jong om naar feesten te gaan dus het zou echt geweldig zijn als er een feest komt waarin muziek uit die periode gedraaid wordt! Denk alleen dat de kans dat dat gaat gebeuren héél erg klein is en zeker met een feest van Q-dance in de Ziggo Dome.......


zou ik ook wel vet vinden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gebeurt toch niet :P Zou wel episch zijn maarja dat doen ze toch niet bij Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 22:47 
 

Pommer schreef:
Gebeurt toch niet :P Zou wel episch zijn maarja dat doen ze toch niet bij Q.


eigenlijk wel jammer :( denk dat het opzich wel uitverkocht zou kunne raken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
opaa schreef:
2. Dirty Workz heeft een hosting avond op 20 oktober in Club Factory Bree (zie http://www.youtube.com/watch?v=caHyIGhOMyg) Het lijkt me daarom ook onwaarschijnlijk dat het een XQ: Dirty Workz zal worden :P

Een pak van mijn hart dit! Gelukkig maar. Alleen lijkt me nu dus ook dat Q-Dance een exclusiviteit heeft geboekt op de artiesten die ze wél boeken die avond. Dus kunnen we Coone & Psyko Punkz wel afschrijven. ^^

Op de oktober XQ's draaien artiesten wel eens een dubbele boeking, dus wie weet schieten ze heen en weer. Een XQ Dirty Workz kan inderdaad niet meer. Was alle heibel om niets.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 00:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

opaa schreef:

Ik bedoelde ook vooral early hardcore. Op in Qontrol 2010, Dominator 2010 en nog 1x hebben we een groot deel van 't feest in de early hardcore tent /zaal gestaan. Prima vermaakt hoor, maar naar mijn ervaring altijd 't zelfde.

Overigens, toen ik op defqon 2012 op de vrijdag bij Pila stond, kwamen er ook alleen maar platen voorbij die al 100x gedraaid zijn als ik net langs de early hs loop op een ander feest. Ook die set was prima hoor, maar de rek is er een keer uit, dat wil ik alleen zeggen.

Als ik langs de mainstages loop van 10 hardstyle festivals, dan hoor ik ook alleen dezelfde platen. Er zijn in zowel de early als de huidige hardstyle genoeg DJs die een boeiende en verrassende set neer kunnen zetten, het zijn alleen zij die dat niet kunnen die geboekt worden. En het meest wrange is nog dat het publiek daar het beste op reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 07:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Als ik langs de mainstages loop van 10 hardstyle festivals, dan hoor ik ook alleen dezelfde platen. Er zijn in zowel de early als de huidige hardstyle genoeg DJs die een boeiende en verrassende set neer kunnen zetten, het zijn alleen zij die dat niet kunnen die geboekt worden. En het meest wrange is nog dat het publiek daar het beste op reageert.


Precies mijn gevoel sinds 2007. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

2006 - 2009. Keep dreaming :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Pommer schreef:
Gebeurt toch niet :P Zou wel episch zijn maarja dat doen ze toch niet bij Q.


eigenlijk wel jammer :( denk dat het opzich wel uitverkocht zou kunne raken...


mits ze gewoon een beetje de mainstream artiesten boeken wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke. Mijn eerste opmerking hier. Op dit topic. Als het niet zo standaart is als de main van Defqon/Decibel/ overal eingenlijk. Dan ben ik aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 08:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel grappig te lezen dat mensen hopen op een wat rauwer feestje, dat is hetzelfde als hopen op sneeuw in de sahara :x

Feest is tijdens ADE, dus willen Q-Dance zo breed mogelijk publiek zien wat hardstyle is, dus commerciele line-up.
line-up zoals hij hier al eerder stond komt dan aardig in de buurt denk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 10:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat lijkt mij ook, Q-dance vind het nog steeds belangrijker om een zo'n breed mogelijk publiek te laten horen wat hardstyle is dan een publiek te laten horen wat hardstyle in zijn breedste zin is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
wel grappig te lezen dat mensen hopen op een wat rauwer feestje, dat is hetzelfde als hopen op sneeuw in de sahara :x


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kom maar met een feestje van de periode 2001/2005 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien hierbij. Andere optie is de 6 uurs set van Sunnery James & Ryan Marciano diezelfde avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Code:
The new Ziggo Dome will be our domain on the 20th of October. And we are gonna tear the roof off!
And of course, there is no better host for this special night than the world’s #1 Hardstyle DJ: Headhunterz!
 
Q-dance presents: Headhunterz!
 
Watch the trailer here:
 http://bit.ly/QHHZ12TRAILER
Vertaling bekijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmmmm, versassend! Had ik nou echt niet verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:03 
 

een xqlusive dus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blehh.. Verwacht niet echt veel van de line up dus.

Jammer. Hoopte stiekem op iets leuks hier in het Ziggo Dome.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten