Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:25 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Jaa ik maak me er ook neit zo druk om. Maar op hysteria stonden wel 2 hondjes lekker te snuffelen. Of het om echte drugshonden ging weet ik niet, maar die hond sprong toch vaak gelijk naar de ballen toe, en die mensen mochten mooi mee naar achter. Maar HMH zal het wel meevallen :thumbup:

vorige keer was er niks bij de HMH:P alleen me deo werd weg gegooid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:26 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
Jaa ik maak me er ook neit zo druk om. Maar op hysteria stonden wel 2 hondjes lekker te snuffelen. Of het om echte drugshonden ging weet ik niet, maar die hond sprong toch vaak gelijk naar de ballen toe, en die mensen mochten mooi mee naar achter. Maar HMH zal het wel meevallen :thumbup:

vorige keer was er niks bij de HMH:P alleen me deo werd weg gegooid :cry:

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:34 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Waren geen echte drugshonden. Ging meer om je reactie op de honden geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:41 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Kevin-Raw schreef:

Daar zijn echt zoveel verschillende verhalen over altijd. Ik weet nu echt niet meer wat de werkelijkheid is >.<

Als ze nou gewoon een gedoogbeleid hanteren, max 1 of 2 pillen per persoon dan zou me dat een hoop ergernis schelen vantevoren :innocent:

Op het moment dat ik er voorbij loop ben ik natuurlijk uiterst kalm, want als je zenuwachtig bent ruiken ze dat meteen (drugshond of niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:45 

Hardtraxx Veteran

Kortom, voor de zekerheid dus goed verpakken maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:45 

Donateur

Chukkels schreef:
Was afgelopen dinsdag ook het geval, overal in de stad werd gefouilleerd als je met een grote groep was. Dus misschien moeten we de meeting cancellen? xd

Dinsdag was Ajax. Logisch dus dat er uitgebreid gefouilleerd werd.

Hoop dat ik weer uit de rij wordt gepikt net als tijdens de Feestfabriek, ik ga die gasten helemaal gek maken dan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:48 

Donateur

PNXRMX schreef:
Kevin-Raw schreef:

Nee, die honden roken soms echt wat, Kijk naar de Aftermovie, dan zie je een stukje over de beveiliging. En ook een hond naar iemand ballen springen, en dan gaan zitten en kwispelen. Dat betekend dat die wat heb gevonden. :thumbup:

Heb een half uur van een afstandje staan kijken, en ze namen alleen de mensen mee naar achter waarop de hond reageerde, ze lieten de honden ook aan tassen snuffelen en jassen van mensen die ze meenamen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:52 

Hardtraxx Newbie

Maarja preventief fouilleren? Is tohc niet met de billen bloot lijkt mij :P ? Als je het goed weet te verstoppen waar ze het niet voelen is er niks aan het handje lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:56 

Donateur

Ketting_Reactie schreef:
Maarja preventief fouilleren? Is tohc niet met de billen bloot lijkt mij :P ? Als je het goed weet te verstoppen waar ze het niet voelen is er niks aan het handje lijkt me

Klopt, Alleen als ze iets verdenken.. Dan kunnen ze je wel waarschijnlijk meenemen naar een hokje ;)
Maar tussen je ballen voelen ze nooit, dus altijd doorlopen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 15:59 

Donateur

Op Hysteria werden er ook veel mensen meegenomen die niks bij zich hadden. Mag je ook ff lekker met je billen bloot voor niks.

Feit is dat het geen échte drugshond is. Daar zijn er maar een handje vol van en die staan vooral op Schiphol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:02 

Donateur

dawasiknie schreef:
Op Hysteria werden er ook veel mensen meegenomen die niks bij zich hadden. Mag je ook ff lekker met je billen bloot voor niks.

Feit is dat het geen échte drugshond is. Daar zijn er maar een handje vol van en die staan vooral op Schiphol.

Juist , hoorde tijdje geleden in de wandelgangen. Dat een drugshond huren echt 15.000 euro kost ofso :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 16:54 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:

Juist , hoorde tijdje geleden in de wandelgangen. Dat een drugshond huren echt 15.000 euro kost ofso :oh:

Klopt. Die beesten zijn ACHTERLIJK duur. Volgens mij zijn er in Nederland 7 hondjes, als m'n bron klopt :)

Nou die gaan ze echt niet even van Schiphol weghalen omdat een paar jongeren zichzelf misschien iets te veel gaan vermaken op een avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:04 

Hardtraxxer

Laten we ons daar even geen druk om maken en gewoon lekker uitkijken naar zaterdag avond en nacht :woot:
Alles komt wel goed ;) Gas erop! :woot:

EDIT: Lijkt wel een Defqon topic met zoveel pagina's :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ik maak me nergens druk om :)

Er verandert niets tov andere feesten.

Volgende verkiezingen in ieder geval allemaal D66 stemmen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 17:18 

Hardtraxxer

Citaat:
Nou die gaan ze echt niet even van Schiphol weghalen omdat een paar jongeren zichzelf misschien iets te veel gaan vermaken op een avond :P

Mooi gezegd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:24 

Hardtraxx Veteran

nog
2 dagen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:36 

Hardtraxx Veteran

51 uur tot Pavelow begint :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:41 

Donateur

PNXRMX schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:42 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:
Citaat:

Mooi gezegd ^^

Doen ze dat wel, lever ik mijn gebruikershoeveelheid in en ga heerlijk feesten! :P Dit feest gaat geschiedenis schrijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:47 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Doen ze dat wel, lever ik mijn gebruikershoeveelheid in en ga heerlijk feesten! :P Dit feest gaat geschiedenis schrijven!

+1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 18:56 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Een echte drugshond springt niet op, dat is pure intimidatie om te zien hoe je reageert. Echte drugshonden zullen steeds gewoon rustig gaan zitten langs de persoon bij wie drugs geroken word, en dan ben je de sjaak. Wie is al ooit met de billen bloot gemoeten? Ik vraag me af in hoeverre mate ze je kleding checken, en dan bedoel ik niet je standaard zakken maar voelen op verborgen compartimenten in kleding?

Ook hier in België aan de Nederlandse grens is regelmatig drugscontrole met een hond, dit is ook zo een hond die misschien wel wat weed kan ruiken, maar heus geen pillen of coke, het merendeel van het werk gebeurt bij die honden door de agent, die erop getrained is om op je reactie te letten, en op basis daarvan je zal meenemen voor controle.

Dit zijn trouwens de echte (zie je een ander ras, is het meestal larie):
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 20:49 

Donateur

PNXRMX schreef:

Ben benieuwd wat dat wordt. Hopelijk is het een beetje leuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 20:54 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:

Ben benieuwd wat dat wordt. Hopelijk is het een beetje leuk :(

Pavelow op Defqon was wel vermakelijk. Ik zou me niet te druk maken. Het is het eerste halfuurtje. Hierin ben je meer bezig met binnenkomen vanuit de rij, jas ophangen en muntjes halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 20:54 

Hardtraxx Elite

Ben er ook wel weer benieuwd naar. Op Defqon vond ik het zeer waardeloos, tracklist sloot niet echt aan bij zijn stijl. Misschien is er in de tussentijd wat verandert met zijn stijl of zijn er andere producers die het hebben opgepakt. We zullen het zien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

Rengdengdengdeng :woot:
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten