wrote:Damn. Waarom nog geen 18?
Nou en ik ook niet, ze controleren toch niet
MAXIMAAL ZIN IN!!
wrote:Damn. Waarom nog geen 18?
je komt gewoon binnen hoor.wrote:Damn. Waarom nog geen 18?
Heeft ie veel aan aangezien tickets echt niet meer te krijgen zijnwrote:je komt gewoon binnen hoor.wrote:Damn. Waarom nog geen 18?
Ik ook nietwrote:Ik echt niet
wrote:Ik ook nietwrote:Ik echt niet![]()
Kut feest![]()
Zonder Technoboy, DBSTF, Headhunterz en WIldstylez kan het nooit leuk worden
Verkoop het kaartje maar dan aan mijwrote:Ik echt niet
Ik mis brennan heartwrote:Ik ook nietwrote:Ik echt niet![]()
Kut feest![]()
Zonder Technoboy, DBSTF, Headhunterz en WIldstylez kan het nooit leuk worden
wrote:vergeet Showtek niet
wrote:Ik mis brennan heart
Fouilleren doen ze altijd wel, maar als de politie zelf gaat foullieren dan staan ze elke zakje/vakje of wat ook uit te pluizen. Maargoed er wat altijd vanalles geschreeuwd dus ik trek me er weinig van aan.wrote:"In de wandelgangen hebben wij vernomen dat de Politie voornemens is preventief te fouilleren bij de Heineken Music Hall aanstaande zaterdag, hou hier rekening mee."
Wat is dit nou weer voor onzin :-/ Zou t net zoals op Hysteria zijn dat mensen ook daadwerkelijk hun broek moeten laten zakken of zou het om 'normale' fouillering gaan waarbij ze toch niks kunnen vinden?
Net zoals de vuurwerkhonden die aanwezig zouden zijn bij Ajax - Milan :') :')wrote:"In de wandelgangen hebben wij vernomen dat de Politie voornemens is preventief te fouilleren bij de Heineken Music Hall aanstaande zaterdag, hou hier rekening mee."
Wat is dit nou weer voor onzin :-/ Zou t net zoals op Hysteria zijn dat mensen ook daadwerkelijk hun broek moeten laten zakken of zou het om 'normale' fouillering gaan waarbij ze toch niks kunnen vinden?
Hopen dat je wel gewoon t feest nog binnen kunt als ze wel wat vinden
Inderdaad, bij Q-Base precies hetzelfde. Bussen zouden gecontroleerd worden en er zouden honden bij de ingang staan. Niks van gezien. Alleen bij Qlimax zijn blaffertjes.wrote:Als ze je drugs vinden en als je ze dan vrijwillig afgeeft en gewoon naar het feest mag is er inderdaad niks aan de hand![]()
Dan maar zonder![]()
Alleen wordt er altijd wel wat geroepen over politie en honden en alles, maar zelf nog nooit zoiets meegemaakt.
gewoon goed verstoppen:p en anders alles nemen als ze er aan komen XDwrote:Was afgelopen dinsdag ook het geval, overal in de stad werd gefouilleerd als je met een grote groep was. Dus misschien moeten we de meeting cancellen?