PNXRMX schreef:
"In de wandelgangen hebben wij vernomen dat de Politie voornemens is preventief te fouilleren bij de Heineken Music Hall aanstaande zaterdag, hou hier rekening mee."
Wat is dit nou weer voor onzin :-/ Zou t net zoals op Hysteria zijn dat mensen ook daadwerkelijk hun broek moeten laten zakken of zou het om 'normale' fouillering gaan waarbij ze toch niks kunnen vinden?
Fouilleren doen ze altijd wel, maar als de politie zelf gaat foullieren dan staan ze elke zakje/vakje of wat ook uit te pluizen. Maargoed er wat altijd vanalles geschreeuwd dus ik trek me er weinig van aan.