Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/party/229526:Together.html

nog mensen die hier toevallig heengaan? :)

vooral benieuwd naar nero die cd was heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Drum & Bass vind ik vet, maar dubstep trek ik niet :P Ik ga waarschijnlijk wel naar http://partyflock.nl/party/227443:This_is_us.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

togheter, together, typen en engels blijft moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Addict

Ik ben aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 05:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spookie schreef:
togheter, together, typen en engels blijft moeilijk

Ga je met de auto, en zo ja hoelaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
spookie schreef:
togheter, together, typen en engels blijft moeilijk

Ga je met de auto, en zo ja hoelaat?



nee ov, crash uiteindelijk wel in utrecht denk ik

er gaan snachts geen treinen naar woerden zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 10:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yeps, aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! Kaartjes liggen al geruime tijd klaar hiero
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

spookie schreef:
XtD schreef:
spookie schreef:
togheter, together, typen en engels blijft moeilijk

Ga je met de auto, en zo ja hoelaat?



nee ov, crash uiteindelijk wel in utrecht denk ik

er gaan snachts geen treinen naar woerden zeker?

´s nachts niet nee, maar wordt voor mij ook sowieso lastig gezien ik ´s avonds een concert heb in Utrecht.. balen want ik wil Feed Me zo graag een keer zien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
een concert heb in Utrecht


XtD schreef:
wil Feed Me zo graag een keer zien :(



prioriteiten stellen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tjaa, die staat ook al een tijdje en die wil ik ook al lange tijd zien xd Als t in dezelfde stad was geweest of ik een auto had, had ik ze beiden gedaan. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2012 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aan 't probere om wat goedkoper aan tickets te komen, dan misschien ook aanwezig, wel zin in, lineup is erg goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Godverdorie veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker feestje!

halverwege feed me binnengekomen, was ook meteen de beste set vd avond denk ik.

1e keer hmh, :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke party was dit! :yes: Kort verslagje dan maar:

22:45 : Karimooo - Na veel te lang in de rij te hebben gestaan was het dan toch eindelijk tijd om naar binnen te gaan. Jassen in de kluisjes, munten halen en knallen maar! Bij binnenkomst in de Black Box meteen kunnen genieten van Fighting Fire (Loadstar Remix) met dat bloedgeile geluid dat de HMH heeft :drool: Heerlijk.
23:30 : Feed Me - Zonder al te veel verwachtingen even Feed Me wezen aanschouwen. De beste man begon met een soort electro ofzo.. Totaal niet mijn ding, dus tijd om even een rondje te lopen op zoek naar bekenden.. Echter was dit rondje al snel afgelopen, zo veel mensen kende ik er niet :P . Precies op tijd weer terug bij m'n groep, want Blood Red werd gedraait! Een of andere edit, maar wel lekker. Ging eindelijk de goede kant op. Al met al toch wel een aardige set.
00:30 : Sub Focus - Eerste set waar ik vantevoren naar uitkeek. Ook hier wat electro in het begin, maar al snel ging het tempo omhoog. Geniaal momentje toen Rock It gedraait werd, alleen jammer dat er een soort mash-up van werd gemaakt ofzo. Een fijne afwisseling van Dubstep en Drum & Bass gehad, lekkere set!
01:30 : Chase & Status - Mezelf nooit echt verdiept in Chase & Status, dus opnieuw zonder echte verwachtingen deze set mogen aanschouwen. De ene moshpit na de andere, de sfeer was geniaal! Jammer genoeg vond ik de set niet zo geniaal als de sfeer, hoewel het niet saai was. Tegen het einde maar even een broodje Unox wezen eten, wat zijn die geniaal :loving: . De rest van de set vanaf de tribune bekeken, mooi gezicht is dat :) .
03:00 : Nero - Eerste deel van de set nog van boven bekeken. Het was wel aardig, maar niet speciaal. Na een tijdje te hebben gezeten begon ik wat in te kakken, dus snel door. Onderweg toch nog even bij Nymfo blijven hangen, waar de sfeer er goed in zat. Lekkere energieke pot DNB te horen gekregen, ik begon weer boven water te komen :) . Jammer alleen van de vloer in de Beatbox, die spekglad wordt zodra er drinken op komt. Laatste 10 minuten van Nero nog even meegepakt, imo toch de minste set van de avond.
04:00 : Noisia - De set in de Blackbox waar ik het meest naar uit keek, en terecht. Wat sloopten die Groningers de tent! Onder andere platen als Earthquake (Noisia Remix) en Skullcrack VIP gehoord. Zoals verwacht toen al de helden van de Blackbox. Hoewel de mannen een gruwelijk dikke set neer zetten, wilde ik toch nog even kijken hoe het bij BSE was. Op naar de Beatbox dus.
04:30 : Black Sun Empire - Geen enkel moment spijt gehad van mijn keuze, wat een geweldige groep mensen daar en wat een heerlijke set werd er neergezet! Beste set van de avond, without a doubt. Grootste genietmoment was nog dat BSE nog door ging tot zeker 05:15, zo niet later. Mooi om te zien hoe iedereen reageerde toen als laatste track nog even Agent Orange werd gedraaid. Zoals gezegd beste set van de avond.
05:30 : Major Look - Dankzij de geweldige set van BSE zat ik weer vol energie, dus tijd om nog even het laatste half uurtje te knallen. Kende echt 0 tracks, en de set was niet echt geweldig. Nog wel vermaakt, alleen niet echt een afsluiter imo.

Al met al een heel goed feestje gehad! Per toeval nog even Strep tegen het lijf gelopen bij de wc's, haha. Verder niet echt bekenden gezien.. Natuurlijk heel veel pluspunten voor de locatie en dan bedoel ik dus vooral het geluid, want jezus wat is dat goed daar! Heel goed feest, spierpijn zit er al weer goed in.
Forumoverzicht » Off-topic » Andere muziek