Bijnaaaaaaaaa
''Bekijk de timetable ( en een tip
Iddwrote:Hoe het ook op de q-dance site staat vermeld he:
''Bekijk de timetable ( en een tiphier:
Daarom denk ik ook dat wij de trein naar Duivendrecht nemen en dan of naar Strandvliet of lopen vanaf daar. Ga het risico denk ik niet nemen dat ze daar wél fouilleren of dat er wél een woefwoef staat.wrote:Ze nemen het dus wel serieus...
Niet dat ik straks de trein uit stap en meteen in de handen van de politie val
Hm.. Hij gaat zelf draaien?Saturday is the day. Fusion in hmh. Aerious how loud u want it. Really looking forward. Will start wirh pavelow an finish with kasparovvv!!!
Zal wel samen wordenwrote: Hm.. Hij gaat zelf draaien?
Als hij draait zoals hij typt dat wordt het nog spannend. Maar lijkt er wel op dat hij zelf draaitwrote:NC_Bas:Hm.. Hij gaat zelf draaien?Saturday is the day. Fusion in hmh. Aerious how loud u want it. Really looking forward. Will start wirh pavelow an finish with kasparovvv!!!
Samen met die andere. Deed ie op Outland ook volgens mij.wrote:NC_Bas:Hm.. Hij gaat zelf draaien?Saturday is the day. Fusion in hmh. Aerious how loud u want it. Really looking forward. Will start wirh pavelow an finish with kasparovvv!!!
Zover ik weet wel.wrote: Wordt het nog uitgezonden op Q-Dance Radio?
Komt wel goed schatjewrote:Gisteravond met koorts mijn bed in gegaan.. hopen dat ik me morgen weer fit voel!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Preventief_fouillerenwrote:De politie gaat morgen preventief fouilleren bij de HMH, dus ik zou voorzichtig zijn als je iets wilt meenemen
Maakt niet uit, hier staat al een jongeman klaar om je kaartje over te kopen.wrote:Gisteravond met koorts mijn bed in gegaan.. hopen dat ik me morgen weer fit voel!