Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Ik weet niet. Ik heb Titan nog nooit live zien draaien en ik vind de stijl toch af en toe wel erg hard. Die Nightwear platen bijvoorbeeld liggen mij gewoon niet en ook die previews die Titan af en toe maakte op Twitter klonken nou niet echt heel erg overtuigend. Maar het feit dat hij op de main staat in tegenstelling tot Slim Shore, Frequencerz of Dozer zegt mij dat er waarschijnlijk wel wat leuke dingetjes te wachten staan.
Ik zou zeggen: ik word graag aangenaam verrast. Bij deze.
Overigens vind ik wel dat hier mensen echt bizar hoge verwachtingen hebben. Ik zou ze niet TE hoog laten worden, dan kan het enkel tegenvallen. Dat was bij XQ Holland toch ook zeker het geval (en dat was muzikaal ook niet het zachtste feest overigens).
Bij deze: dit feest gaat XQ Holland overtreffen!
Ik zou niet te hard roepen.. XQ Holland was namelijk heel erg sterk en ongetwijfeld het vetste hardstylefeest waar ik heen gegaan ben. Dat kwam OOK door het massaal aangehouden thema door het publiek. Ik weet niet of dat nu ook zo is.
Het feest zal echt wel goed worden, daar niet van, maar ik zie hier mensen die volgens mij nu al onrustig slapen.. Daarom zeg ik: hoop niet op de jackpot, maar wel op een hoofdprijs, dan valt het altijd mee.