Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Is het gek dat ik m'n verjaardag van zondag, plus mijn verjaardagsfeest van morgen wil overslaan, als Fusion eerder was? Dan maar niet jarig, ik wil nu! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:30 

Hardtraxx Elite

Rickie schreef:
ik hoop dat b-front en titan anderhalf uur mogen

Hahah, jij maakt het al helemaal leuk! Dat ze samen staan is al een natte droom voor mij :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:37 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:
Rickie schreef:

Hahah, jij maakt het al helemaal leuk! Dat ze samen staan is al een natte droom voor mij :drool:

Ja klopt, maar ik zie ze toch liever apart. Kun je langer genieten! :) Maarja, genieten doen we daar sowieso wel van begin tot eind! (L) Verwachtingen zijn hoog gespannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:40 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Tel schreef:
Rickie schreef:

Ja klopt, maar ik zie ze toch liever apart. Kun je langer genieten! :) Maarja, genieten doen we daar sowieso wel van begin tot eind! (L) Verwachtingen zijn hoog gespannen!

dat van die verwachtingen klopt indd helemaal:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:43 

Hardtraxx Elite

Al aan een B-Front & Titan collab gedacht? Denk dat dat de insteek is van het verhaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:44 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Rickie schreef:

Tel, heb je nou alweer een natte droom? JA! Lees gewoon een boek. Pannenkoek.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:45 

Hardtraxx Elite

Ik krijg al kippenvel als ik terug denk aan de set van Titan op Defqon, en de set van B-front @ Q-base. En mn haren gaan helemaal recht overeind staan bij het idee dat ze straks samen draaien :drool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 18:51 

Hardtraxx Elite

Haha, misschien ga ik wel te veel op in de muziek! Maar I don't mind it ^^
bapao'tje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:14 

Hardtraxx Veteran

Ik weet niet. Ik heb Titan nog nooit live zien draaien en ik vind de stijl toch af en toe wel erg hard. Die Nightwear platen bijvoorbeeld liggen mij gewoon niet en ook die previews die Titan af en toe maakte op Twitter klonken nou niet echt heel erg overtuigend. Maar het feit dat hij op de main staat in tegenstelling tot Slim Shore, Frequencerz of Dozer zegt mij dat er waarschijnlijk wel wat leuke dingetjes te wachten staan.

Ik zou zeggen: ik word graag aangenaam verrast. Bij deze.

Overigens vind ik wel dat hier mensen echt bizar hoge verwachtingen hebben. Ik zou ze niet TE hoog laten worden, dan kan het enkel tegenvallen. Dat was bij XQ Holland toch ook zeker het geval (en dat was muzikaal ook niet het zachtste feest overigens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:37 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik weet niet. Ik heb Titan nog nooit live zien draaien en ik vind de stijl toch af en toe wel erg hard. Die Nightwear platen bijvoorbeeld liggen mij gewoon niet en ook die previews die Titan af en toe maakte op Twitter klonken nou niet echt heel erg overtuigend. Maar het feit dat hij op de main staat in tegenstelling tot Slim Shore, Frequencerz of Dozer zegt mij dat er waarschijnlijk wel wat leuke dingetjes te wachten staan.

Overigens vind ik wel dat hier mensen echt bizar hoge verwachtingen hebben. Ik zou ze niet TE hoog laten worden, dan kan het enkel tegenvallen. Dat was bij XQ Holland toch ook zeker het geval (en dat was muzikaal ook niet het zachtste feest overigens).

Bij deze: dit feest gaat XQ Holland overtreffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 20:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Khadber schreef:

Bij deze: dit feest gaat XQ Holland overtreffen!

Ik zou niet te hard roepen.. XQ Holland was namelijk heel erg sterk en ongetwijfeld het vetste hardstylefeest waar ik heen gegaan ben. Dat kwam OOK door het massaal aangehouden thema door het publiek. Ik weet niet of dat nu ook zo is.

Het feest zal echt wel goed worden, daar niet van, maar ik zie hier mensen die volgens mij nu al onrustig slapen.. Daarom zeg ik: hoop niet op de jackpot, maar wel op een hoofdprijs, dan valt het altijd mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 21:49 

Donateur

Alleen Kasparov moet de pitchschuiver op z'n CDJ's vinden en Noisecontrollers een tandje harder draaien. Dan wordt het echt het feest van het jaar :) Toneshifterz zijn de enige waarvan ik op voorhand vermoed dat het niks wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 23:43 

Hardtraxx Veteran

Het wordt voor mij mn eerste, dus voor mij kan het alleen maar perfect zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 08:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Alleen Kasparov moet de pitchschuiver op z'n CDJ's vinden en Noisecontrollers een tandje harder draaien. Dan wordt het echt het feest van het jaar :)

Idd :D

dawasiknie schreef:
Toneshifterz zijn de enige waarvan ik op voorhand vermoed dat het niks wordt.

:/ Daar kan ik niet bij.
Toch even een melodieus begin, met vette schreeches en toch redelijk harde kicks (zeker in de HMH). Juist iets waar ik wel veel van verwacht.
Ik vind de Toneshifterz toch een van de weinige artiesten met wat melodieuzer werk wat me nog trekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 09:44 

Donateur

Me2, maar ze draaien veel te veel eigen werk en verder alleen maar tracks van Bioweapon ( :yawn: ) . Hopelijk mogen ze vroeg op de avond, dan heb ik er geen moeite mee, maar als t ff kan check ik toch liever de bovenste zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 12:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Me2, maar ze draaien veel te veel eigen werk en verder alleen maar tracks van Bioweapon ( :yawn: ) . Hopelijk mogen ze vroeg op de avond, dan heb ik er geen moeite mee, maar als t ff kan check ik toch liever de bovenste zaal.

Toneshifterz wordt sws door me overgeslagen maakt niet uit wie er boven draait, zelfde geldt voor NC. Voor de rest zaal 1 natuurlijk. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 12:29 

Donateur

Ik ga met je mee dan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 12:32 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf denk ik wel bij Toneshifterz - bij de Bioweapon tracks zijn de intro's iig nog meestal te doen, en de meeste Toneshifterz tracks bevallen me wel :) Ligt er ook aan wie er in de 2e zaal draait. Je bent denk heel snel van zaal naar zaal, dus je kunt makkelijk switchen als iemand kut bezig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 12:54 

Hardtraxx Veteran

Ik ga lekker naar Toneshifterz toe denk ik (tenzij Frequencerz boven draaien dan). Meeste tracks liggen me wel :D En inderdaad, als het echt kut is zijn we zo boven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 13:29 

Hardtraxx Veteran

Wordt weer leuke tijden: Fusion > Thrillogy > Qlimax > Loudness > Qountdown

De laatste fase van het jaar mag van mij beginnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 14:13 

Hardtraxx Newbie

Eerste keer HMH ben erg benieuwd! schijnt aardig dik geluid te hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 14:30 

Hardtraxx Veteran

Pothoofd schreef:
Eerste keer HMH ben erg benieuwd! schijnt aardig dik geluid te hebben :)

Correctie: Heilig geluid :drool:

:D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:41 

Hardtraxx Veteran

jammer dat dit blijkbaar niet uitgezonden wordt :(
had er zo naar uitgekeken op dit op de radio te luisteren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
jammer dat dit blijkbaar niet uitgezonden wordt :(
had er zo naar uitgekeken op dit op de radio te luisteren :x

Want? Meestal word dit in de laatste week aagekondigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

Net kaartjes maar even gekocht :woot:
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten