wrote:Net kaartjes maar even gekocht
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jeuzus wat een zin hier in. Echt ziek gewooon.
En hoezo geen hoge verwachtingen, mag je toch hebben als Q-Dance & Fusion de krachten bundelen (& B-Front & Titan
)
Trouwens, kijk ook enorm uit naar weer een keertje Donkey Rollers live
En hoezo geen hoge verwachtingen, mag je toch hebben als Q-Dance & Fusion de krachten bundelen (& B-Front & Titan
Trouwens, kijk ook enorm uit naar weer een keertje Donkey Rollers live
Laat er alsjeblieft een collab zijn van b-front & titan. Speciaal voor dit feest! 
Titan produceert toch niet zelf..wrote:Laat er alsjeblieft een collab zijn van b-front & titan. Speciaal voor dit feest!
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Had de timetable wel verwacht vandaag!
De dag duurt nog 13 uur..wrote:Had de timetable wel verwacht vandaag!
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Das al bijna op de helft 
Hij komt woensdag.wrote:Had de timetable wel verwacht vandaag!
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
ok nog ff doorbijten dan!
Jawel. Strength & Fury en Nightmare heeft ie niet zelf geproduceerd maar tegenwoordig is ie zelf ook bezigwrote:Titan produceert toch niet zelf..wrote:Laat er alsjeblieft een collab zijn van b-front & titan. Speciaal voor dit feest!
Als Titan zelf niet produceert, zou er als nog er een collab kunnen zijn
En ik denk dat je de Hardwear platen bedoelt Deeltjesversneller
Ja idd. Maar da's Titan + z'n mattie toch?wrote:Als Titan zelf niet produceert, zou er als nog er een collab kunnen zijn![]()
Nee Hardwear is alleen die andere gozer. En Zany heeft de Titan platen wel geproduceerd maar Titan had daarbij een hele dikke vinger in de pap.wrote:Ja idd. Maar da's Titan + z'n mattie toch?wrote:Als Titan zelf niet produceert, zou er als nog er een collab kunnen zijn![]()
Pavo & Zany (Early Set)
The Pitcher
Fusion Megamix By Slim Shore
Zany
Donkey Rollers
B-Front vs. Titan
Frequencerz
wil ik in ieder geval niet missen, met nadruk op Donkey Rollers en B-Front vs Titan. Maar denk dat frequencerz wel tegelijk moet met 1 van die bovenstaande
The Pitcher
Fusion Megamix By Slim Shore
Zany
Donkey Rollers
B-Front vs. Titan
Frequencerz
wil ik in ieder geval niet missen, met nadruk op Donkey Rollers en B-Front vs Titan. Maar denk dat frequencerz wel tegelijk moet met 1 van die bovenstaande
Bijna uitverkocht. Bij een bestelling van 9 kaarten krijg je een melding dat het product niet leverbaar is. Bij 1 kaartje kan je gewoon doorgaan met bestellen!
Edit: één ticket is ook niet meer mogelijk!
Edit: één ticket is ook niet meer mogelijk!
Uitverkocht dus
.
Maat wou net tickets gaan bestellen...
Proberen toch nog aan te geraken.
Moest er iemand hier 3 ticketjes overhebben
Maat wou net tickets gaan bestellen...
Proberen toch nog aan te geraken.
Moest er iemand hier 3 ticketjes overhebben
Als er maar genoeg ruimte is om flink los te gaan zal het mij een worst wezen dat het uitverkocht is.
Het aftellen kan beginnen, de week is weer begonnen:p
Weet iemand al de dag waarop de line up wordt bekend gemaakt? 
De line-up is er al, neem aan dat je de timetable bedoelt. En als je dan naar boven had gescrollt, had je gezien dat die woensdag komtwrote:Weet iemand al de dag waarop de line up wordt bekend gemaakt?
In alle commotie ben ik ook vergeten een kaartje te kopen, heeft iemand er nog 1 over? 
Who was there
Nobody has said they're going yet.