Beter toch, wss hadden ze toch alleen maar stilgestaan... wij zijn veel gezelliger 
Beetje zwak gedoe vind ik dat altijd maar
Nee hoor, integendeel. Ze gaan bijna net zo hard los als ik. En ik ben sowieso niet van de vloer linksvooraan weg te slaan, dus met mij komt het sowieso wel goed!wrote:Beter toch, wss hadden ze toch alleen maar stilgestaan... wij zijn veel gezelliger
Jaa, ga niet weer zo'n eind met de autowrote:Ik ga wel samen met roberttt via Zwolle, maar ik weet nog niet hoe laat. Ga je met de trein?wrote:Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?
Zo Niet,
Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?
wrote:Jaa, ga niet weer zo'n eind met de autowrote:Ik ga wel samen met roberttt via Zwolle, maar ik weet nog niet hoe laat. Ga je met de trein?wrote:Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?
Zo Niet,
Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?. We meeten wel in Zwolle ok
?
Als we met trein gaan gaan we sowieso over zwolle. Weet nog niet hoelaat enzo.wrote:Jaa, ga niet weer zo'n eind met de autowrote:Ik ga wel samen met roberttt via Zwolle, maar ik weet nog niet hoe laat. Ga je met de trein?wrote:Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?
Zo Niet,
Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?. We meeten wel in Zwolle ok
?
+200000wrote:Nog maar 1 weekie!Heb nog nooit zoveel zin in een feest gehad!
![]()
Nog een hardtraxxer extra voor de meeting!!!wrote:]
kaartje binnen
haha inderdaadwrote:Nog maar 1 weekie!Heb nog nooit zoveel zin in een feest gehad!
![]()
dat x 849, en ga denk ik ook maar eens langs bij de meeting!wrote:x724wrote:Zin in!!![]()
Hoe oud is die dan? 16 ofzo? Wel lachen!wrote:haha me broertje gaat ook mee naar fusion![]()
laat hem wel even kennis maken met de echt goede hardstyle