Past

Q-dance presents: Fusion

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Idd, het is een schaatsbaan. Na mate de avond vordert en meer drinken op de vloer komt kun je van de ene kant naar de andere kant glijden. Niet storend tijdens het stampen, zover mijn ervaring ging van vorig jaar :P
Enige wat iritant was waren de strakke henkies die op het einde van de avond steeds van links naar rechts gingen voor je neus tijdens het stampen :(
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Beneden gaat het nog wel. Boven is het echt zo glad dat een ijsmeester er nog wat van kan leren :/

Mijn laatste keer HMH was Q: Scantraxx, dus ik heb er echt heeeeel veel zin in. Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(
Tijd om uit te vinden of dat nog steeds zo is :yay:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Mijn lichaam trilde ook daar. En ik weet nog heel goed welk nummer dat het beste deed vorig jaar!

Magic! :drool:
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Inno wrote:Beneden gaat het nog wel. Boven is het echt zo glad dat een ijsmeester er nog wat van kan leren :/

Mijn laatste keer HMH was Q: Scantraxx, dus ik heb er echt heeeeel veel zin in. Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(
Beneden gaat het nog wel?
Ben er 2x geweest, maar beneden was het ook een ijsbaan! vooral in de gangen :D maar gewoon in de grote zaal ook hoor :O
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Inno wrote: Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(
Mijn laatste keer was Qountdown 2009/2010. Ik kreeg het gewoon benauwd van het geluid :P.. Ik stond toen ook een keer boven in de wc, en het enige wat ik hoorde was: boem boem boem boem boem, en het trilde daar. Dat is echt vet! :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Mike-O wrote:Mijn laatste keer was Qountdown 2009/2010. Ik kreeg het gewoon benauwd van het geluid :P.. Ik stond toen ook een keer boven in de wc, en het enige wat ik hoorde was: boem boem boem boem boem, en het trilde daar. Dat is echt vet! :)
Haha oh ja das waar ook :D Al die deuren en losse dingetjes boven op de plees trillen mee :woot:

Voor zover ik me kan herinneren had ik na die (slechts) 2 feesten in de HMH niet eens een piep in m'n oren :/

En ja, beneden is het ook heel glad, maar niet zo glad als boven :P Dat bedoelde ik :D
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Maar ik ga dus met jullie (Dawasikni en Modernization?) :P
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Robster wrote:Maar ik ga dus met jullie (Dawasikni en Modernization?) :P
Gheheh, volgens mij ga ik ook met Modernization en zijn vrienden. Word een aardig groepje dan.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Mike-O wrote:
Inno wrote: Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(
Mijn laatste keer was Qountdown 2009/2010. Ik kreeg het gewoon benauwd van het geluid :P.. Ik stond toen ook een keer boven in de wc, en het enige wat ik hoorde was: boem boem boem boem boem, en het trilde daar. Dat is echt vet! :)
Em dat begint al in de parkeergarage ONDER de HMH :D P6, daar begint het stampen meestal al!
Hardtraxxer
150 posts member since 2009
last seen Jun 2011
DarkBeatz wrote:
Deeltjesversneller wrote:
DarkBeatz wrote:Wij komen ook zowiezo via Utrecht Centraal :thumbsup:
Via Maastricht toch? Pak je dan de trein van Roermond, die via Cuijk gaat? Daar stap ik namelijk op :thumbup:
Klopt, wij moeten in Roermond overstappen. :thumbsup:
huhh, hoe ga jij dan ?

met de feestfabriek zijn wij ook met de trein gegaan.
kan je gewoon in maastricht de trein naar utrecht pakken
en daar overstappen richting adam :)
in roermond stop je wel dacht k zo

tenminste,dat kan k me nog herrineren daarvan xD
wij gaan btw ook met de trein :)

vandaag vriend van me overgehaald om te gaan xd
anders zag het ernaar uit dat k alleen moest gaan of kaartje moest verkopen :thumbdown:

ben nog nooit in de hmh geweest, begin toch wel goed nieuwschierig te worden daarnaar :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
HMH is echt prima! Oprecht de beste locatie van Nederland. Niet te groot, niet te klein, een hele dikke zaal met genoeg mogelijkheden voor de show en niet te vergeten een ontzettend dik geluid doordat de locatie puur voor muziek is gebouwd. Neem wel schoenen met een goed profiel mee (Air Max oid hebben dat gewoon minder). De vloer kan verradelijk glad zijn.
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Khadber wrote:HMH is echt prima! Oprecht de beste locatie van Nederland. Niet te groot, niet te klein, een hele dikke zaal met genoeg mogelijkheden voor de show en niet te vergeten een ontzettend dik geluid doordat de locatie puur voor muziek is gebouwd. Neem wel schoenen met een goed profiel mee (Air Max oid hebben dat gewoon minder). De vloer kan verradelijk glad zijn.
Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik niet de trap op/af durfde zonder de leuning vast te houden! Op een gelijke vloer had ik niet zoveel problemen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mike-O wrote:
Khadber wrote:HMH is echt prima! Oprecht de beste locatie van Nederland. Niet te groot, niet te klein, een hele dikke zaal met genoeg mogelijkheden voor de show en niet te vergeten een ontzettend dik geluid doordat de locatie puur voor muziek is gebouwd. Neem wel schoenen met een goed profiel mee (Air Max oid hebben dat gewoon minder). De vloer kan verradelijk glad zijn.
Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik niet de trap op/af durfde zonder de leuning vast te houden! Op een gelijke vloer had ik niet zoveel problemen.
Ik kan me meerdere momenten herinneren waarbij ik half onderuit ging, terwijl ze op de trappen van die noppen hebben die aardig werken.. Let dus wel op profiel op je schoenen.
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Hop me loon binnen dus meteen een kaartje gekocht :D Ik ben er dus nu voor de volle 110% bij!
Enneh over de groep die vanuit spijkenisse vertrekt, tijd komt nog, genoeg mensen, dus genoeg vreugde :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Ik ga morgen het kaartje halen :D
M'n ma vindt het trouwens echt niet tof dat ik naar 'zo'n gabberfeest' ga :') die schoot gelijk in de stress. GEEN DRUGS HÈ!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Robster wrote:Ik ga morgen het kaartje halen :D
M'n ma vindt het trouwens echt niet tof dat ik naar 'zo'n gabberfeest' ga :') die schoot gelijk in de stress. GEEN DRUGS HÈ!
:P

Ik ga nog eens een folder zoeken waarin roken, alcohol, xtc en andere drugs beetje geloofwaardig worden uitgelegd. En die dan aan m'n ouders geven.

Het m'n ouders ook al verteld dat ik wel eens een pilletje heb geprobeerd.
Omdat ik nu op kamers woon praat ik wat meer/langer met ze in t weekend 's avonds met een biertje :P Gesprek kwam ineens bij drugs, toen vroegen ze of ik wel eens wiet had geprobeerd (omdat ze weten dat veel tieners dat (en ook andere drugs) wel eens proberen), toen wilden ze meer horen, denk ach wat boeit het. Ze 'dachten het wel', vonden het niet zo leuk. Heb ze even kort verteld dat ik wistt wat ik 'deed', wist wat ik kreeg en getest was en genoeg dronk. Toen zeiden ze nog zoiets als: Het blijft slecht voor je en dat was het wel :P

Ze hebben niet eens gezegd dat ik t niet nog een keer mocht doen, vroegen niet eens of ik het nog een keer van plan was :/ :yay:
Weet niet of ze het nou vergeten waren, of dat ze (eindelijk na al die jaren) vinden dat ik zelf die verantwoordelijkheden heb en draag.

Mmm... dit hoort in het drugs topic :/ Te laat :P
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?

Zo Niet,

Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Wel over Utrecht ja, en ben niet de enige denk ik :)
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
View on YouTube :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Inno wrote:
Robster wrote:Ik ga morgen het kaartje halen :D
:P

Ik ga nog eens een folder zoeken waarin roken, alcohol, xtc en andere drugs beetje geloofwaardig worden uitgelegd. En die dan aan m'n ouders geven.

Het m'n ouders ook al verteld dat ik wel eens een pilletje heb geprobeerd.
Omdat ik nu op kamers woon praat ik wat meer/langer met ze in t weekend 's avonds met een biertje :P Gesprek kwam ineens bij drugs, toen vroegen ze of ik wel eens wiet had geprobeerd (omdat ze weten dat veel tieners dat (en ook andere drugs) wel eens proberen), toen wilden ze meer horen, denk ach wat boeit het. Ze 'dachten het wel', vonden het niet zo leuk. Heb ze even kort verteld dat ik wistt wat ik 'deed', wist wat ik kreeg en getest was en genoeg dronk. Toen zeiden ze nog zoiets als: Het blijft slecht voor je en dat was het wel :P

Ze hebben niet eens gezegd dat ik t niet nog een keer mocht doen, vroegen niet eens of ik het nog een keer van plan was :/ :yay:
Weet niet of ze het nou vergeten waren, of dat ze (eindelijk na al die jaren) vinden dat ik zelf die verantwoordelijkheden heb en draag.

Mmm... dit hoort in het drugs topic :/ Te laat :P
Me ouders wisten dat ik af en toe blowde (wat elke dag was). Ooit een keer op een avond verteld dat 2 keer paddo's had gebruikt. Dat vonden ze nog wel grappig, want dat was nog legaal. Toen maar gelijk het lijstje coke, mdmapillen, speedpillen en alle andere zooi eruit gegooit. Vonden ze wat minder leuk xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
G1LL wrote:Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?

Zo Niet,

Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?
Ik ga wel samen met roberttt via Zwolle, maar ik weet nog niet hoe laat. Ga je met de trein?
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Morgen kaartje kopen!! :bomb:

Ga alleen dus kom hoogstwaarschijnlijk naar de meeting :)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Je komt genoeg mafketels tegen waar je gezellig mee kan stampen ^^
P
Hardtraxxer
155 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Ik heb de filmpjes van Hysteria gezien dus dat geloof ik best ^^
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
:') :') :')

Heb weer last van Sjaak-Afhakers... 1 iemand die normaal gesproken standaard van de partij is gaat nu ineens niet meer mee, met als gevolg dat iemand anders wie had beloofd mee te gaan, waarschijnlijk nu ook niet meer mee gaat. Ik was zo slim om voor hem al een kaartje te kopen, dus ik hoop dat hij het nog overweegt, anders is hij mooi die 45 euro kwijt. Achja, anders maar weer alleen (of samen met roberttt) de HMH onveilig maken, in samenwerking met alle andere Hardtraxxers :bomb: :evil:

Leuke is, we hadden afgesproken dat we gingen met een man of 12 xd :')

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago