Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:16 

Hardtraxx Elite

Idd, het is een schaatsbaan. Na mate de avond vordert en meer drinken op de vloer komt kun je van de ene kant naar de andere kant glijden. Niet storend tijdens het stampen, zover mijn ervaring ging van vorig jaar :P
Enige wat iritant was waren de strakke henkies die op het einde van de avond steeds van links naar rechts gingen voor je neus tijdens het stampen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:26 

Hardtraxx Veteran

Beneden gaat het nog wel. Boven is het echt zo glad dat een ijsmeester er nog wat van kan leren :/

Mijn laatste keer HMH was Q: Scantraxx, dus ik heb er echt heeeeel veel zin in. Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(
Tijd om uit te vinden of dat nog steeds zo is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 17:31 

Hardtraxx Elite

Mijn lichaam trilde ook daar. En ik weet nog heel goed welk nummer dat het beste deed vorig jaar!

Magic! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:24 

Hardtraxxer

Inno schreef:
Beneden gaat het nog wel. Boven is het echt zo glad dat een ijsmeester er nog wat van kan leren :/

Mijn laatste keer HMH was Q: Scantraxx, dus ik heb er echt heeeeel veel zin in. Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(

Beneden gaat het nog wel?
Ben er 2x geweest, maar beneden was het ook een ijsbaan! vooral in de gangen :D maar gewoon in de grote zaal ook hoor :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:33 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(

Mijn laatste keer was Qountdown 2009/2010. Ik kreeg het gewoon benauwd van het geluid :P.. Ik stond toen ook een keer boven in de wc, en het enige wat ik hoorde was: boem boem boem boem boem, en het trilde daar. Dat is echt vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 18:50 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Mijn laatste keer was Qountdown 2009/2010. Ik kreeg het gewoon benauwd van het geluid :P.. Ik stond toen ook een keer boven in de wc, en het enige wat ik hoorde was: boem boem boem boem boem, en het trilde daar. Dat is echt vet! :)

Haha oh ja das waar ook :D Al die deuren en losse dingetjes boven op de plees trillen mee :woot:

Voor zover ik me kan herinneren had ik na die (slechts) 2 feesten in de HMH niet eens een piep in m'n oren :/

En ja, beneden is het ook heel glad, maar niet zo glad als boven :P Dat bedoelde ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

Maar ik ga dus met jullie (Dawasikni en Modernization?) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:22 

Hardtraxx Elite

Robster schreef:
Maar ik ga dus met jullie (Dawasikni en Modernization?) :P

Gheheh, volgens mij ga ik ook met Modernization en zijn vrienden. Word een aardig groepje dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 19:24 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Inno schreef:
Herinner me dat je hele lijf meetrilt met de muziek daar. Toen vond ik dat heel normaal maar tegenwoordig heb ik dat nooit meer :(

Em dat begint al in de parkeergarage ONDER de HMH :D P6, daar begint het stampen meestal al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:04 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:
Wij komen ook zowiezo via Utrecht Centraal :thumbsup:

Via Maastricht toch? Pak je dan de trein van Roermond, die via Cuijk gaat? Daar stap ik namelijk op :thumbup:

Klopt, wij moeten in Roermond overstappen. :thumbsup:

huhh, hoe ga jij dan ?

met de feestfabriek zijn wij ook met de trein gegaan.
kan je gewoon in maastricht de trein naar utrecht pakken
en daar overstappen richting adam :)
in roermond stop je wel dacht k zo

tenminste,dat kan k me nog herrineren daarvan xD
wij gaan btw ook met de trein :)

vandaag vriend van me overgehaald om te gaan xd
anders zag het ernaar uit dat k alleen moest gaan of kaartje moest verkopen :thumbdown:

ben nog nooit in de hmh geweest, begin toch wel goed nieuwschierig te worden daarnaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:06 

Hardtraxx Veteran

HMH is echt prima! Oprecht de beste locatie van Nederland. Niet te groot, niet te klein, een hele dikke zaal met genoeg mogelijkheden voor de show en niet te vergeten een ontzettend dik geluid doordat de locatie puur voor muziek is gebouwd. Neem wel schoenen met een goed profiel mee (Air Max oid hebben dat gewoon minder). De vloer kan verradelijk glad zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:11 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
HMH is echt prima! Oprecht de beste locatie van Nederland. Niet te groot, niet te klein, een hele dikke zaal met genoeg mogelijkheden voor de show en niet te vergeten een ontzettend dik geluid doordat de locatie puur voor muziek is gebouwd. Neem wel schoenen met een goed profiel mee (Air Max oid hebben dat gewoon minder). De vloer kan verradelijk glad zijn.

Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik niet de trap op/af durfde zonder de leuning vast te houden! Op een gelijke vloer had ik niet zoveel problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Khadber schreef:

Het enige dat ik me nog kan herinneren is dat ik niet de trap op/af durfde zonder de leuning vast te houden! Op een gelijke vloer had ik niet zoveel problemen.

Ik kan me meerdere momenten herinneren waarbij ik half onderuit ging, terwijl ze op de trappen van die noppen hebben die aardig werken.. Let dus wel op profiel op je schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:26 

Hardtraxxer

Hop me loon binnen dus meteen een kaartje gekocht :D Ik ben er dus nu voor de volle 110% bij!
Enneh over de groep die vanuit spijkenisse vertrekt, tijd komt nog, genoeg mensen, dus genoeg vreugde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ga morgen het kaartje halen :D
M'n ma vindt het trouwens echt niet tof dat ik naar 'zo'n gabberfeest' ga :') die schoot gelijk in de stress. GEEN DRUGS HÈ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
M'n ma vindt het trouwens echt niet tof dat ik naar 'zo'n gabberfeest' ga :') die schoot gelijk in de stress. GEEN DRUGS HÈ!

:P

Ik ga nog eens een folder zoeken waarin roken, alcohol, xtc en andere drugs beetje geloofwaardig worden uitgelegd. En die dan aan m'n ouders geven.

Het m'n ouders ook al verteld dat ik wel eens een pilletje heb geprobeerd.
Omdat ik nu op kamers woon praat ik wat meer/langer met ze in t weekend 's avonds met een biertje :P Gesprek kwam ineens bij drugs, toen vroegen ze of ik wel eens wiet had geprobeerd (omdat ze weten dat veel tieners dat (en ook andere drugs) wel eens proberen), toen wilden ze meer horen, denk ach wat boeit het. Ze 'dachten het wel', vonden het niet zo leuk. Heb ze even kort verteld dat ik wistt wat ik 'deed', wist wat ik kreeg en getest was en genoeg dronk. Toen zeiden ze nog zoiets als: Het blijft slecht voor je en dat was het wel :P

Ze hebben niet eens gezegd dat ik t niet nog een keer mocht doen, vroegen niet eens of ik het nog een keer van plan was :/ :yay:
Weet niet of ze het nou vergeten waren, of dat ze (eindelijk na al die jaren) vinden dat ik zelf die verantwoordelijkheden heb en draag.

Mmm... dit hoort in het drugs topic :/ Te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?

Zo Niet,

Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:05 

Hardtraxxer

Wel over Utrecht ja, en ben niet de enige denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:08 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 21:30 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Robster schreef:

Ik ga nog eens een folder zoeken waarin roken, alcohol, xtc en andere drugs beetje geloofwaardig worden uitgelegd. En die dan aan m'n ouders geven.

Het m'n ouders ook al verteld dat ik wel eens een pilletje heb geprobeerd.
Omdat ik nu op kamers woon praat ik wat meer/langer met ze in t weekend 's avonds met een biertje :P Gesprek kwam ineens bij drugs, toen vroegen ze of ik wel eens wiet had geprobeerd (omdat ze weten dat veel tieners dat (en ook andere drugs) wel eens proberen), toen wilden ze meer horen, denk ach wat boeit het. Ze 'dachten het wel', vonden het niet zo leuk. Heb ze even kort verteld dat ik wistt wat ik 'deed', wist wat ik kreeg en getest was en genoeg dronk. Toen zeiden ze nog zoiets als: Het blijft slecht voor je en dat was het wel :P

Ze hebben niet eens gezegd dat ik t niet nog een keer mocht doen, vroegen niet eens of ik het nog een keer van plan was :/ :yay:
Weet niet of ze het nou vergeten waren, of dat ze (eindelijk na al die jaren) vinden dat ik zelf die verantwoordelijkheden heb en draag.

Mmm... dit hoort in het drugs topic :/ Te laat :P

Me ouders wisten dat ik af en toe blowde (wat elke dag was). Ooit een keer op een avond verteld dat 2 keer paddo's had gebruikt. Dat vonden ze nog wel grappig, want dat was nog legaal. Toen maar gelijk het lijstje coke, mdmapillen, speedpillen en alle andere zooi eruit gegooit. Vonden ze wat minder leuk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 23:48 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Is er iemand die uit 't noorden komt en via Zwolle gaat?

Zo Niet,

Is er iemand die over Utrecht Centraal gaat?

Ik ga wel samen met roberttt via Zwolle, maar ik weet nog niet hoe laat. Ga je met de trein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 00:11 

Hardtraxxer

Morgen kaartje kopen!! :bomb:

Ga alleen dus kom hoogstwaarschijnlijk naar de meeting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 00:12 

Donateur

Je komt genoeg mafketels tegen waar je gezellig mee kan stampen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 00:14 

Hardtraxxer

Ik heb de filmpjes van Hysteria gezien dus dat geloof ik best ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2010 00:55 

Hardtraxx Veteran

:') :') :')

Heb weer last van Sjaak-Afhakers... 1 iemand die normaal gesproken standaard van de partij is gaat nu ineens niet meer mee, met als gevolg dat iemand anders wie had beloofd mee te gaan, waarschijnlijk nu ook niet meer mee gaat. Ik was zo slim om voor hem al een kaartje te kopen, dus ik hoop dat hij het nog overweegt, anders is hij mooi die 45 euro kwijt. Achja, anders maar weer alleen (of samen met roberttt) de HMH onveilig maken, in samenwerking met alle andere Hardtraxxers :bomb: :evil:

Leuke is, we hadden afgesproken dat we gingen met een man of 12 xd :')
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten