amsterdam ?? of ben je eerst nog in kampfenwrote:Trein waarheen?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dat jawrote:amsterdam ?? of ben je eerst nog in kampfenwrote:Trein waarheen?
oke is goed, ga ik daar eerst wel heen maar hebben we nog overwrote:Dat jawrote:amsterdam ?? of ben je eerst nog in kampfenwrote:Trein waarheen?
Haha.. This is the train..... to nowhere!wrote:To nowhere.wrote:Trein waarheen?
Via Maastricht toch? Pak je dan de trein van Roermond, die via Cuijk gaat? Daar stap ik namelijk opwrote:Wij komen ook zowiezo via Utrecht Centraal
Uit een interview met Ryfle
Had eigelijk wel verwacht dat Pavelow zou openen.Op een gegeven moment vroegen ze mij: ‘wil je draaien?’ Normaal gesproken draai ik redelijk stevig, maar Raoul en Johan [Zany & Jowan – red.] vroegen of ik ook kon openen. Ik denk, ‘dat kan ik wel’
Da's ook goed nieuws, zou Pavelow namelijk een keertje wazig mee willen makenwrote:Uit een interview met Ryfle
Had eigelijk wel verwacht dat Pavelow zou openen.Op een gegeven moment vroegen ze mij: ‘wil je draaien?’ Normaal gesproken draai ik redelijk stevig, maar Raoul en Johan [Zany & Jowan – red.] vroegen of ik ook kon openen. Ik denk, ‘dat kan ik wel’
Klopt, wij moeten in Roermond overstappen.wrote:Via Maastricht toch? Pak je dan de trein van Roermond, die via Cuijk gaat? Daar stap ik namelijk opwrote:Wij komen ook zowiezo via Utrecht Centraal
Ik had liever ook dat pavelow zou openen, maarja misschien gaat hij nu anders draaiien als die niet opendwrote:Uit een interview met Ryfle
Kan ik me niet voorstellen. Ben wel heel benieuwd naar de timetablewrote:misschien gaat hij nu anders draaiien als die niet opend
Niet volgende week woensdag pas?wrote:Morgen timetable!
GDOOWERTJWJOVN@IKTN#PV@$@V{PVMN %@V
mn ouders weten het al maanden...
heb ik opeens een trouwfeestje....

mn ouders weten het al maanden...
heb ik opeens een trouwfeestje....
Chill ik ben namelijk alleen dan ga ik in de trein wel op zoek naar pillenshirtswrote:Klopt, wij moeten in Roermond overstappen.wrote:Via Maastricht toch? Pak je dan de trein van Roermond, die via Cuijk gaat? Daar stap ik namelijk opwrote:Wij komen ook zowiezo via Utrecht Centraal
wel appart dat dit zo lang duurt voordat uitverkocht raakt, had wel verwacht dat het allang uitverkocht was..
Vind het niet erg, lekker de ruimte volgende week.
Denk dat het komt doordat er tegenwoordig zo ontiegelijk veel keuze is aan feestjes. Anyway denk wel dat hier HS liefhebbers pur sang op af komen, dus wordt wel een lekker sfeertje!
Het is al bijna uitverkocht. Dus wie weet kan het eind volgende week nog uitverkocht raken. Maar er is genoeg ruimte in de HMH om los te gaan. Vorig jaar met XQ Holland was het echt prima te doen! 
Ik hoop het, we hebben de ruimte hard nodigwrote:Het is al bijna uitverkocht. Dus wie weet kan het eind volgende week nog uitverkocht raken. Maar er is genoeg ruimte in de HMH om los te gaan. Vorig jaar met XQ Holland was het echt prima te doen!
Heb je mijn PM ook binnen gehad?wrote: Chill ik ben namelijk alleen dan ga ik in de trein wel op zoek naar pillenshirts
Hoe ist trouwens met die vloer daar? Hoorde dat het een schaatsbaan was in de HMH...
Het is ook een schaatsbaan, maar je past er automatisch je manier van stampen op aan.
Je leert er wel mee werken maar het blijft wel een beetje oppassen
Je leert er wel mee werken maar het blijft wel een beetje oppassen
Who was there
Nobody has said they're going yet.