Hysteria daar ging ik hard.wrote:Sowieso![]()
Hier zal er nog een schepje bovenop moeten
Als ze het hele feest knallers draaien ben ik bang dat ik door mede hardtraxxers naar buiten moet worden gedragen
Hysteria daar ging ik hard.wrote:Sowieso![]()
Jaja Piaaa! Net als gistere over de grenzen van je eigen lichaam, als je daar overheen ben . Kan je blijven gaan!wrote:Hysteria daar ging ik hard.wrote:Sowieso![]()
Hier zal er nog een schepje bovenop moeten![]()
Als ze het hele feest knallers draaien ben ik bang dat ik door mede hardtraxxers naar buiten moet worden gedragen
Het jammere was, dat toen het gebeurde, Deepack begon te draaien en ik verplicht was stil te staan...wrote:Jaja Piaaa! Net als gistere over de grenzen van je eigen lichaam, als je daar overheen ben . Kan je blijven gaan!wrote:Hysteria daar ging ik hard.wrote:Sowieso![]()
Hier zal er nog een schepje bovenop moeten![]()
Haha wij zitten ook 3u in de trein vanuit Maastricht, maar in the end it's all worth itwrote:Iemand nog vanuit Friesland hierna toe die plekje vrij heeft in auto ;-) met trein daar komen is k*t 3 uren
ja das minder:P maar ik moet alleen geen zin om de terug reis 3 uren in de trein te zitten alleen:Pwrote:Haha wij zitten ook 3u in de trein vanuit Maastricht, maar in the end it's all worth itwrote:Iemand nog vanuit Friesland hierna toe die plekje vrij heeft in auto ;-) met trein daar komen is k*t 3 uren
Ik. Of tenminste misschien ook niet. Normaal gesproken wel, als ik naar Bijlmer Arena ga. Maar misschien (waarschijnlijk) gaan we nog de stad in ook daarvoor. Terugweg sowieso welwrote:Wie gaan er allemaal via utrecht centraal? En moeten daar dus overstappen?
hjahaha mooi zo, kan je mij met de auto naar huis brengenwrote:Ik. Of tenminste misschien ook niet. Normaal gesproken wel, als ik naar Bijlmer Arena ga. Maar misschien (waarschijnlijk) gaan we nog de stad in ook daarvoor. Terugweg sowieso welwrote:Wie gaan er allemaal via utrecht centraal? En moeten daar dus overstappen?Tenminste... Als ik niet op m'n kamer in A'dam blijf
Hmm, waarschijnlijk doe ik dat laatste. Ajax speelt tegen Utrecht op zondag!
Juist ja, met alles wat ik dan nog in m'n lichaam heb. Ik ben geen Jonathan Reis!wrote:hjahaha mooi zo, kan je mij met de auto naar huis brengenwrote:Ik. Of tenminste misschien ook niet. Normaal gesproken wel, als ik naar Bijlmer Arena ga. Maar misschien (waarschijnlijk) gaan we nog de stad in ook daarvoor. Terugweg sowieso welwrote:Wie gaan er allemaal via utrecht centraal? En moeten daar dus overstappen?Tenminste... Als ik niet op m'n kamer in A'dam blijf
Hmm, waarschijnlijk doe ik dat laatste. Ajax speelt tegen Utrecht op zondag!
waarschijnlijk gaat mijn groep ook met de trein vanuit H'veenwrote:Iemand nog vanuit Friesland hierna toe die plekje vrij heeft in auto ;-) met trein daar komen is k*t 3 uren
Zou ik zeggen spreek op t plein bij de HMH af...wrote:In Amsterdam @ Rembrandtplein in café Smokey (niet de coffeeshop, maar het café!). Of anders in Het Poortje achter het station
Zondag afterparty @ het Supportershome van Ajax (alleen Ajacieden)
Mooi zowrote:waarschijnlijk gaat mijn groep ook met de trein vanuit H'veenwrote:Iemand nog vanuit Friesland hierna toe die plekje vrij heeft in auto ;-) met trein daar komen is k*t 3 urendus alleen zit je niet
Kijk, nu heb je weer zinwrote:Mooi zowrote:waarschijnlijk gaat mijn groep ook met de trein vanuit H'veenwrote:Iemand nog vanuit Friesland hierna toe die plekje vrij heeft in auto ;-) met trein daar komen is k*t 3 urendus alleen zit je niet
oke:P nou ik neem 12 uur trein:) en dan ff chille en in de avond na de Qlotee@@wrote:Yupyup
Moet 12 uur voetballen, dus 2 uur ben ik thuis