Past

Q-dance presents: Fusion

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
DarkBeatz wrote:
Oxbow wrote:
dawasiknie wrote:Ik ben er ook maar k denk dat ik heel de avond met m'n handen in m'n zakken rond ga kijken.
zonder pillen is er ook niet veel aan he :D
Pfoe, ik moet ook nog zien wat te doen :-D Q-Base is het al prijs en ik wil niet graag van mn 2 maanden min break af. Dilemma's, anders word het biertjes tappen en tegen 5u uitgeteld zijn :cry:
Begin van de avond paar biertjes, daarna over op redbull en fris en vanaf een uur of 2/3 weer aan de drank, zo hou je het wel vol ;) Als ik genoeg rust heb gehad die dag ben ik ook in staat om tot 7 uur door te gaan.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Mike-O wrote:het lijkt hier wel een inschrijf formulier :') Dus euhm, jongens.. Ik doe ook mee:x
Sorry, de inschrijfbalie is net gesloten.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Das nou jammer! :P

Trouwens, gaan er nog mensen met de trein vanaf Rotterdam centraal? :D
Last edited by Rampestamper on , edited 2 times in total.
Donateur
last seen Mar 2017
Precies, zoveel beukgeweld kan de HMH niet meer aan :woot:
@ Bovenstaande HIERRRRR IK !
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
ik begin altijd met 4 biertjes, dan voel ik me al chill en dan doe ik bier en gofast om en om
prima vol te houden en je kan de hele avond er tegen aan ^^
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
[NL]Sjefke wrote:
maarten1410 wrote:
roberttt wrote:Toch aanwezig :D kaartje gekocht :) nu alleen maar hopen dat er iemand mee wil :') anders maar alleen
Gewoon komen ik stuiter heel de HMH af dus mij kom je sowieso tegen :D
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, etc.) dus maak je geen zorgen!

Oke, dan wordt het dus gezellig met jullie stuiteren als ik niet van de kaart ben wat waarschijnlijk wel het geval is:D
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Dit gaat zo uber bruut worden als we de hele avond met groep hardtraxxers staan! Mensen hebben nog nooit z'n grote groep zien los gaan! :yay:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Gewoon volle bak aan de baco's gaan, geloof me dan hou je het makkelijk vol. Ik wel tenmisnte.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
wat betaal je voor een baco voor 3 kwart gevuld met ijsblokjes? 3 muntjes (7,50)? Nee, ik drink wel pure cola :D
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Mike-O wrote:wat betaal je voor een baco voor 3 kwart gevuld met ijsblokjes? 3 muntjes (7,50)? Nee, ik drink wel pure cola :D
Je moet zorgen dat je al helemaal lam naar binnen gaat, wij vullen meestal wat cola flesjes met cola en bacardi en zuipen die van te voren leeg. Daar binnen aangekomen ga ik meestal door met baco en mijn vrienden met bier. ( ik vind bier zelf niet te zuipen)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mike-O wrote:Das nou jammer! :P

Trouwens, gaan er nog mensen met de trein vanaf Rotterdam centraal? :D
Ik.
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
last seen 46 minutes ago
Kettingzaag wrote:Gewoon volle bak aan de baco's gaan, geloof me dan hou je het makkelijk vol. Ik wel tenmisnte.
Juistem! :thumbup:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Ik denk dat ik inderdaad maar eerst even aan de baco ga, een cappie 4fmp is ook nog een optie tegen een uur of 1 :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jor-D wrote:
Kettingzaag wrote:Gewoon volle bak aan de baco's gaan, geloof me dan hou je het makkelijk vol. Ik wel tenmisnte.
BIER = LEKKER (slootwater minder)

Gewoon halve liters wegzetten en het 3e uur aanwezig gewoon even 3x pissen.
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
last seen 46 minutes ago
Khadber wrote:
Jor-D wrote:
BIER = LEKKER (slootwater minder)

Gewoon halve liters wegzetten en het 3e uur aanwezig gewoon even 3x pissen.
Hahaha held.

Nee, bier is niet te zuipen op dat soort feesten. Geef mij maar lekkere baco, al is het wat duurder dan bier :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Bier is misschien minder, en het is helaas ook het verkeerde merk om echt lekker bier te hebben, maar het zet zo lekker weg allemaal. En het is zo lekker dat het halve litertjes zijn. En een Baco kan ik idd blijven drinken, maar dan ga ik helemaal te ver qua geld.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Jaa ik begin meestal met bier, en als ik daar genoeg van heb over op de baco's :$
Donateur
last seen Mar 2017
3e uur aanwezig 3 keer pissen? Als ik eenmaal ben begonnen met drinken moet ik na 2 uur aanwezig tot het einde om het halfuur naar de plee. Gevoelige blaas, irritant...
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Vik wrote:
PNXRMX wrote:Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.
Ik denk dat je Q-Dance bedoeld? :P
Maar ik denk dat verschillende hier Q wel op twitter hebben. Als het daar op staat komt het hier ook wel binnen de kortste keren te staan. :thumbup:
Wat hij bedoelt te vragen is of Q-Dance net als B2S van te voren aangeeft of t bijna uitverkocht is ;) Volgens mij doet Q-Dance dat wel, hou anders de Twitter van Q-Dance in de gaten, daar is t wel te vinden als hierover een melding doen ;)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Khadber wrote:Bier is misschien minder, en het is helaas ook het verkeerde merk om echt lekker bier te hebben, maar het zet zo lekker weg allemaal. En het is zo lekker dat het halve litertjes zijn. En een Baco kan ik idd blijven drinken, maar dan ga ik helemaal te ver qua geld.
spel attten. of hoe je dat ook schreef. :P
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jezus wat wordt dit feest vet. Heb al kippenvel bij dat kleine stukje anthem wat je hoort :loving:
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Maximize wrote:Jezus wat wordt dit feest vet. Heb al kippenvel bij dat kleine stukje anthem wat je hoort :loving:
Koop eerst eens een kaartje man :P en inderdaad, die anthem is echt vet ;)
Last edited by remkovzki on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
remkovzki wrote:
Maximize wrote:Jezus wat wordt dit feest vet. Heb al kippenvel bij dat kleine stukje anthem wat je hoort :loving:
Koop eerst eens een kaartje man:P en inderdaad, die anthem is echt vet ;)
Klep! Da kaartje komt wel :P
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
PNXRMX wrote:Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.
He kerel,
Ik heb gister met Johan gesproken en hij zei dat de kaarverkoop erg goed ging, de vipkaarten waren al uitverkocht en de rest lag goed op schema, dus ik zou je kaartjes gewoon op tijd kopen ;)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 46 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 25 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago