Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:41 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Ik ben er ook maar k denk dat ik heel de avond met m'n handen in m'n zakken rond ga kijken.

zonder pillen is er ook niet veel aan he :D

Pfoe, ik moet ook nog zien wat te doen :-D Q-Base is het al prijs en ik wil niet graag van mn 2 maanden min break af. Dilemma's, anders word het biertjes tappen en tegen 5u uitgeteld zijn :cry:

Begin van de avond paar biertjes, daarna over op redbull en fris en vanaf een uur of 2/3 weer aan de drank, zo hou je het wel vol ;) Als ik genoeg rust heb gehad die dag ben ik ook in staat om tot 7 uur door te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:43 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
het lijkt hier wel een inschrijf formulier :') Dus euhm, jongens.. Ik doe ook mee:x

Sorry, de inschrijfbalie is net gesloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:44 

Hardtraxx Elite

Das nou jammer! :P

Trouwens, gaan er nog mensen met de trein vanaf Rotterdam centraal? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:44 

Donateur

Precies, zoveel beukgeweld kan de HMH niet meer aan :woot:
@ Bovenstaande HIERRRRR IK !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 22:50 

Hardtraxx Veteran

ik begin altijd met 4 biertjes, dan voel ik me al chill en dan doe ik bier en gofast om en om
prima vol te houden en je kan de hele avond er tegen aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 23:28 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
Toch aanwezig :D kaartje gekocht :) nu alleen maar hopen dat er iemand mee wil :') anders maar alleen

Gewoon komen ik stuiter heel de HMH af dus mij kom je sowieso tegen :D

Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, etc.) dus maak je geen zorgen!

Oke, dan wordt het dus gezellig met jullie stuiteren als ik niet van de kaart ben wat waarschijnlijk wel het geval is:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 11:33 

Hardtraxx Elite

Dit gaat zo uber bruut worden als we de hele avond met groep hardtraxxers staan! Mensen hebben nog nooit z'n grote groep zien los gaan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 11:52 

Hardtraxx Addict

Gewoon volle bak aan de baco's gaan, geloof me dan hou je het makkelijk vol. Ik wel tenmisnte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 11:58 

Hardtraxx Elite

wat betaal je voor een baco voor 3 kwart gevuld met ijsblokjes? 3 muntjes (7,50)? Nee, ik drink wel pure cola :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 12:38 

Hardtraxx Addict

Mike-O schreef:
wat betaal je voor een baco voor 3 kwart gevuld met ijsblokjes? 3 muntjes (7,50)? Nee, ik drink wel pure cola :D

Je moet zorgen dat je al helemaal lam naar binnen gaat, wij vullen meestal wat cola flesjes met cola en bacardi en zuipen die van te voren leeg. Daar binnen aangekomen ga ik meestal door met baco en mijn vrienden met bier. ( ik vind bier zelf niet te zuipen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 14:02 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Das nou jammer! :P

Trouwens, gaan er nog mensen met de trein vanaf Rotterdam centraal? :D

Ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:36 

Hardtraxx Beheerder

Kettingzaag schreef:
Gewoon volle bak aan de baco's gaan, geloof me dan hou je het makkelijk vol. Ik wel tenmisnte.

Juistem! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:08 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat ik inderdaad maar eerst even aan de baco ga, een cappie 4fmp is ook nog een optie tegen een uur of 1 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Kettingzaag schreef:

BIER = LEKKER (slootwater minder)

Gewoon halve liters wegzetten en het 3e uur aanwezig gewoon even 3x pissen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 23:10 

Hardtraxx Beheerder

Khadber schreef:
Jor-D schreef:
Kettingzaag schreef:

BIER = LEKKER (slootwater minder)

Gewoon halve liters wegzetten en het 3e uur aanwezig gewoon even 3x pissen.

Hahaha held.

Nee, bier is niet te zuipen op dat soort feesten. Geef mij maar lekkere baco, al is het wat duurder dan bier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 23:12 

Hardtraxx Veteran

Bier is misschien minder, en het is helaas ook het verkeerde merk om echt lekker bier te hebben, maar het zet zo lekker weg allemaal. En het is zo lekker dat het halve litertjes zijn. En een Baco kan ik idd blijven drinken, maar dan ga ik helemaal te ver qua geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 08:52 

Donateur

Jaa ik begin meestal met bier, en als ik daar genoeg van heb over op de baco's :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 09:09 

Donateur

3e uur aanwezig 3 keer pissen? Als ik eenmaal ben begonnen met drinken moet ik na 2 uur aanwezig tot het einde om het halfuur naar de plee. Gevoelige blaas, irritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

Vik schreef:
PNXRMX schreef:
Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.

Ik denk dat je Q-Dance bedoeld? :P
Maar ik denk dat verschillende hier Q wel op twitter hebben. Als het daar op staat komt het hier ook wel binnen de kortste keren te staan. :thumbup:

Wat hij bedoelt te vragen is of Q-Dance net als B2S van te voren aangeeft of t bijna uitverkocht is ;) Volgens mij doet Q-Dance dat wel, hou anders de Twitter van Q-Dance in de gaten, daar is t wel te vinden als hierover een melding doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Bier is misschien minder, en het is helaas ook het verkeerde merk om echt lekker bier te hebben, maar het zet zo lekker weg allemaal. En het is zo lekker dat het halve litertjes zijn. En een Baco kan ik idd blijven drinken, maar dan ga ik helemaal te ver qua geld.

spel attten. of hoe je dat ook schreef. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 17:56 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat wordt dit feest vet. Heb al kippenvel bij dat kleine stukje anthem wat je hoort :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:12 

Hardtraxxer

Maximize schreef:
Jezus wat wordt dit feest vet. Heb al kippenvel bij dat kleine stukje anthem wat je hoort :loving:

Koop eerst eens een kaartje man :P en inderdaad, die anthem is echt vet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 19:12 

Hardtraxx Veteran

remkovzki schreef:
Maximize schreef:

Koop eerst eens een kaartje man:P en inderdaad, die anthem is echt vet ;)

Klep! Da kaartje komt wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 21:18 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:

He kerel,
Ik heb gister met Johan gesproken en hij zei dat de kaarverkoop erg goed ging, de vipkaarten waren al uitverkocht en de rest lag goed op schema, dus ik zou je kaartjes gewoon op tijd kopen ;)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten