Kijk dat zijn moooie berichten!wrote:He kerel,wrote:Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.
Ik heb gister met Johan gesproken en hij zei dat de kaarverkoop erg goed ging, de vipkaarten waren al uitverkocht en de rest lag goed op schema, dus ik zou je kaartjes gewoon op tijd kopen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja ik verwacht ook echt wel dat het uitverkocht raakt, 5500 man moet toch lukken?wrote:He kerel,wrote:Komt hier een melding als het bijna is uitverkocht of doet alleen b2s dat? Een vriend van me wil namelijk waarschijnlijk mee maar nog niet 100% zeker.
Ik heb gister met Johan gesproken en hij zei dat de kaarverkoop erg goed ging, de vipkaarten waren al uitverkocht en de rest lag goed op schema, dus ik zou je kaartjes gewoon op tijd kopen
Kheb het zelfde, zwaar irritant idd.wrote:3e uur aanwezig 3 keer pissen? Als ik eenmaal ben begonnen met drinken moet ik na 2 uur aanwezig tot het einde om het halfuur naar de plee. Gevoelige blaas, irritant...
En als ik van 12 tot bijv. 11 aan het bier zit krijg ik vaak buikpijn..
Dus dan maar van de kaart..
Hahaa goed excuus om van de kaart te zijn!wrote:Kheb het zelfde, zwaar irritant idd.wrote:3e uur aanwezig 3 keer pissen? Als ik eenmaal ben begonnen met drinken moet ik na 2 uur aanwezig tot het einde om het halfuur naar de plee. Gevoelige blaas, irritant...
En als ik van 12 tot bijv. 11 aan het bier zit krijg ik vaak buikpijn..
Dus dan maar van de kaart..
indd een mooi excuus:p
Ik heb er echt onwijs zin in
, duurt alleen nog best lang 
Ik heb er echt onwijs zin in
Ik hoor binnenkort of 3 vrienden gaan, als dat zo is, ga ik uiteraard ook!
Ga gewoon alleen, je kent er toch wel genoeg mensenwrote:Ik hoor binnenkort of 3 vrienden gaan, als dat zo is, ga ik uiteraard ook!
Ja dat is ook wel zo... hmm twijfels twijfels twijfelswrote:Ga gewoon alleen, je kent er toch wel genoeg mensenwrote:Ik hoor binnenkort of 3 vrienden gaan, als dat zo is, ga ik uiteraard ook!
FUCK IT.
Ik heb gewoon een kaartje gekocht, dikke lineup, favoriete label, beste hardstylelocatie, makkelijk te bereiken!
wrote:Ja dat is ook wel zo... hmm twijfels twijfels twijfelswrote:Ga gewoon alleen, je kent er toch wel genoeg mensenwrote:Ik hoor binnenkort of 3 vrienden gaan, als dat zo is, ga ik uiteraard ook!
FUCK IT.
Ik heb gewoon een kaartje gekocht, dikke lineup, favoriete label, beste hardstylelocatie, makkelijk te bereiken!
Yeah, m'n 2000e bericht
! Ik ga trouwens in Mario of Luigi pak ook, vond dat zo'n vet idee
!
Ik denk dat je veel van dat soort costuums zal tegen komen die avond, gezien de shoutout van B-front en Zany 
Kan je toch niet goed raggen in zo'n kutpak.
Gvd verzekering heeft deze maand al 300 euro van mijn rekening afgesnoept! En samen met mijn andere uitgaven is mijn saldo nu echt flink in het rood gedaald
Hopelijk wil diegene die kaartjes gaat bestellen zo vriendelijk zijn om het even voor te schieten, want hij wil ze deze week nog bestellen
En dit feest mag ik gewoon niet missen
Hopelijk wil diegene die kaartjes gaat bestellen zo vriendelijk zijn om het even voor te schieten, want hij wil ze deze week nog bestellen
En dit feest mag ik gewoon niet missen
Wordt er nog iets van een meeting gehouden?
Wij hebben sinds gister de kaartjes
Die is wel erg sickwrote:http://www.hardstyle.com/merchandise/fusion-funky-charcoal-melange-t-shirt/124/&id=2&slide=3
Zeau. Ik ben er klaar voor!
Ik zag hem, en kocht hem vrijwel meteenwrote:Die is wel erg sickwrote:http://www.hardstyle.com/merchandise/fusion-funky-charcoal-melange-t-shirt/124/&id=2&slide=3
Zeau. Ik ben er klaar voor!![]()
Lees eerst even een topic door voor je zoiets vraagt?wrote:Wordt er nog iets van een meeting gehouden?
Waarschijnlijk trek ik gewoon deze aan: http://www.hardstyle.com/merchandise/za ... =4&slide=1
Tenzij ik me op het laatste moment bedenk.
Deze wordt het voor mij: http://www.fusionbv.com/product/t-shirt ... iet-new/28
niet erg origineel maar wel dik shirt
nog maar 3 weekies!!!
niet erg origineel maar wel dik shirt
nog maar 3 weekies!!!
Inderdaad geweldig, word heerlijk knallen die avond :-D
Who was there
Nobody has said they're going yet.