Past

Q-dance presents: Fusion

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
wootum wrote:
DarkNoize wrote:Toch al een aantal vrienden hebben aangegeven dat ze hier ook heen willen :thumbsup:
Hier dus niet, dus hoop op een vroege Hardtraxx meeting zodat ik toch kan gaan.
Geloof me, met een grote groep is ook niet altijd geweldig. Alleen heb ik regelmatig geniale nachten meegemaakt in de HMH en dergelijke. Dus gewoon gaan! Als je niet contactgestoord bent heb je daar zo mensen te pakken :).
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
wootum wrote:
DarkNoize wrote:Toch al een aantal vrienden hebben aangegeven dat ze hier ook heen willen :thumbsup:
Hier dus niet, dus hoop op een vroege Hardtraxx meeting zodat ik toch kan gaan.
Er zijn sowieso HT'ers (waaronder ik wss) vanaf het begin bij, dus zal echt goedkomen. In de week voor t feest gewoon ff msn's en nummers uitwisselen enzo en dan komt t wel goed ;)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
View on YouTube

Jammer van dit filmpje, ik wou origineel doen door een Super Mario kostuum aan te trekken. Ik denk dat dat zo'n zelfde hype wordt als de opblaaskroko's op Emporium... :(

Maar het filmpje is wel zeer nice!
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Hahaha vet, het Engels is weer om te janken xd grappig
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Toch aanwezig :D kaartje gekocht :) nu alleen maar hopen dat er iemand mee wil :') anders maar alleen
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
roberttt wrote:Toch aanwezig :D kaartje gekocht :) nu alleen maar hopen dat er iemand mee wil :') anders maar alleen
Heb hem ook gekocht voordat het wel helemaal zeker was of er mensen meegingen :P
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
roberttt wrote:Toch aanwezig :D kaartje gekocht :) nu alleen maar hopen dat er iemand mee wil :') anders maar alleen
Gewoon komen ik stuiter heel de HMH af dus mij kom je sowieso tegen :D
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
[NL]Sjefke wrote:
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, etc.) dus maak je geen zorgen!
J
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2009
last seen Jun 2012
dit gaat hem wordennnn !!!
Hardtraxx Admin
6144 posts member since 2008
online now
maarten1410 wrote:
[NL]Sjefke wrote:
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, Jor-D etc.) dus maak je geen zorgen!
Wordt een leuk feestje :yay:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:
maarten1410 wrote:
[NL]Sjefke wrote:Gewoon komen ik stuiter heel de HMH af dus mij kom je sowieso tegen :D
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, Jor-D, PNXRMX etc.) dus maak je geen zorgen!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Raakt dit uitverkocht? Moet ook nog een kaartje halen, maar zit met de cashflow atm. Rotschool boeken van 500 euro voor een half jaar! Anywayz, sowieso wil ik hier bij zijn, alleen of met meer, dat maakt niks uit. Maar ik heb zo'n gevoel dat dit sowieso XQ-Holland gaat overtreffen! :worship:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 46 minutes ago
Zo, heb ook mn kaartje besteld :D
Hardtraxxer
344 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Haha wat een geniaal volk daar bij Fusion ^^
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Mike-O wrote:View on YouTube

Jammer van dit filmpje, ik wou origineel doen door een Super Mario kostuum aan te trekken. Ik denk dat dat zo'n zelfde hype wordt als de opblaaskroko's op Emporium... :(

Maar het filmpje is wel zeer nice!
:lol: @ 1.13 min.. Werkt ff een Fusion schijf naar binnen! Haha
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Jor-D wrote:
maarten1410 wrote: Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, Jor-D etc.) dus maak je geen zorgen!
+Khadber + Timothy 21: Check.
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Herstel:
maarten1410 wrote:
[NL]Sjefke wrote:Gewoon komen ik stuiter heel de HMH af dus mij kom je sowieso tegen :D
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, Jor-D, PNXRMX, Khadber, Timothy 21, ik en etc.) dus maak je geen zorgen!
Zo ^^
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
maarten1410 wrote:Herstel:
maarten1410 wrote:
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, Jor-D, PNXRMX, Khadber, Timothy 21, ik en etc.) dus maak je geen zorgen!
Zo ^^
Chukkels ook :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik ben er ook maar k denk dat ik heel de avond met m'n handen in m'n zakken rond ga kijken.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 4 days ago
dawasiknie wrote:Ik ben er ook maar k denk dat ik heel de avond met m'n handen in m'n zakken rond ga kijken.
zonder pillen is er ook niet veel aan he :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Haha precies zo ist :D
Hardtraxx Veteran
last seen 19 days ago
Herstel:
maarten1410 wrote:Herstel:
maarten1410 wrote:
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, Jor-D, PNXRMX, Khadber, Timothy 21, dawasiknie, Chukkels, Vik, ik en etc.) dus maak je geen zorgen!
Zo ^^
:surrender: :clap:
dawasiknie wrote:Ik ben er ook maar k denk dat ik heel de avond met m'n handen in m'n zakken rond ga kijken.
Ghehe ja... of niet :evil:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Oxbow wrote:
zonder pillen is er ook niet veel aan he :D
Pfoe, ik moet ook nog zien wat te doen :-D Q-Base is het al prijs en ik wil niet graag van mn 2 maanden min break af. Dilemma's, anders word het biertjes tappen en tegen 5u uitgeteld zijn :cry:
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
maarten1410 wrote:
[NL]Sjefke wrote:
Geen woord aan gelogen hahaha :D En er staat sowieso een hele groep HT'ers te stampen (Piaa, Tel, Mol, ik, etc.) dus maak je geen zorgen!
Inderdaad, zet mij er maar niet bij!
Want ik stuiter door de zaal :D :yay:
Sjefke on Space Tour!
Met Fusion heb ik dat tshirt weer aan!
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
het lijkt hier wel een inschrijf formulier :') Dus euhm, jongens.. Ik doe ook mee:x
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 30 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago