Ik denk dat PNXRMX (typ is dat zo goed?), Tel en pia ook wel gaan, kun je zo aan sluitenwrote:Ja dat is het hem juist, ken verder niemand die ook gaat, anders was ik zeker alleen gegaan.
Super gezellige gozers en gaan los als een gek
Ik denk dat PNXRMX (typ is dat zo goed?), Tel en pia ook wel gaan, kun je zo aan sluitenwrote:Ja dat is het hem juist, ken verder niemand die ook gaat, anders was ik zeker alleen gegaan.
Hahawrote:Ik denk dat PNXRMX (typ is dat zo goed?), Tel en pia ook wel gaan, kun je zo aan sluitenwrote:Ja dat is het hem juist, ken verder niemand die ook gaat, anders was ik zeker alleen gegaan.![]()
Super gezellige gozers en gaan los als een gek
Ik ben er bij hoor, maak je maar geen zorgenwrote:Hahawij gaan zeker los!
James alweer tijdje niet gesproken, maar Piaa en ik zeker van de partij!
Ik ga vast rekken en strekken, dit wordt weer een achterlijk-hard-rag-festijnwrote:Ik ben er bij hoor, maak je maar geen zorgenwrote:Hahawij gaan zeker los!
James alweer tijdje niet gesproken, maar Piaa en ik zeker van de partij!
Doen doen doen, dan ken ik ook komen, heb (nog) niemand gevonden die mee wil.wrote:Ik stel voor om vanaf het begin een meetplek te hebben voor de rag-grage fusion bezoekers, zodat we heel die teringzooi van HT'ers zoveel mogelijk bij elkaar hebben om een fucking enorm mee te bouwen
Niet iedereen is er vanaf het begin bij natuurlijk. Als er een vaste HT plek is waar mensen kunnen komen en gaan voor andere zalen dan is het ook weer handig terug te vinden etc.wrote:Nou, het lijkt me makkelijker om te meeten buiten de zaal. Is wat duidelijker.
Jij werkt bij Unity? Da's wel vet. Zijn allemaal vrijwilligers toch?wrote:RAMBAMBAM! Morgen maar eens even Unity bellen, rooster schiet niet op![]()
Benieuwd of ik m'n kaartje aan een vriendin kwijt kan, of dat ik m zelf nodig heb.
MOET HIER BIJ ZIJN!
Dit kan sowieso nooit mis gaan. Kijk naar de line-up, je weet sowieso dat:wrote:Pas op voor overhyping he. Dan valt het alleen maar tegen.