wrote:YES !![]()
![]()
![]()
TONESHIFTERZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wel vette website!
wrote:YES !![]()
![]()
![]()
+1wrote:YES !![]()
![]()
![]()
echt, kijk de rest van de line-up, en jij gaat hier heen voor toneshifterzwrote:YES !![]()
![]()
![]()
KAARTJE IS BESTELD!
hehe slam dunkwrote:echt, kijk de rest van de line-up, en jij gaat hier heen voor toneshifterzwrote:YES !![]()
![]()
![]()
KAARTJE IS BESTELD!
ryfle is goeie vriend geloof ik van fusion clan als ik het zo goed zegwrote:Wie is Ryfle? En Nitrouz zit toch bij DMW?
Loopt stage daar, dat is wat ik heb gehoortwrote:ryfle is goeie vriend geloof ik van fusion clan als ik het zo goed zegwrote:Wie is Ryfle? En Nitrouz zit toch bij DMW?
Op InQontrol ook niet hoorwrote:Heel erg jammer dat kasparov mag afsluiten. Een van de slechtste Hardcore dj's op een paar tracks na. Voor de rest mis ik Southstylers die zou ik toch nog erg graag een keertje willen meemaken.
Rest van de line-up is vet!
Jongens, Q-dance boekt een keer Geen DBSTF
Wie niet?wrote:Telkens als ik over de line-up lees, blijft mijn gedachte hangen bij B-Front vs Titan, en dan ben ik even van de wereld
Ik? B-Front is natuurlijk momenteel één van de grootste beukhelden die er is, maar Titan heb ik nog maar 2 releases zien uitbrengen en een paar optredens en meer niet.wrote:Wie niet?wrote:Telkens als ik over de line-up lees, blijft mijn gedachte hangen bij B-Front vs Titan, en dan ben ik even van de wereld
wrote:Dan schrijf ik met de hand een brief naar Zany inc.
Hou op! Ik krijg alweer een overload aan kriebelswrote:Nou ik wel, net als de rest spuit ik m'n broek vol iedere keer dat ik er aan denk.
Dit moet wel het hardste stukje raggen van dit jaar worden
leg me nou precies uit waarom dan? Wat is er zo heilig aan Titan?wrote:Nou ik wel, net als de rest spuit ik m'n broek vol iedere keer dat ik er aan denk.
Heb je die sets van hem niet gehoord? Die zijn HARD.wrote:leg me nou precies uit waarom dan? Wat is er zo heilig aan Titan?wrote:Nou ik wel, net als de rest spuit ik m'n broek vol iedere keer dat ik er aan denk.