Gast, heb je niks beter te doen ofzowrote:leg me nou precies uit waarom dan? Wat is er zo heilig aan Titan?wrote:Nou ik wel, net als de rest spuit ik m'n broek vol iedere keer dat ik er aan denk.
Dit moet wel het hardste stukje raggen van dit jaar worden
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
4 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Precies hierom dus! Hij opende een set met Who Wants This van Zany & Beholder.wrote:Heb je die sets van hem niet gehoord? Die zijn HARD.wrote:leg me nou precies uit waarom dan? Wat is er zo heilig aan Titan?wrote:Nou ik wel, net als de rest spuit ik m'n broek vol iedere keer dat ik er aan denk.
Dit moet wel het hardste stukje raggen van dit jaar worden
Dan ben je natuurlijk al gelijk een held van mij!
kaartje in de pocket dus laat het maar snel 2 oktober zijn
S
Volgend jaar Q-Dance presents: Scantraxx?

Haha grapjas. Standaard whine.wrote:Volgend jaar Q-Dance presents: Scantraxx?
Q-dance Presents: Scantraxx werd 2 jaar geleden gehouden op dezelfde locatie. Was een top feest!
Volgende keer misschien even wakker worden..? :')wrote:Volgend jaar Q-Dance presents: Scantraxx?
Doe maar een Q-Dance presents: A2 Records, dan heb je die andere zooi die onder Scantraxx valt er tenminste niet bijwrote:Volgend jaar Q-Dance presents: Scantraxx?
S
2 Jaar geleden jawrote:Haha grapjas. Standaard whine.wrote:Volgend jaar Q-Dance presents: Scantraxx?
Q-dance Presents: Scantraxx werd 2 jaar geleden gehouden op dezelfde locatie. Was een top feest!
haDoe maar Q-dance presents: Theracords
wrote:Doe maar Q-dance presents: Theracords
dat zou wel vet zijn
alleen denk niet dat veel mensen dat leuk vinden
Dat laatste stukje muziek van de trailer is zooooooo dik! echt gehoopt dat ik de track op Decibel zou horen, maar helaas!
Denk er echt over om te gaan, maar dan moet sowieso een van m'n vrienden mee.. Maar die vinden Fusion te hard :')
haha, das wel triest en jammer voor jouwwrote:Denk er echt over om te gaan, maar dan moet sowieso een van m'n vrienden mee.. Maar die vinden Fusion te hard :')
Ja ach, anders ga ik gewoon alleen, maar dat is lang niet zo leuk als met je vrienden natuurlijk..
Dat zal je nog flink meevallen. Ik ben vaak genoeg alleen gegaan en als je een beetje sociaal ingesteld bent vind je prima mensen om mee op te trekken. En anders heb je de Fokkers nogwrote:Ja ach, anders ga ik gewoon alleen, maar dat is lang niet zo leuk als met je vrienden natuurlijk..
S
wrote:En anders heb je de Fokkers nog.
Haha je krijgt een spoedcursus van me kereltje 
Ik ga jouw een spoedcursus geven
Of wij beide de rest 
View on YouTubewrote:Haha je krijgt een spoedcursus van me kereltje
Bereid je voor Mol en G1LL. Want Piaa en ik geven jullie een lesje
Ik wil hier zo graag heen, maar wederom wil niemand van mn vrienden 
gewoon mensen van hardtraxx joinen, die vinden dat allemaal wel primawrote:Ik wil hier zo graag heen, maar wederom wil niemand van mn vrienden
Hahaha geweldig filmpje! Jullie snappen het!
Who was there
Nobody has said they're going yet.