Kaartje Binnen
Nu nog vrienden zoeken die met me mee willen
En anders lekker in me eentje erheen
en gewoon lekker uit me dak op zoek naar nieuwe vrienden 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Toneshifterz kun je eigenlijk wel zeker in deze line-up zetten. Staan ook op Bass Events 5 years en schijnen op tour te komen.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
dat dus, ik ben benieuwd of ze echt alleen eigen tracks draaien afgewisseld met bioweapon tracks of ook met iets nieuws komen.. Maar dat zien we dat wel, dit is echt zo'n ragfeest waarvan ik dan in mijn eigen denk: Hadden vader en moeder me maar eerder gemaaktwrote:Toneshifterz kun je eigenlijk wel zeker in deze line-up zetten. Staan ook op Bass Events 5 years en schijnen op tour te komen.
Gok dat ze LIVE staan.wrote:dat dus, ik ben benieuwd of ze echt alleen eigen tracks draaien afgewisseld met bioweapon tracks of ook met iets nieuws komen.. Maar dat zien we dat wel, dit is echt zo'n ragfeest waarvan ik dan in mijn eigen denk: Hadden vader en moeder me maar eerder gemaaktwrote:Toneshifterz kun je eigenlijk wel zeker in deze line-up zetten. Staan ook op Bass Events 5 years en schijnen op tour te komen.
B-Front vs. Titan.
Geen Southstylers?
Geen Southstylers?
Wie is Ryfle? En Nitrouz zit toch bij DMW?
Heeerlijk die line-up 
Dat overleeft de fundering van de HMH niet
wrote:B-Front vs. Titan.
Dat overleeft de fundering van de HMH niet
Alleen al voor B-Front vs. Titan moet je er heen gaan. 
+1wrote:Alleen al voor B-Front vs. Titan moet je er heen gaan.
zoooo, wat een line-up!
ff wat vrienden aanspreken want dit is bijna een must-see!
zany en pavo early, en dan b-front vs titan!
ff wat vrienden aanspreken want dit is bijna een must-see!
zany en pavo early, en dan b-front vs titan!
Vandaag maar eens kaartjes bestellen dan
Leuk trailertje ook, ze hadden alleen die q-dance ID aan het eind ook in arcade geluid moeten doen
Leuk trailertje ook, ze hadden alleen die q-dance ID aan het eind ook in arcade geluid moeten doen
Jaaaa jongens dit wordt 'm hoor

Het feest van 't jaar

Het feest van 't jaar
Het is tijden geleden dat ik zo uit mn dak ben gegaan van een line-up! Sodeju!
Noisecontrollers, Toneshifterz, The Pitcher
Fusion Megamix By Slim Shore, Pavo & Zany (Early Set), Zany, Donkey Rollers, B-Front vs. Titan
Kasparov als afsluiter had van mij niet gehoeven, maar goed...
In zaaltje 2 wellicht ff Frequencerz checken.
Noisecontrollers, Toneshifterz, The Pitcher
Fusion Megamix By Slim Shore, Pavo & Zany (Early Set), Zany, Donkey Rollers, B-Front vs. Titan
Godver, kijken of ik mensen mee krijg.
Dit is er echt een die je niet mag missen, check zo'n line up.
Dit is er echt een die je niet mag missen, check zo'n line up.
Mwahahah B-Front vs Titan. Ik zie jullie vooraan 
wrote:Het is tijden geleden dat ik zo uit mn dak ben gegaan van een line-up! Sodeju!
Noisecontrollers, Toneshifterz, The Pitcher![]()
Fusion Megamix By Slim Shore, Pavo & Zany (Early Set), Zany, Donkey Rollers, B-Front vs. Titan![]()
![]()
![]()
![]()
MAXIMAAL RAGGENwrote:Mwahahah B-Front vs Titan. Ik zie jullie vooraan
Tegen die tijd zal m'n poot ook wel weer hersteld zijn. Dit wordt echt zo'n gruwelijk beukfestijn.
Voor de rest ook leuke line-up trouwens, die early set zal ook vet worden! Ben benieuwd wat
Toneshifterz gaan doen, hopelijk overtuigen ze me een beetje want atm had ik veel andere namen
kunnen bedenken. Zeg eens Southstylers, zeg eens een herhaling van DonkeyTek
Ohja en als die Megamix ook maar half zo vet wordt als die van Scantraxx dan kom ik instant klaar.
Voor de rest ook leuke line-up trouwens, die early set zal ook vet worden! Ben benieuwd wat
Toneshifterz gaan doen, hopelijk overtuigen ze me een beetje want atm had ik veel andere namen
kunnen bedenken. Zeg eens Southstylers, zeg eens een herhaling van DonkeyTek
Ohja en als die Megamix ook maar half zo vet wordt als die van Scantraxx dan kom ik instant klaar.
Gruwelijke line up!
Maar dat kon ook niet anders natuurlijk, verzin is een kut line up voor een feest gericht aan Fusion. Dat gaat je niet zo makkelijk lukken.
Maar dat kon ook niet anders natuurlijk, verzin is een kut line up voor een feest gericht aan Fusion. Dat gaat je niet zo makkelijk lukken.
S
Artiest
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
YES !
TONESHIFTERZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
KAARTJE IS BESTELD!
KAARTJE IS BESTELD!
Who was there
Nobody has said they're going yet.