Black Sunrise schreef:
Parvuz schreef:
Heb nog nooit zoveel moeite gehad met in slaap vallen door warmte haha.
Sliep je op een matrasje in de woestijn dan??
In het hotel was er gewoon goed geregeld airco hoor. Tenminste weet niet welke hotel je zat?
Maar wel vet voor Q-Dance, alleen jammer dat hierdoor de hardstyle NOG commercieler gaat worden etc. Dus ook meer buitenlanders die naar NL komen om dit soort feesten mee te maken. Maar het is niet anders

Gelukkig trekt Hardstyle geen Turken en Marokanen aan, want dan heb je vootaan een sloopvergunning nodig op de Hardtraxx meetings, jeweetzellufffffff
Dat al die zweedse wijven maar hierheen komen.....
