Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)

Vliegticket is 'slechts' 685 euro zie ik staan... Kan het in overweging nemen, maar m'n ouders zullen er niet echt blij mee zijn :P


Het is idd niet goedkoop maar je bent maar een keer jong toch :) en een hele vette ervaring denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

word trouwens wat met de mensen van hier die daar naar toe zouden willen :D

geen drugs :lol:
en t meerendeel is nog geen 21 waardoor lekker dronken er ook niet in zit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Al was ik op vakantie in Las Vegas, zou ik nog niet naar dit feest gaan :lol:

Ik juist wel. EDC is altijd geniaal. Wat een setjes worden daar gedraaid! Ik zou er niet komen voor de hardstyle though, maar wel voor de house en trance. Avicii! :loving:

AniThing schreef:
word trouwens wat met de mensen van hier die daar naar toe zouden willen :D

geen drugs :lol:
en t meerendeel is nog geen 21 waardoor lekker dronken er ook niet in zit :lol:

Ik ben 21+! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Al was ik op vakantie in Las Vegas, zou ik nog niet naar dit feest gaan :lol:

Ik juist wel. EDC is altijd geniaal. Wat een setjes worden daar gedraaid! Ik zou er niet komen voor de hardstyle though, maar wel voor de house en trance. Avicii! :loving:

AniThing schreef:
word trouwens wat met de mensen van hier die daar naar toe zouden willen :D

geen drugs :lol:
en t meerendeel is nog geen 21 waardoor lekker dronken er ook niet in zit :lol:

Ik ben 21+! :yay:


ja zulle we gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan er trouwens zonder geld heen. We winnen wel geld in de casino's joh! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Al was ik op vakantie in Las Vegas, zou ik nog niet naar dit feest gaan :lol:

Ik juist wel. EDC is altijd geniaal. Wat een setjes worden daar gedraaid! Ik zou er niet komen voor de hardstyle though, maar wel voor de house en trance. Avicii! :loving:

Ik zie bijna alleen maar de populairste artiesten van de genres er staan. Ik heb weinig verstand van House, maar ik denk niet dat ik de beste muziek daar door de bekendste mensen wordt gedraaid. Lijkt me juist dat je veel standaard tracks en hitjes te horen krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Je kan er trouwens zonder geld heen. We winnen wel geld in de casino's joh! :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Jor-D nou lievvvvvvvv is en ons sponsort, dan zullen wij reclame maken voor Hardtraxx in de US en A. Dat is echt 'katching'!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joah dat lijkt mij een goed plan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als Jor-D nou lievvvvvvvv is en ons sponsort, dan zullen wij reclame maken voor Hardtraxx in de US en A. Dat is echt 'katching'!


pliessssss lieve jor-d :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Heb nog nooit zoveel moeite gehad met in slaap vallen door warmte haha.

Sliep je op een matrasje in de woestijn dan??
In het hotel was er gewoon goed geregeld airco hoor. Tenminste weet niet welke hotel je zat?

Maar wel vet voor Q-Dance, alleen jammer dat hierdoor de hardstyle NOG commercieler gaat worden etc. Dus ook meer buitenlanders die naar NL komen om dit soort feesten mee te maken. Maar het is niet anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Flexibel schreef:
Niemand van me vrienden heeft geld of zin om hier heen te gaan :(
Is er hier misschien iemand die zin/geld en tijd heeft om hier met mij heen te gaan!? :)

Vliegticket is 'slechts' 685 euro zie ik staan... Kan het in overweging nemen, maar m'n ouders zullen er niet echt blij mee zijn :P

555 euro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Parvuz schreef:
Heb nog nooit zoveel moeite gehad met in slaap vallen door warmte haha.

Sliep je op een matrasje in de woestijn dan??
In het hotel was er gewoon goed geregeld airco hoor. Tenminste weet niet welke hotel je zat?

Maar wel vet voor Q-Dance, alleen jammer dat hierdoor de hardstyle NOG commercieler gaat worden etc. Dus ook meer buitenlanders die naar NL komen om dit soort feesten mee te maken. Maar het is niet anders ;)


die zijn er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
die zijn er al

Ik zeg ook NOG meer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wil er trouwens wel echt serieus over nadenken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 12:59 
 

Black Sunrise schreef:
Parvuz schreef:
Heb nog nooit zoveel moeite gehad met in slaap vallen door warmte haha.

Sliep je op een matrasje in de woestijn dan??
In het hotel was er gewoon goed geregeld airco hoor. Tenminste weet niet welke hotel je zat?

Maar wel vet voor Q-Dance, alleen jammer dat hierdoor de hardstyle NOG commercieler gaat worden etc. Dus ook meer buitenlanders die naar NL komen om dit soort feesten mee te maken. Maar het is niet anders ;)


Gelukkig trekt Hardstyle geen Turken en Marokanen aan, want dan heb je vootaan een sloopvergunning nodig op de Hardtraxx meetings, jeweetzellufffffff



Dat al die zweedse wijven maar hierheen komen..... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ik wil er trouwens wel echt serieus over nadenken xd

Ik ook wel, maar niet dit jaar. Volgend jaar ben ik bereid om te gaan ipv Defqon Australië. Want daar ben je 3x zo veel geld aan kwijt. Plus nog een extra voordeel: dit valt in de vakantie en DQ Aus niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:06 
 

Ben benieuwd naar de Aftermovie die er dan zal komen, hoe het eruit ziet. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Ben benieuwd naar de Aftermovie die er dan zal komen, hoe het eruit ziet. :drool:



op de site zelf staan al filmpjes van voorgaande jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik nu ga, mag ik niet eens drinken en ook niet eens een gokje wagen daar :(. Ga volgend jaar wel :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kweet niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Maar dan komt ook de vraag. Hoe commercieel is dit feest?
Aan de ene kant is het wel tof als en wat amerikaanse invloeden komen op het gebied van show. Want usa houd nou eenmaal van over de top gaat, wat ik hier af en toe mis in de shows.
Andere kant, amerika maakt meer kapot dan dat je lief hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
Kweet niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Maar dan komt ook de vraag. Hoe commercieel is dit feest?
Aan de ene kant is het wel tof als en wat amerikaanse invloeden komen op het gebied van show. Want usa houd nou eenmaal van over de top gaat, wat ik hier af en toe mis in de shows.
Andere kant, amerika maakt meer kapot dan dat je lief hebt.



kijk de site
zijn meerdere area met veel stijlen muziek
100+ dj's elke dag 3 dagen lang
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Hard Twins schreef:
Kweet niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Maar dan komt ook de vraag. Hoe commercieel is dit feest?
Aan de ene kant is het wel tof als en wat amerikaanse invloeden komen op het gebied van show. Want usa houd nou eenmaal van over de top gaat, wat ik hier af en toe mis in de shows.
Andere kant, amerika maakt meer kapot dan dat je lief hebt.



kijk de site
zijn meerdere area met veel stijlen muziek
100+ dj's elke dag 3 dagen lang

Bedoel je weet niet wat voor volk het trekt misschien komen alleen de echte hardstyle fans uit amerika er heen. Je weet het niet. Misschien valt het wel mee qua impact en valt het net zo uit als in Australië
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
AniThing schreef:
Hard Twins schreef:
Kweet niet zo goed wat ik hier van moet vinden.
Maar dan komt ook de vraag. Hoe commercieel is dit feest?
Aan de ene kant is het wel tof als en wat amerikaanse invloeden komen op het gebied van show. Want usa houd nou eenmaal van over de top gaat, wat ik hier af en toe mis in de shows.
Andere kant, amerika maakt meer kapot dan dat je lief hebt.



kijk de site
zijn meerdere area met veel stijlen muziek
100+ dj's elke dag 3 dagen lang

Bedoel je weet niet wat voor volk het trekt misschien komen alleen de echte hardstyle fans uit amerika er heen. Je weet het niet. Misschien valt het wel mee qua impact en valt het net zo uit als in Australië


het is geen hardstyle only feest......
er komt daar van alles alleen is er nu een area/dagdeel waar q-dance een area host.

mensen komen uit alle hoeken van usa/wereld denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
het is geen hardstyle only feest......
er komt daar van alles alleen is er nu een area/dagdeel waar q-dance een area host.

mensen komen uit alle hoeken van usa/wereld denk ik


Klopt
maar er is een kans dat veel mensen die voor andere stylen komen niks te schaften hebben met hardstyle en daarom die stage boycotten. Laten we maar hebben toch het niet in een keer een commerciële bom wordt maar dat het gewoon net als de house vloeiend opbouwt en dat dit maar gewoon overdreven wordt door ons en het veel minder echt is. :yes:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten