Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:18 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Meh,

Standaard line-up'je voor de hardstyle.

En toch baal ik dat ik er niet bij zal kunnen zijn...
Al is naar China gaan natuurlijk ook gruwelijk, dit blijft een feestje dat je niet wilt missen.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jammer dat de USB weg is :( had die wel graag mee willen maken. Hangar line up is wel leuk. Benieuwd naar die techno stage, zal wel kei harde techno zijn aangezien het q-base is. Prspct altijd leuk. Ik ben wel tevreden moet ik zeggen.

sws kijkje nemen bij minus is more en magic show in de q-dance radio stage. ff alle oude MiM platen horen:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff weer een This is Hardcore stage..... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:25 
 

Frijolrojo schreef:
Benieuwd naar die techno stage, zal wel kei harde techno zijn aangezien het q-base is. Prspct altijd leuk. Ik ben wel tevreden moet ik zeggen.


Oej, een techno stage, was me ontglipt

Spijtig dat Q-Dance nog niet toegeeft aan een "Classic" hardstyle stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind de hangar lineup wel vet, had alleen liever b-front er gezien in plaats van zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:


ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:40 
 
Hardtraxxer

provehito schreef:
ik vind de hangar lineup wel vet, had alleen liever b-front er gezien in plaats van zatox.


Dit dus.. Weet niet wat hier mis aan is.. Geweldige line up, alleen jammer van dat uurtje rust bij Activator en Zatox.. Voor de rest heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Steffnov schreef:
Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:


ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."

Ghosttown is een early concept met een 2e millennium area :P enige die ik hier een dergelijke stijl zie draaien zijn Catscan en Ruffryder (wel weer interessant).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangar line up is dik! Maar geen bunker? Is dat nu die radio shizzle? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hangar line up is dik! Maar geen bunker? Is dat nu die radio shizzle? :(


denk het wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:50 
 
Hardtraxxer

I am playing at Q-BASE this year in the hangar as part of Theracords The Ultimate Battle together with Degos & Re-Done Deetox and MC Livid!!

Dat is die battle :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up valt me een beetje tegen :/
Toch wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qult & Hangar niet verkeerd! Jammer idd van de USB maar hopen dat de Abstract lekker zal zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Frijolrojo schreef:
Steffnov schreef:
Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:


ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."

Ghosttown is een early concept met een 2e millennium area :P enige die ik hier een dergelijke stijl zie draaien zijn Catscan en Ruffryder (wel weer interessant).


Bass-D (& King Matthew) en The Masochist hebben ook redelijk wat millenium spul (1999-2004)

Maar voor de rest, geen interessante line-up voor mij persoonlijk. TiH is vreselijk kut. Zal wel weer een flink kaasfestijn op 160 BPM worden. PRSPCT zou ik me wel kunnen vermaken maar ben nog steeds meer fan van een USB, T3RDM, Footworkxx of DD stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bass-D (& King Matthew) en The Masochist hebben ook redelijk wat millenium spul (1999-2004)


Bass-D draait van alles, maar ongetwijfeld vooral early, wat hij toch het meeste doet. Masochist weet ik qua draaistijl niet zo, maar vind ik over het algemeen niet zo interessant
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangar en B-front zijn dik !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:04 
 
Hardtraxxer

Nee, eigenlijk niet enthousiast :(

Had na vorig jaar zo gehoopt op een herkansing voor B-Front in de hangar, zetten ze hm op de main :/ Jammer ook dat er dit jaar geen label is die een eigen bunker heeft, vond dat nou juist altijd zo vet.
Q-Base is altijd dusdanig mooi dat ik zeker wel een kaartje haar, maar vond de line-up vorig jaar stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen, aanwezig met Fluxion
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxxer schreef:
I am playing at Q-BASE this year in the hangar as part of Theracords The Ultimate Battle together with Degos & Re-Done Deetox and MC Livid!!

Dat is die battle :drool:

Foooooooookkk, geen Delete, Wavolizer of Phrantic dus :cry: Maar goed, alsnog vet.
Hopen dat Geck-O laat in de Hangar staat of net na de helft van het feest. Maar die zal wel openen helaas.

Voor de rest ook wel een prima line-up. Hopen dat ik er bij kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.

Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:10 
 
Hardtraxxer

Tijdmachine was er vorig jaar. De bunker waarbij de organisatie de DYOA contest had gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dakpan schreef:
Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.

Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordt :cool:


I tend to disagree. Muziek altijd op 1 he. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een saaie zaad line up inderdaad, alle vette bunkers van vorig jaar zijn vervangen of geschrapt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten