En toch baal ik dat ik er niet bij zal kunnen zijn...wrote:Meh,
Standaard line-up'je voor de hardstyle.
Al is naar China gaan natuurlijk ook gruwelijk, dit blijft een feestje dat je niet wilt missen..
En toch baal ik dat ik er niet bij zal kunnen zijn...wrote:Meh,
Standaard line-up'je voor de hardstyle.
Oej, een techno stage, was me ontgliptwrote: Benieuwd naar die techno stage, zal wel kei harde techno zijn aangezien het q-base is. Prspct altijd leuk. Ik ben wel tevreden moet ik zeggen.
ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."wrote:Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar
Dit dus.. Weet niet wat hier mis aan is.. Geweldige line up, alleen jammer van dat uurtje rust bij Activator en Zatox.. Voor de rest heerlijkwrote:ik vind de hangar lineup wel vet, had alleen liever b-front er gezien in plaats van zatox.
Ghosttown is een early concept met een 2e millennium areawrote:ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."wrote:Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar
denk het welwrote:Hangar line up is dik! Maar geen bunker? Is dat nu die radio shizzle?
Bass-D (& King Matthew) en The Masochist hebben ook redelijk wat millenium spul (1999-2004)wrote:Ghosttown is een early concept met een 2e millennium areawrote:ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."wrote:Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaarenige die ik hier een dergelijke stijl zie draaien zijn Catscan en Ruffryder (wel weer interessant).
Bass-D draait van alles, maar ongetwijfeld vooral early, wat hij toch het meeste doet. Masochist weet ik qua draaistijl niet zo, maar vind ik over het algemeen niet zo interessantwrote: Bass-D (& King Matthew) en The Masochist hebben ook redelijk wat millenium spul (1999-2004)
Foooooooookkk, geen Delete, Wavolizer of Phrantic duswrote:I am playing at Q-BASE this year in the hangar as part of Theracords The Ultimate Battle together with Degos & Re-Done Deetox and MC Livid!!
Dat is die battle
Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordtwrote:Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.
I tend to disagree. Muziek altijd op 1 he.wrote:Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordtwrote:Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.