Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Q-Base Creatures of the Night
Past

Q-Base Creatures of the Night

Venue
Airport Weeze, Weeze · Germany
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
stefaneke wrote:Meh,

Standaard line-up'je voor de hardstyle.
En toch baal ik dat ik er niet bij zal kunnen zijn...
Al is naar China gaan natuurlijk ook gruwelijk, dit blijft een feestje dat je niet wilt missen.. :cry:
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
jammer dat de USB weg is :( had die wel graag mee willen maken. Hangar line up is wel leuk. Benieuwd naar die techno stage, zal wel kei harde techno zijn aangezien het q-base is. Prspct altijd leuk. Ik ben wel tevreden moet ik zeggen.

sws kijkje nemen bij minus is more en magic show in de q-dance radio stage. ff alle oude MiM platen horen:D
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Pffff weer een This is Hardcore stage..... :yawn:
S
Frijolrojo wrote: Benieuwd naar die techno stage, zal wel kei harde techno zijn aangezien het q-base is. Prspct altijd leuk. Ik ben wel tevreden moet ik zeggen.
Oej, een techno stage, was me ontglipt

Spijtig dat Q-Dance nog niet toegeeft aan een "Classic" hardstyle stage.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
ik vind de hangar lineup wel vet, had alleen liever b-front er gezien in plaats van zatox.
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Steffnov wrote:Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:
ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."
H
Hardtraxxer
189 posts member since 2013
last seen Jun 2020
provehito wrote:ik vind de hangar lineup wel vet, had alleen liever b-front er gezien in plaats van zatox.
Dit dus.. Weet niet wat hier mis aan is.. Geweldige line up, alleen jammer van dat uurtje rust bij Activator en Zatox.. Voor de rest heerlijk :$
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Frijolrojo wrote:
Steffnov wrote:Die Hit 'n Run ziet er interessant uit, maar de zwaar matige PRSPCT dit keer, USB vervangen door Abstract, millennium vervangen, TIH die weer de hardcore doet...vele malen minder interessant dan vorig jaar :cry:
ghosttown is toch beetje millenium? althans dat is wat ik lees uit de beschrijving. "TIJDENS Q-BASE HOST GHOSTTOWN EEN AREA GEVULD MET EARLY HARDCORE/MILLENNIUM EN NIETS ANDERS DAN DE BESTE BACK-IN-TIME BEATS."
Ghosttown is een early concept met een 2e millennium area :P enige die ik hier een dergelijke stijl zie draaien zijn Catscan en Ruffryder (wel weer interessant).
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Hangar line up is dik! Maar geen bunker? Is dat nu die radio shizzle? :(
Hardtraxx Elite
2085 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:Hangar line up is dik! Maar geen bunker? Is dat nu die radio shizzle? :(
denk het wel :P
H
Hardtraxxer
189 posts member since 2013
last seen Jun 2020
I am playing at Q-BASE this year in the hangar as part of Theracords The Ultimate Battle together with Degos & Re-Done Deetox and MC Livid!!

Dat is die battle :drool:
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Line-up valt me een beetje tegen :/
Toch wel aanwezig.
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Qult & Hangar niet verkeerd! Jammer idd van de USB maar hopen dat de Abstract lekker zal zijn :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:
Frijolrojo wrote:
Ghosttown is een early concept met een 2e millennium area :P enige die ik hier een dergelijke stijl zie draaien zijn Catscan en Ruffryder (wel weer interessant).
Bass-D (& King Matthew) en The Masochist hebben ook redelijk wat millenium spul (1999-2004)

Maar voor de rest, geen interessante line-up voor mij persoonlijk. TiH is vreselijk kut. Zal wel weer een flink kaasfestijn op 160 BPM worden. PRSPCT zou ik me wel kunnen vermaken maar ben nog steeds meer fan van een USB, T3RDM, Footworkxx of DD stage.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote: Bass-D (& King Matthew) en The Masochist hebben ook redelijk wat millenium spul (1999-2004)
Bass-D draait van alles, maar ongetwijfeld vooral early, wat hij toch het meeste doet. Masochist weet ik qua draaistijl niet zo, maar vind ik over het algemeen niet zo interessant
Last edited by Steffnov on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Hangar en B-front zijn dik !
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Nee, eigenlijk niet enthousiast :(

Had na vorig jaar zo gehoopt op een herkansing voor B-Front in de hangar, zetten ze hm op de main :/ Jammer ook dat er dit jaar geen label is die een eigen bunker heeft, vond dat nou juist altijd zo vet.
Q-Base is altijd dusdanig mooi dat ik zeker wel een kaartje haar, maar vond de line-up vorig jaar stukken beter.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 17 hours ago
Tickets binnen, aanwezig met Fluxion
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hardtraxxer wrote:I am playing at Q-BASE this year in the hangar as part of Theracords The Ultimate Battle together with Degos & Re-Done Deetox and MC Livid!!

Dat is die battle :drool:
Foooooooookkk, geen Delete, Wavolizer of Phrantic dus :cry: Maar goed, alsnog vet.
Hopen dat Geck-O laat in de Hangar staat of net na de helft van het feest. Maar die zal wel openen helaas.

Voor de rest ook wel een prima line-up. Hopen dat ik er bij kan zijn.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Dakpan wrote:Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.
Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordt :cool:
B
Hardtraxxer
218 posts member since 2013
last seen Jul 2014
Tijdmachine was er vorig jaar. De bunker waarbij de organisatie de DYOA contest had gewonnen.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Henk-Jan wrote:
Dakpan wrote:Boooring. Op de PRSPCT staat amper wat leuks en die Hangar kan je ook op een willekeurig raw hs feest zien wat geen uren rijden is.
Alleen is dit wel Qbase en maakt het in principe geen fuck uit wie er staat omdat het toch wel gruwelijk vet wordt :cool:
I tend to disagree. Muziek altijd op 1 he. :cool:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat een saaie zaad line up inderdaad, alle vette bunkers van vorig jaar zijn vervangen of geschrapt.