Oké, dan ga ik gewoon met die bussen daar. Van tevoren kaartje kopen zei je? Dat komt neem ik aan wel ergens online te staan? Verder heb ik de tickets voor 't feest al op tafel liggen dus dat wordt knallen!
REISINFORMATIE
Openbaar vervoer
Wil je met het openbaar vervoer naar Q-BASE komen? Plan dan je reis op 9292.nl vanaf je woonplaats naar treinstation Venlo of Nijmegen. Op deze stations staan pendelbussen klaar om je naar het Q-BASE terrein te brengen.
Pendelbussen NS Nijmegen / NS Venlo (vaste vertrektijden).
Ook dit jaar vertrekken er vanaf de NS Stations van Nijmegen en Venlo weer bussen richting Q-Base.
Bij het plaatsen van je boeking dien je dit jaar echter rekening te houden met het vaste tijdstip waarop je wilt vertrekken.
Op:
http://goo.gl/DoWZiI vind je alle mogelijke vertrektijden. Buiten deze tijdstippen is het niet mogelijk om richting Q-Base te gaan.
Reserveer vóór vertrek jouw retourticket(s) voor één van deze bussen. Het is nog tot en met woensdag mogelijk te boeken voor jouw gewenste vertektijd, hierna zijn de vertrektijden op basis van beschikbaarheid. .
In tegenstelling tot voorgaande jaren kan je niet meer op locatie pendelbustickets aanschaffen. Koop dus vooraf (online) jouw ticket!
Let op: het zijn dit jaar dus vaste vertrektijden vanaf beide stations!
De pendelbussen vanaf station Weeze en het vliegveld zijn gratis.
Busreizen
Er worden vanaf meer dan 243 locaties in Nederland bussen ingezet door Event Travel. Voor bezoekers die niet met de auto kunnen of willen komen is Q-BASE daardoor erg goed bereikbaar.
Klik hier voor een overzicht van alle opstapplaatsen en prijzen en boek meteen je busticket.
Eigen bus
Organiseer je zelf een busreis, meld dan je bus aan via OnlineTicket.nl. Je ontvangt dan alle informatie die je nodig hebt 3 dagen voor het evenement op het door jou opgegeven e-mailadres. Als je je bus aanmeldt, hoef je geen parkeerkosten te betalen. Bussen die niet van tevoren aangemeld zijn, betalen EUR 35,- parkeerkosten.