Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 04:41 

Hardtraxxer

Absoluut aanwezig! Vorige twee edities genoten van de sfeer, ook met die verschrikkelijke regen afgelopen jaar! Blijft een prachtige aflsluiter van alle zomer festivals :)
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 11:07 

Hardtraxx Veteran

Hoop niet dat de hardcore area weer een This is Hardcore area is.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 12:36 

Hardtraxx Crew

Ik wacht toch nog even de line-up af voordat ik m'n ticket koop
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Neeee man :cool:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 16:28 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Normaal doen, gewoon gaan.
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 17:59 

Hardtraxx Addict

Kan niet mis gaan hoor ^^
Bericht Geplaatst op 07 mei 2014 18:25 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Kan niet mis gaan hoor ^^

En als het dat wel gaat, doe je maar mee aan de Drop Your Own Area contest :P
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 10:22 

Hardtraxx Crew

Ik ga er ook wel heen gok ik, zit alleen totaal niet te wachten op van die tweederangs 'raw' artiesten die de laatste tijd nogal populair beginnen te worden. Maar zal vast wel goed komen op de main en in de Hangar ^^
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 11:32 

Hardtraxx Addict

Hoop toch wel aanwezig te zijn! :bomb:
Bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:36 

Donateur

wootum schreef:
Ik ga er ook wel heen gok ik, zit alleen totaal niet te wachten op van die tweederangs 'raw' artiesten die de laatste tijd nogal populair beginnen te worden. Maar zal vast wel goed komen op de main en in de Hangar ^^

Hangar 2013:

Gunz For Hire
The Magic Showcase presents Moridin

Dus dat valt juist tegen, daar staan juist de tweederangs 'raw' artiesten.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2014 21:18 

Hardtraxx Newbie

Is de locatie goed bereikbaar met OV? Want wil er wel graag heen, 2 dagen na verjaardag even lekker feesten, maar ik weet niet hoe makkelijk bereikbaar de locatie is
Bericht Geplaatst op 09 mei 2014 21:51 

Hardtraxx Veteran

Tom-100 schreef:
Is de locatie goed bereikbaar met OV? Want wil er wel graag heen, 2 dagen na verjaardag even lekker feesten, maar ik weet niet hoe makkelijk bereikbaar de locatie is

Kun je beter met een georganiseerde busreis meegaan ;)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2014 00:26 

Hardtraxx Newbie

Basshunterzz schreef:
Tom-100 schreef:

Kun je beter met een georganiseerde busreis meegaan ;)

Is er ook bekend of daar combi-tickets van busreis en entree aangeboden gaan worden? Via Event Travel is nog niet veel bekend gemaakt daarover en op de Q-Dance site kan ik het ook niet vinden

Ik denk dat ik deze wel mee ga pikken, ik wil er al 3 jaar naar toe maar tot nu toe nog niet van gekomen helaas
Bericht Geplaatst op 14 mei 2014 07:49 

Hardtraxxer

Tom-100, er is goed nieuws en slecht nieuws. Goede nieuws- vanaf Nijmegen CS rijden er georganiseerde bussen, moet je wel van te voren een kaartje kopen, maar is verder goed te doen. Ritje is geloof ik 30-45 minuutjes en je krijgt netjes een zit plekje. Ietwat aan de dure kant (ik meen mij te herinneren iets meer dan 20 euro voor een retour?) maar dan kom je er wel.
Aangezien het feest grotendeels s'nachts is kun je in de ochtend ook makkelijk weer de trein terug pakken vanaf Nijmegen CS naar waar je heen moet!

Slechte nieuws; afgelopen jaar was de terug reis een drama. Letterlijk 1,5 in de regen moeten wachten tot ik eindelijk een plekje wist te bemachtigen in een van de bussen samen met mijn vrienden. Het jaar ervoor ben ik niet met die bussen gegaan dus kan er zelf niet over oordelen, maar hoorde van een maat van me dat hij toen 2,5 uur (!!) heeft moeten wachten omdat zij niet meer in de laatst geplande bus paste, en er dus eentje speciaal, ongepland, heen en weer moest.

Ook al was de terugweg afzien vorig jaar, ik ben dit jaar gewoon weer van plan om met de bus te gaan als ik geen andere optie heb. Het feest is echt prachtig, dus dan moet het maar! Toch wel ECHT een shout-out naar Q-dance (of hun partner die de pendel bussen regelt), want als het dit jaar weer hetzelfde liedje is weet ik niet of ik nog zo positief kan blijven kijken op de ervaring in het algemeen.

Ondank dit alles, toch heel veel zin in Q-base, dit jaar weer :)
Bericht Geplaatst op 14 mei 2014 08:39 

Hardtraxxer

Je kan ook een busreis vanuit je woonplaats boeken via Event Travel (1 keer gedaan), het nadeel is dan alleen dat je echt op iedereen moet wachten wanneer het feest is afgelopen voordat die bus wegrijd. Maar dan heb je geen gedoe meer met treinen e.d.

Ik ga al 8 jaar op een rij naar Q-base. En behalve die ene keer, altijd de pendelbus genomen vanaf Nijmegen. Persoonlijk nog nooit problemen gehad (op een bus chaffeur die ons naar de verkeerde ingang bracht na).
De terugweg ging voor mij elke keer heel erg snel, erheen lopen, de bus instappen en binnen 20 min rijd hij weg. Moet er wel bij zeggen dat wij meestal het laatste half uur/kwartier skippen om de drukte voor te zijn. Dat was zeker vorig jaar een goede beslissing geweest nadat ik al die verhalen op internet las.
Bericht Geplaatst op 14 mei 2014 19:37 

Hardtraxx Elite

Zelf 1x met eventtravel gegaan (naar a state of trance weliswaar). Prima geregeld, feest duurde tot 7 uur, bus was open vanaf half 7 en om 8 uur reed hij weg. Lekker kunnen slapen in die bus :P
Bericht Geplaatst op 15 mei 2014 20:04 

Hardtraxx Newbie

Oké, dan ga ik gewoon met die bussen daar. Van tevoren kaartje kopen zei je? Dat komt neem ik aan wel ergens online te staan? Verder heb ik de tickets voor 't feest al op tafel liggen dus dat wordt knallen!
Bericht Geplaatst op 16 mei 2014 06:52 

Hardtraxx Crew

Tom-100 schreef:
Oké, dan ga ik gewoon met die bussen daar. Van tevoren kaartje kopen zei je? Dat komt neem ik aan wel ergens online te staan? Verder heb ik de tickets voor 't feest al op tafel liggen dus dat wordt knallen!

Dit was van vorig jaar, zal dit jaar niet heel anders zijn:

Citaat:
REISINFORMATIE

Openbaar vervoer
Wil je met het openbaar vervoer naar Q-BASE komen? Plan dan je reis op 9292.nl vanaf je woonplaats naar treinstation Venlo of Nijmegen. Op deze stations staan pendelbussen klaar om je naar het Q-BASE terrein te brengen.
Pendelbussen NS Nijmegen / NS Venlo (vaste vertrektijden).
Ook dit jaar vertrekken er vanaf de NS Stations van Nijmegen en Venlo weer bussen richting Q-Base.

Bij het plaatsen van je boeking dien je dit jaar echter rekening te houden met het vaste tijdstip waarop je wilt vertrekken.

Op: http://goo.gl/DoWZiI vind je alle mogelijke vertrektijden. Buiten deze tijdstippen is het niet mogelijk om richting Q-Base te gaan.

Reserveer vóór vertrek jouw retourticket(s) voor één van deze bussen. Het is nog tot en met woensdag mogelijk te boeken voor jouw gewenste vertektijd, hierna zijn de vertrektijden op basis van beschikbaarheid. .

In tegenstelling tot voorgaande jaren kan je niet meer op locatie pendelbustickets aanschaffen. Koop dus vooraf (online) jouw ticket!

Let op: het zijn dit jaar dus vaste vertrektijden vanaf beide stations!

De pendelbussen vanaf station Weeze en het vliegveld zijn gratis.

Busreizen
Er worden vanaf meer dan 243 locaties in Nederland bussen ingezet door Event Travel. Voor bezoekers die niet met de auto kunnen of willen komen is Q-BASE daardoor erg goed bereikbaar.
Klik hier voor een overzicht van alle opstapplaatsen en prijzen en boek meteen je busticket.

Eigen bus
Organiseer je zelf een busreis, meld dan je bus aan via OnlineTicket.nl. Je ontvangt dan alle informatie die je nodig hebt 3 dagen voor het evenement op het door jou opgegeven e-mailadres. Als je je bus aanmeldt, hoef je geen parkeerkosten te betalen. Bussen die niet van tevoren aangemeld zijn, betalen EUR 35,- parkeerkosten.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:06 

Hardtraxx Veteran

http://www.q-basefestival.com/nl/line-up/
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:10 

Hardtraxx Veteran

Open Air

ACTI
ART OF FIGHTERS
ATMOZFEARS & CODE BLACK
B-FRONT
FESTUCA
FRONTLINER LIVE
MAX ENFORCER
THE PITCHER & JACK OF SOUND
TNT
WILDSTYLEZ

Hangar

CRYPSIS & DIGITAL PUNK
E-FORCE
EXIT MIND
GECK-O
PHUTURE NOIZE
RADICAL REDEMPTION
RAN-D
THERACORDS ULTIMATE BATTLE
TITAN
WARFACE
ZATOX & ACTIVATOR
HOSTED BY RUFFIAN

This is Hardcore

ADVANCED DEALER
ALIEN-T
EVIL ACTIVITIES & E-LIFE
KASPAROV
MAD DOG
MECCANO TWINS
NICO & TETTA
PLACID K
SYNTHAX
THA PLAYAH
THE SICKEST SQUAD
THE STUNNED GUYS
XCITE
NEVARO
PANIC
HOSTED BY JEFF & ALEE

Q-Dance Radio

KEEPING THE RAVE ALIVE: KUTSKI
LUNA PRESENTS: MINUS IS MORE
Q-DANCE PRESENTS NEXT:
CRYSTAL LAKE
SCANTRAXX PRESENTS:
BASS MODULATORS
SCANTRAXX PRESENTS: WAVERIDER
STEPHANIE’S PINK BEATS
THE MAGIC SHOW
THIS IS TEK: MARK WITH A K

PRSPCT

BONG-RA
COUNTERSTRIKE
DETEST
DITHER
DROKZ
EXISTH
FRACTURE 4
GANCHER & RUIN
LIMEWAX
RUFFNECK
THRASHER
HOSTED BY DART

Ghosttown

BASS D
CATSCAN
DR RUDE
LEVIATHAN
MD&A LIVE
PARALIZER & FUCKFACE
PHYSICAL DAMAGE
PREDATOR
RUFFRYDER
SCOTT MARTIN
THE MASOCHIST
UZI
HOSTED BY DA MOUTH OF MADNESS

Abstract

A.PAUL
ANGY KORE
BGM LIVE
HAUCKLER & KUCH
KLAUDIA GAWLAS
PAPPENHEIMER
SUTTER CANE
SVEN WITTEKIND

Qult

A*S*Y*S
ALEX KIDD
ATMO
BENJAMIN R
BOLD ACTION
CONTEST SPOT
DIABLIK
GECK-E
RED DELICIOUS
HOSTED BY JEFF & ALEE

Hit 'n Run

AARON SPECTRE
D-CURSED & WAR IS INEVITABLE
JOHNNY SIDEWAYS LIVE
KEEN LIVE
LI-Z A.K.A. HARLEY QUINN & STEFAN ZMK
MONO-AMINE LIVE
PRODUCER 118 & MAN UNSEEN
RAIDEN
RINSE LIVE
VALLEN & GREG D.
MINDUSTRIES
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:12 

Hardtraxx Veteran

Theracords Ultimate Battle

Een soort Theracords Live maar dan nog gruwelijker? ^^
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:15 

Meh,

Standaard line-up'je voor de hardstyle.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:17 

Hardtraxx Veteran

Geck-O in de raw :worship: hopen dat hij niet te vroeg staat, kan nog wel eens heel vet gaan worden ^^

hoop ook niet dat ze Warface laten afsluiten trouwens... hopen dat ze dat aan Theracords battle overlaten.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

Zo'n radioshow area is leuk bedacht :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2014 16:18 

Hardtraxxer

Zow, dit is toch wel de slechtste line-up in jaren... En Festuca op de main :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten