Ik snap die drang dus echt niet om 10 maanden van te voren een topic hierover te moeten openen. Tegen de tijd dat het evenement er aan zit te komen ga je de OP waarschijnlijk toch niet updaten, net zoals bij XXlerator Raw. Laat dat het topic openen gewoon aan iemand over die het niet alleen maar doet om 'de eerste te zijn', en gooi dit topic lekker dicht.
Sowieso worden al die event topics niet geupdate waardoor mensen toch uitwijken naar andere bronnen terwijl die informatie hier vaak ook wel rondzwerft. Gemiste kans.
Ik vond de mainstage dit jaar erg geslaagd. Veel betere positie waardoor er meer plek was. Mooiste stage sinds jaren en (voor mij) interessantere artiesten. Voorgaande 2 a 3 jaar sloeg ik de main vaak over.
Daarnaast, top dat er een Back In Time stage was. Maar zet die area volgende keer gewoon in een bunker of tent, want dat hokje waar het dit jaar plaats vond was echt veeeeel te klein. Ik snap niet hoe ze dat zo erg hebben kunnen onderschatten.
Ik vond de mainstage dit jaar erg geslaagd. Veel betere positie waardoor er meer plek was. Mooiste stage sinds jaren en (voor mij) interessantere artiesten. Voorgaande 2 a 3 jaar sloeg ik de main vaak over.
Daarnaast, top dat er een Back In Time stage was. Maar zet die area volgende keer gewoon in een bunker of tent, want dat hokje waar het dit jaar plaats vond was echt veeeeel te klein. Ik snap niet hoe ze dat zo erg hebben kunnen onderschatten.
Wat was het nu dan?
Een bunker zoals bijvoorbeeld de Abstract en de PRSPCT nu hadden. Dat is toch iets anders dan een ammo bunker wat het deze keer was
Dit is de ultieme underground experience: #QBASE – Lock ‘n’ Load Check de mission briefing met de volledige area overview: http://www.q-basefestival.com
Even Area overzicht gescreenshot, voor de luie mensen
Theracords en PRSPCT areas.
"Laat je verrassen door DJ’s die langere sets draaien en dieper in hun catalogus duiken." <--- DJ's moeten dus langer draaien en worden door Q verplicht om vergeten en minder bekende nummertjes te draaien? Zo ja, geweldig idee! Heb hier echt zin in.
"Laat je verrassen door DJ’s die langere sets draaien en dieper in hun catalogus duiken." <--- DJ's moeten dus langer draaien en worden door Q verplicht om vergeten en minder bekende nummertjes te draaien? Zo ja, geweldig idee! Heb hier echt zin in.